Myötähäpeä noita vanhempia kohtaan
jotka lähettää lapsensa kuvia tuonne, ja kuvittelee että ne on kaikkien mielestä aivan ihanan söpöjä hanipuppeleita :s
http://www.iltalehti.fi/kuvasade2013/201301290104241_kq.shtml
Olihan siellä pari söpöä lasta, mutta jotkut nuista...eihän vauvoja sais sanoa rumiksi, mutta mutta..
Kommentit (26)
Katsoin kuvat, mielestäni YKSIKÄÄN noista lapsista ei ollut ruma.
En ole mikään superlapsirakas mussunmussunmuu, mutta en kyllä sanoisi lasta rumaksi.
Jos nuo ovat mielestäsi rumia lapsia, millaisia botoxilla muokattuja ja meikattuja ja laitettuja omat lapsesi mahtavat olla :o Vai pidätkö niitäkin rumina?
Myötähäpeä sinua kohtaan, keskustelun aloittaja.
Minusta kuvat olivat kivoja ja useampi pisti hymyilemään. :) Juuri tuontyyppisiä kuvia pitäisi lapsista julkaistakin, eikä mitään "vihreää räkää poskella, kuolaa paidankauluksessa"-tapauksia joita liian usein näkee.
No kyllä tuo yksi rumilus alkupäässä pisti heti silmään. hyi
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 12:28"]
Katsoin kuvat, mielestäni YKSIKÄÄN noista lapsista ei ollut ruma.
En ole mikään superlapsirakas mussunmussunmuu, mutta en kyllä sanoisi lasta rumaksi.
Jos nuo ovat mielestäsi rumia lapsia, millaisia botoxilla muokattuja ja meikattuja ja laitettuja omat lapsesi mahtavat olla :o Vai pidätkö niitäkin rumina?
[/quote]
En ole sanonut ketään varsinaisesti rumaksi :) minun lapseni ON kaunis, en vain kuvittele niin. Ei todellakaan mitään botoxia eikä meikkiä, mitähän sunki päässäs liikkuu ku tuommosta tulee sulla mieleen? :o
Oma lapseni on lähempänä tuota ensimmäistä, kuin viimeistä(:D), mutta siltiki paljon kauniimpi :)
Tottakai jokainen vanhempi rakastaa omaa lastaan semmosena kuin hän on, mutta ei niitä kuvia tarvis silti tuonne lähetellä. Sama asia kuin lasten missi-kisat, ehdoton nounou.
Eihän tää mikään söpöyskisa olekaan vaan :)
En nyt lasten ulkonäköön ota kantaa, mutta yksi nimi kyllä pisti silmään, Arseni (itse lapsi oli todella suloinen). Arse=perse, Arseni=perseeni
Mä ap myötähäpeän sun henkistä tasoa. Todella.
Ap taitaa olla joku teiniäiti tai ainakin käyttäytyy niin.Sääliksi käy ap:n lapset
Mitä teiniä siinä on, että ei pidä kaikkia vauvoja ylisöpöonä?! En ole missään vaiheessa sanonu, että kukaan olis ruma..
Et voi tietää minkä ikäinen olet, joten älä sano teiniäiti. Etkö voi tietää mun elämästä etkä lapsista, tai siis lapsesta mitään, joten ei tarvi sääliä häntä :)
Huomaatko ap, sinun puolestasi täällä esiintyy ihmisillä myötähäpeää, ei noiden vanhempien jotka laittavat suloisista lapsistaan kuvia julkisesti näkyviin.
Ja tottakai, sinun lapsesi on juuri se maailman kaunein ja ihanin. Niin on minunkin lapseni.. Nuo lapset ovat todella suloisia, ja toivon että omani saisi samanlaisia piirteitä kun mitä noissa kuvissa esiintyi.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 12:49"]
Mitä teiniä siinä on, että ei pidä kaikkia vauvoja ylisöpöonä?! En ole missään vaiheessa sanonu, että kukaan olis ruma..
Et voi tietää minkä ikäinen olet, joten älä sano teiniäiti. Etkö voi tietää mun elämästä etkä lapsista, tai siis lapsesta mitään, joten ei tarvi sääliä häntä :)
[/quote]
Ainakin käyttäydyt kuin teini.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 12:49"]
[/quote]
Tiedän kyllä minkä ikäinen MINÄ olen :DD Mutta vielä pahempi jos ap on joku 35-vuotias ja noin kehittymätön
t:11
Myötähäpeää sinun aloitustasi kohtaan. Tiedän, että olet katkera ja epävarma ihminen. Elämässäsi ei taida olla onnellisuutta?? Ei terveen, onnellisen ja tasapainoisen ihmisen mieleen edes tulisi noin idiootteja ajatuksia. Säälin sinua :(
Kyllä sä nyt kuule melkein sanoit niitä lapsia rumiksi, älä siellä kiertele
Ap hiljeni, kun ei oikein saanut kannatusta
Minusta kaikki lapset olivat sulosia. Itselläni ei tosin ole lapsia joten jokainen pikkuvauva on minusta vastustamaton.
Noh, hauskoja kuvia, joissa vaatteilla ja tavaroilla saadaan kohennusta aikaan.Tietysti jokaisen vanhemman mielestä se oma muksu on maailman suloisin ja niin olla pitääkin.Minusta luisevat vauvat ja leikki-ikäiset eivät ole mitenkään söpöjä, makunsa kullakin.
Joo no hei kattokaa noiden muksujen nimiä, on mea ja avaa ja elleniä ja alexiä.. WT trendinimeä toisen perään.
80% kilpailun lapsista oli tavallisen näköisä vauvoja, eikä vauvat ole juuri koskaan kauniita. Esim se pizzakuva oli ihan älytön, en ymmärrä onko siinä kilpailussa nyt se pizza vai se lapsi wtf??
Minusta jokainen lapsi ansaitsee sen, että joku maailmassa pitää juuri häntä kauniina ja ihanana, rakastamisen arvoisena ihmisenalkuna. Rumaa lasta ei olekaan! Kaunista, että vanhemmat pitävät lastaan niin erityisenä, että ylpeänä esittelevät häntä!