Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos häänne meni pilalle, mikä pilasi ne?

Vierailija
12.04.2013 |

Tähän toivon tarinoita pilalle menneistä häistä ja niiden pilaajasta. Huono sää? Anoppi?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 21:23"]Anoppi mökötti kun ei saanut ostaa häihin lipputankoa. Näin meillä tänä kesänä.
[/quote]
Mitä se sillä? O.o

Vierailija
22/47 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mahataudissa ja ruilahti kesken vihkimisen lusikallinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma narsistipaska isä. Aina pilaa kaikki juhlat aggressiivisella riehumisella. Olin kieltänyt moneen kertaan että ei saa alkaa pitämään puhetta, nämä ovat minun juhlani. No, ehti ottaa kuppia, muuttui nopeasti agressiiviseksi, suorastaan tönäisi kaason mikrofonin edestä ja alkoi pitämään puhetta kiellosta huolimatta. Puhe kesti ainakin 20min ja sisältö oli se että haukkui tytärtään. Miten vaikea ja hankala on, mitä kaikkia virheitä olen tehnyt ja miten hän on isänä pettynyt kaikkeen.

Häät maksoin minä ja mieheni itse viimeistä penniä myöten ja isä onnistui ne kuitenkin pilaamaan ja varasti shown. Oli kiusallista ja olisittepa nähneet vieraiden ilmeet! Itse en osannut edes itkeä tai köskeä lopettamaan, isruin vain kivikasvoisen lamautuneena niinkuin aina lapsenakin kun isän raivoamista piti kuunnella.

Ton jälkeen en enää isää juhliini sitten kutsunut.

Vierailija
24/47 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIgreenikohtaus, kasvoni oli tunnottomat ja puheeni ihme soperusta mutta onneksi ei tarvinnut sanoa kuin  "tahdon" ja mies piti pystyssä. Kirkon pihalla oksensin. Pienet häät ja jokainen vieras tiesi  onneksi migreenitaipumuksestani, muuten olisi varmaan lähtenyt huhumylly jauhamaan että olin kännissä .

Vierailija
25/47 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulhanen n.ussi kaasoa juhlapaikan vessassa.

Vierailija
26/47 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma perfektionismi. Stressasin koko päivän kaikista pienistä yksityiskohdista ja unohdin nauttia ainutlaatuisesta juhlapäivästä.

Vierailija
27/47 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen lapset! Olivat jo teinejä, mököttivät koko tilaisuuden ajan.

Miten teinit mököttämisellään voivat pilata koko häät? 

Ihan perusjuttu, että teinit eivät ole aina niin sosiaalisia. 

Vierailija
28/47 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen lapset! Olivat jo teinejä, mököttivät koko tilaisuuden ajan.

Miten teinit mököttämisellään voivat pilata koko häät? 

Ihan perusjuttu, että teinit eivät ole aina niin sosiaalisia. 

Joo, ne on usein vähän epävarmoja ja eivät niin luontevasti jutustele aikuisten kanssa. 

Muakin ihmetyttää, että miten pääsivät "pilaamaan" häät?

Vierailija
29/47 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus vuodelta 2006, kuka näitä nostelee?

Vierailija
30/47 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikee arvata että parin päivän kuluttua löytyy eräästä iltapäivä lehdestä juttu: Lukijat kertovat kauheimmat hääkokemuksensa 😂😂

Vierailija
31/47 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraan näkökulmasta se että hääpaikka oli kaukana kaikesta ja häät kestivät yöhön asti, ruoka tarjottiin klo 17 eikä sen jälkeen mitään syötävää. Jälkikäteen hääpari kertoi että heillä oli kyllä ollut iltaruoka varattuna mutta eivät katsoneet tarpeelliseksi tarjota sitä ”kun kaikkia kiinnosti vaan juominen”.

Ensi kerralla otan vaikka välipalapatukoita käsilaukkuun.

Vierailija
32/47 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehen penis lipsahti vahingossa häävieraan römpsään, jälkikäteen selvisi että ei edes ensimmäistä kertaa. Olisi pitänyt perua koko häät.

Vierailija
33/47 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian oli niin juovuksissa ettei vihkimisen jälkeen pysynyt pystyssä enää.

Vierailija
34/47 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse, morsian. Karmea influenssa ja kuumetta yli 39 astetta. Vieraat tosin viihtyivät häissä. Itse vedin Buranaa ja parasetamolia ja yritin pysyä tolkuissani. Oli paha mennä siirtämäänkään häitä, kun oli kaikki mahdollinen hääpäivälle varattu ja maksettu.

Vierailija
35/47 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burana on ylihintainen tuote, muun merkkiset 50℅ halvempia.

Vierailija
36/47 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä sulhanen. Tiesin jo alttarilla etten tätä miestä halua mutta olin typerä lammas ja vapaaehtoisesti annoin taluttaa itseni naimisiin. 

Vierailija
37/47 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä itse, morsian. Karmea influenssa ja kuumetta yli 39 astetta. Vieraat tosin viihtyivät häissä. Itse vedin Buranaa ja parasetamolia ja yritin pysyä tolkuissani. Oli paha mennä siirtämäänkään häitä, kun oli kaikki mahdollinen hääpäivälle varattu ja maksettu.

Sama mulla. 

Vierailija
38/47 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oluttuopilla nyt ollut sentään tarkoitus kiskoa viinaa kitusiin ja kauheaa kun konjakit ja viinat loppui sitten kesken.

Vierailija
39/47 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passkatauti.

Vierailija
40/47 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiallinen alkoholi. Itse olin siis aivan liian humalassa hermostuksen takia. Ei tee mieli muistella koko häitä, harmittaa niin paljon että humalluin niin paljon. 

No, eihän se ihan huonosti mennyt jos pitää yrittää olla muistelematta häitä; mieti jos ei muistaisi vaikka yrittäisi! 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan