Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kaikki on periaatteessa kunnossa, mutta kaikki menee jotenkin pikkuisen pieleen. Pitäisi olla onnellinen siitä mitä on, mutta ne pieleenmenot pilaa kaiken muunkin. Oli huono työ, hain opiskelemaan. Kolmannella yrittämisellä pääsin sisään. Opinnot meni ok, mutta nyt gradu ei valmistu ja se vain itkettää. Sain kuitenkin työpaikan haluamaltani alalta, mutta työpaikka meni alta ja pistin oman yrityksen pystyyn. Jes, kaikki hyvin. Paitsi nyt puolen vuoden kuluttuakaan en saa kunnon palkkaa nostettua ja tuntuu että en edes osaa tätä hommaa.

Lapset ovat ihania, mutta nekin ovat teinejä, joilta kyllä kuulee varsin suoraa palautetta siitä, miten tyhmä ja huono olen. Eipä nuo enää minun seuraani kaipaa ja olen todella yksin.

Miesystävä hukkuu töihin ja varmaan tämäkin suhde loppuu omaan mahdottomuuteensa, kun näen, että hän ei vain halua minua tarpeeksi. Tämä itkettää nyt eniten. Olen jumal*uta mustasukkainen miehen töistä ja lapsista! Ja tämä on sellainen loputon suo, että tätä en jaksaisi enempää tässä avata, mutta paska vain olen tässäkin kohtaa.

Nyt itken kun kirjoitan tätä. En oikeasti näe tässä mitään ulospääsyä. Juu, lapsellista kitinää, mutta onko ihmiselämä nyt tätä, että haluaa ja yrittää ja mistään ei lopulta mitään jää käteen.

Sivut

Kommentit (144)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Elämässä tärkeintä on matka. Sinä olet yrittänyt ja tehnyt paljon. Sinulla on rakkaita ihmisiä, vaikka eivät juuri nyt tarvitsisikaan sinua eniten. Löydät varmasti vielä uusia merkityksiä. Välillä sitä vain ollaan laaksoissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Elämässä tärkeintä on matka. Sinä olet yrittänyt ja tehnyt paljon. Sinulla on rakkaita ihmisiä, vaikka eivät juuri nyt tarvitsisikaan sinua eniten. Löydät varmasti vielä uusia merkityksiä. Välillä sitä vain ollaan laaksoissa.

Kiitos tästä kommentistasi! Tällä hetkellä vain tuntuu, että niitä merkityksiä ei enää ole. Eikä tule. Kaikki elää elämäänsä ja minua ei tarvita. En ansaitse ketään enkä mitään. 

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muuta ne asiat mitkä voit, ja hyväksy ne mitä et voi.
Mutta kun en näköjään pysty muuttamaan mitään. Vaikka miten yritän, sitä muutosta ei koskaan vain tule. On vain tyhjää. se on ainut, mihin pystyn. 

ap

Mot

Jatkat yrittämistä niin kauan, kun tallaat täällä. Elämä on sellainen, periksi ei saa antaa, jos putoaa polvilleen kampeaa ylös ja aina uudestaan. Tulit tänne voittajana ja pidät huolta, että lähdet voittajana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sun pitää lähteä pois mukavuusaluuelta ni tulee päiviin väriä ja haastetta ja lopulta se arkikin maistuu taas.
Sepä siinä on, kun olen lähtenyt sieltä niin monta kertaa ja mitään ei tapahdu. Ainakaan parempaan. 

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta ne asiat mitkä voit, ja hyväksy ne mitä et voi.
Mutta kun en näköjään pysty muuttamaan mitään. Vaikka miten yritän, sitä muutosta ei koskaan vain tule. On vain tyhjää. se on ainut, mihin pystyn. 

ap

Yrität vääriä asioita. Unohda ne, ja tee jotain muuta. Jokainen pystyy johonkin. Paitsi jos keskittyy itsesääliin, silloin ei.

Vierailija

Kuule AP, silloin jos tuntuu siltä että mikää ei tuota elämässä iloa niin silloin asia on niin että elämääsi ei kuulu sellaista joka innostaa ja motivoisi sinua. Joten kehoitan ja neuvon että alat etsimäön sitä oikeaa asioita jotka saavat sinut motivoitumaan ja ala kokeilla kaikkea uutta. Omalta mukavuusalueeltaan on opittava poistumaan.

Vierailija

Mun mielestä meidän koko elämäntapamme on vähän pielessä nykyään. Pitää tavoitella hyvää duunia ja toimeentuloa. Pitää olla asunto ja auto ja miehet ja kaikki. Moni suorittaa elämäänsä naureskellen kulissiliitoille ja muille mutta ei huomaa että elää itse vähän tällaista merkityksetöntä kulissia missä pitää vaan saavuttaa etappeja. Yleensä kun ei edes pysähdy miettimään ei huomaa edes ajatella mikä olisi sitä mikä oikeasti tekee itsensä onnelliseksi. Osa herää vasta burn outissa. Osa ei koskaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä kommentistasi! Tällä hetkellä vain tuntuu, että niitä merkityksiä ei enää ole. Eikä tule. Kaikki elää elämäänsä ja minua ei tarvita. En ansaitse ketään enkä mitään. 

ap

Okei, marttyyrityyppi. Mitäpä jos käännät katseesi muualle, ja lakkaat tuijottamasta omaan napaasi ja säälimästä itseäsi. Sulla on kaikki hyvin, lopeta ruikutus. Tee jotain elämällesi.

niin tätä juuri tarkoitan. Tiedän, että jokainen sanasi on totta ja jumal*uta, kun se sattuu! en vain osaa tehdä elämälle yhtään mitään. En oikeasti osaa! En mitään..

Vierailija

Mieti mitä olet saanut elämässäsi aikaiseksi, miten olet onnistunut siinä ja miten jatkaa eteenpäin. Koeta parantaa niitä asioita, joita et koe osaavasi tarpeeksi hyvin. Kirjoita vaikka paperille, nouse seisomaan ja katso siitä listaasi saavutuksistasi, heikkouksistasi, mahdollisuuksistasi ja sunnitelmistasi. Jatka suunittelemista eteenpäin. Tekemisellä ja saavutuksilla ja kun itse löydät niille merkityksen, saat mielekkyyttä elämään. 

Vierailija

Mot kirjoitti:
Jatkat yrittämistä niin kauan, kun tallaat täällä. Elämä on sellainen, periksi ei saa antaa, jos putoaa polvilleen kampeaa ylös ja aina uudestaan. Tulit tänne voittajana ja pidät huolta, että lähdet voittajana.
Kiitos! Tämä viesti merkitsee tällä hetkellä enemmän kuin kukaan voi kuvitella. 

ap

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat