Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonolaatuisin tuote jonka olet koskaan ostanut ?

29.06.2020 |

Itse ostin IISI juuresharjan ja siitä irtosivat kaikki ne pienet muoviharjakset muutaman harjausliikkeen jälkeen, pelkkä muovirunko jäi jäljelle. Pahoittelivat asiaa ja laittoivat tiskirätin korvaukseksi postissa.

Vatkaan veivaan

Kommentit (3026)

Vierailija
3021/3026 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Muumi-aiheinen kama. Lastenvaatteiden kokomerkinnät aivan mitä sattuu, lelut kestävyydeltään kertakäyttöisiä. Karkkien ja juomien tuoteseloste paljastaa niiden olevan pahimman luokan väri-makeutusainesoppaa. Puhdasta rahastusta Muumi-nostalgialla. 

Näin on, saman huomannut!

Vierailija
3022/3026 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Cellbes rintaliivit ja ihan järkkyä allergisoivaa paskaa materiaalia, ei pysty pitämään ja selkäiho on kuin hapon jäljiltä vaikka olen pessyt tuotteen jo kolmesti. Lopulta tilasin Miss Mary of Sweden merkkiä tilalle x2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3023/3026 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki IKEA-kalusteet, paitsi kapeampi Billy hyllykkö. 

Vierailija
3024/3026 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin TEMU:sta halvalla arjen elektroniikkaa. Hirveetä kuraa, ja hajos alle kuukaudessa. 

Vierailija
3025/3026 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 2011 H&M:ltä pitkähihaisen paidan. Laitoin sen kouluun päälle seuraavana päivänä ja kun vedin sitä liikkatunnin jälkeen taas päälleni meni mun sormeni läpi kankaasta.

Ei edes ollut mitään läpikuultavaa kangasta, vaan ihan peruspaita. 

Vierailija
3026/3026 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin h&m postimyynnistä mustat jazzhousut. Eka jumppatunnin jälkeen ne oli riekaleina kaikista saumoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi