Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos häänne meni pilalle, mikä pilasi ne?

Vierailija
12.04.2013 |

Tähän toivon tarinoita pilalle menneistä häistä ja niiden pilaajasta. Huono sää? Anoppi?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljen puhe. Miehen suomenruotsalaisen suvun puolelta puheen pitäjät kehuivat ja ylistivät miestä puheissaan. No, sitten mun sosiaalisesti vähän kömpelö veli otti aiheekseen listata kaikki nolot exäni siinä kauhistuneen vierasjoukon edessä. Tarkoitus oli kertoa kuinka onnellinen veli on kun mulle on lopulta löytynyt kunnon mies eikä enää ties mitä kamapäitä, isäni ikäisiä ulkomaaneläviä jotka elää rahoillani jne. Mutta en olisi kyllä halunnut koko sukujen koskaan tietävän mitään koko suhdehistoriastani.

Vierailija
42/47 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että annoin sukulaisteni ylipuhua minut järjestämään hääjuhlan. Olisin itse tahtonut mennä mahdollisimman vähällä hössötyksellä naimisiin kirkossa. Minä, sulhanen, vanhempamme ja ehkä elossa olevat isovanhempamme. Meillä oli lopulta vieraita "vain" kuutisenkymmentä, mutta koska minä ja sulhanen olemme molemmat sensorttisia ihmisiä, jotka eivät isommin nauti huomiosta, tilaisuus oli meille äärimmäisen ahdistava ja kiusallinen, vaikka vieraat tuntuivat nauttivan.

Kuulosta meidän häältä! Mutta 25 vuotta on jo kestänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka kyllästyi jonottelemaan ja lähti kotiin kohta häävalssin jälkeen. Pitopalvelun tarjoama leipä oli homeessa.

Vierailija
44/47 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-miehen penis lipsahti vahingossa häävieraan römpsään, jälkikäteen selvisi että ei edes ensimmäistä kertaa. Olisi pitänyt perua koko häät.

Mitä väliä kun oli eksä? Kai jo vapaa silloin tekemään mitä halusi? Pahempi olis jos nykyinen sulhanen olisi pettänyt.

Vierailija
45/47 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkutytön häät menivät omasta mielestään pilalle, kun kaaso ja bestman näyttivät noloja kuvia molemmista polttareista. Kuulin kun serkku itki tätä vessassa siskolleen.

Sulhasen osalta paha juttu oli ilmeisesti se, kun näytettiin kuva hänestä uimahousuissa. Kuvassa ei näkynyt sukukalleuksia tai muutakaan. Morsiamen kohdalla pahin oli se, kun hänellä oli yhdessä kuvassa tupakka kädessä. Kuulemma muut sukulaiset ei olisi saanut tietää että hän joskus polttaa viihteellä.

Tätä sitten itkettiin koko loppupäivä. Kaikki loppupäivän valokuvatkin meni pilalle, kun morsian on aivan itkuinen niissä. Eikä kukaan muu vieraista tiedä tai muista miksi morsian ylipäätään pahoitti mielensä.

Minustakaan polttarijutut ei siis kuulu häihin, koska ne ovat muiden paitsi polttareihin osallistuneiden vieraiden mielestä yleensä tylsiä ja kiusallisia (itsekään en ollut kummissakaan polttareissa joten valokuvaesitykset lähinnä haukotutti) ja minusta niissä pitää voida irrotella pelkäämättä että juttuja levitellään ulkopuolisille. En minäkään haluaisi näyttää kuvia morsiussaunasta jossa poseeraan pelkät saunavihdat suojanani sukulaisille, vaikka ne ovatkin ihan hauskoja muistoja itselle.

Mutta ehkä hieman ylidramatisointia silti murjottaa koko loppupäivä, ilta ja yö kahden valokuvan takia... Kun ko. kuvat eivät minusta olleet siis edes mitenkään erityisen noloja. Mutta morsiamen mielestä ne olivat sitten niin ylitsepääsemättömiä, että kannatti pilata koko loppujuhla itseltään. Ei tainnut kaaso tuntea morsianta tarpeeksi hyvin kun teki ohjelmanumeron joka lopulta pilasi häät.

Vierailija
46/47 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisin vihkimisen aikana.

Vierailija
47/47 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma narsistipaska isä. Aina pilaa kaikki juhlat aggressiivisella riehumisella. Olin kieltänyt moneen kertaan että ei saa alkaa pitämään puhetta, nämä ovat minun juhlani. No, ehti ottaa kuppia, muuttui nopeasti agressiiviseksi, suorastaan tönäisi kaason mikrofonin edestä ja alkoi pitämään puhetta kiellosta huolimatta. Puhe kesti ainakin 20min ja sisältö oli se että haukkui tytärtään. Miten vaikea ja hankala on, mitä kaikkia virheitä olen tehnyt ja miten hän on isänä pettynyt kaikkeen.

Häät maksoin minä ja mieheni itse viimeistä penniä myöten ja isä onnistui ne kuitenkin pilaamaan ja varasti shown. Oli kiusallista ja olisittepa nähneet vieraiden ilmeet! Itse en osannut edes itkeä tai köskeä lopettamaan, isruin vain kivikasvoisen lamautuneena niinkuin aina lapsenakin kun isän raivoamista piti kuunnella.

Ton jälkeen en enää isää juhliini sitten kutsunut.

Miksi ihmeessä kaaso, bestman, sisarus, äiti tai joku muu ei puuttunut asiaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan