Miten saan miehen ulos asunnosta? Haluan erota eikä mies suostu lähtemään!
Asumme avoliitossa, asunto on minun. Tapailen jo toista miestä, mutta avomies ei usko, että haluan tosissani erota, koska uusi tapailukumppani on niin nuori. Vaikka tästä ei tulisi parisuhdetta, haluan silti erota. Mitä voin tehdä? Harrastaa seksiä keittiön pöydällä, kun mies tulee töistä kotiin? Tosin tuskin sekään auttaisi.
Kommentit (467)
Mä soitin anopille, tai ex anopille.
Kysyin voiko poikasi tulla takaisin kotiin.
Pakkasin kaikki tavarat, appi ja anoppi oli meillä, kun mies suostui tulemaan.
Isänsä sanoi pojalleen laukut ovat autossa, mennään. Ja otti pojalta avaimet ja antoi mulle.
Seuraavana päivänä tulivat pakettiauton kanssa ja vei ne pari huonekalua, mitkä oli hänen. Asunto on mun oma ja ex ei maksanut vikoina kuukausina mitään asumisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuka on niin
idiootti tällä palstalla, että kuvittelee, että avopuolison voi vain heittää asunnosta ulos ja pliisit hakisi? Ei ihmistä voi kadulle heittää. Vaikka muodollista vuokrasopimusta ei ole, avopuolisolle pitää hakea häätö, jollei itse lähde. On täysin kohtuutonta olettaa, että toinen löytäisi asunnon heti itselleen
Kyllä voi jos toinen ei maksa elämistään
Ei voi. Lain mukaan. Maksamisasiat ovat erikseen, joista voi toki tehdä oman lakijuttunsa.
Soita Muuttofurmaan kyllä He kantaa ukon sohvineem pihalle !
Kuten Jyskyn vanhas mainokses , että patjan mukana ukko pihalle.🤗
Vaikka tää onkin varmaankin provo, joka toistuu vähän erinäköisenä palstalla, niin on mulla ajankohtainen.
Riideltiin avomiehen kanssa viime viikonloppuna, ja mies talutti minut ulos ovesta. Rynnin määrätietoisesti takaisin sisälle välittämättä yhtään, koska palstalta olin oppinut että VAIKKA en maksa vuokraa niin minua ei voi kodistani ulos heittää.
Ja silläkään ei ole mitään merkitystä, että maksanko puolet sähköstä ja vedestä ja muista laskuista. Maksoin tai en, on tämä minun kotini.
Olen siis kyllä lähdössä, ei mulle tarvitse häätöä sitä varten hakea. Etsin asuntoa ja lähden vapaaehtoisesti, koska pakottaa ei voi kuin käräjäoikeus.
Minun ja aviomieheni piti muuttaa asumiseroon puoli vuotta sitten. Hänhän osti oman asunnon, kun tämä, missä asuimme yhdessä, on yksin minun omistama. Kun on 2 v asunut erillään, saa avioeronkin heti. Muutenkin sovimme, että mies muuttaa kirjat omaan asuntoonsa. Ilmoitin tälle taloni taloyhtiöllekin miehen poismuutosta. Hiljattain minulle selvisi, että mies onkin yhä edelleen kirjoilla asunnossani. En ymmärrä, miksi ihmeessä ja että mitä hyötyä hänelle siitä on. Tuli jotenkin puulla päähän lyöty olo, kun olen koko tämän ajan luullut asuvani virallisesti asumuserossa ja nyt se peruuntuikkn kertaheitolla.
Poliisit paikalle. Älä ota jatkossa ketään miestä kirjoille !