Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan miehen ulos asunnosta? Haluan erota eikä mies suostu lähtemään!

Vierailija
29.06.2020 |

Asumme avoliitossa, asunto on minun. Tapailen jo toista miestä, mutta avomies ei usko, että haluan tosissani erota, koska uusi tapailukumppani on niin nuori. Vaikka tästä ei tulisi parisuhdetta, haluan silti erota. Mitä voin tehdä? Harrastaa seksiä keittiön pöydällä, kun mies tulee töistä kotiin? Tosin tuskin sekään auttaisi.

Kommentit (467)

Vierailija
441/467 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallaan jätti avaimet palauttamatta. Huomasi että voi manipuloida sinua , antaa ajan kulua ja tulee ruusupuskan kanssa "no jokos täällä on tarpeeksi kiukuteltu " tyyliin. Ja sitten kippaa kamansa sisään. Usko pois näitä tyyppejä on jotka on naiselle Jumalasta seuraava ja se sanoma että kaikki on loppu pitää taltan ja vasaran kanssa takoa näille aivoihin.

Vierailija
442/467 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsisin kuitenkin lukkojen uudelleen sarjoittamista apn tilanteessa. Jos teettää kopion avaimesta ennen palauttamista voi käydä luonasi milloin vaan. Sopuisassa erossa tuo ei tulisi mieleen mutta kun mies on tapellut eroa vastaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/467 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahallaan jätti avaimet palauttamatta. Huomasi että voi manipuloida sinua , antaa ajan kulua ja tulee ruusupuskan kanssa "no jokos täällä on tarpeeksi kiukuteltu " tyyliin. Ja sitten kippaa kamansa sisään. Usko pois näitä tyyppejä on jotka on naiselle Jumalasta seuraava ja se sanoma että kaikki on loppu pitää taltan ja vasaran kanssa takoa näille aivoihin.

Tämä.

Mun exä on juuri näitä. Muutti kyllä pois, mutta oli ollut ihan varma että on vain vaihe ja otan sen takaisin. Ihmettelinkin miksi hän oli niin rauhallinen.

Puoli vuotta oli ihan rauhallinen. Sitten hänelle taisi mennä jakeluun, etten ole ottamassa enää takaisin, silloin hän suuttui todella, eikä ole sen jälkeen leppynyt. Vuosien myötä on tullut vain katkeraksi.

Eksäsi ei tahalteen ole jättänyt avaimia, koska meinaa ettei oikeasti tarvitse, vaan tämä on joku riita jonka selvitätte.

Vierailija
444/467 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvalukkoja saa rautakaupasta ja vanhan samanlaisen turvalukon paikalle uuden vaihtaa itse minuuteissa.

Minulla ainakin olisi turvallisempi olo kun tietäisin että ovi on minun kontrollissani.

Sitten ei haittaisi exän avaimen hautomiset ja vetkuttelut.

Vierailija
445/467 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee ap?

Vierailija
446/467 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten menee ap?

Sain yöllä seuraa, mikä helpotti vähän yksinäistä oloa. Jotenkin tuntuu kuitenkin jo siltä, että asiat on nyt niin kuin niiden kuuluu olla. Oli kiva tehdä ja tarjota aamiaista keittiössä, joka on taas minun. Kävelin ympäri kotia pitkin päivää. Ehdotin, että olisimme nähneet ex-miehen kanssa illalla avainten palauttamisen takia, mutta hän sanoi olevansa töissä myöhään. Huomenna uudestaan.

Ap

Vierailija
447/467 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän avaimia eivät voi asukkaat itse käydä kopioimassa onneksi.

Ap

Vierailija
448/467 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, että kirjoitan enää vain itselleni, mutta tänään sain avaimet takaisin. Se ei ollut miellyttävä tilanne. Ex-mies piti avaimia kädessään ja tenttasi vielä, olenko ihan varma. Tuntui kiristämiseltä. Mutta nyt se on ohi.

Ap

Vierailija
449/467 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla, että kirjoitan enää vain itselleni, mutta tänään sain avaimet takaisin. Se ei ollut miellyttävä tilanne. Ex-mies piti avaimia kädessään ja tenttasi vielä, olenko ihan varma. Tuntui kiristämiseltä. Mutta nyt se on ohi.

Ap

Hienoa. Tästä ne asiat lähtee rullaamaan eteenpäin. Nauti kivasta sinkkukesästä.

Vierailija
450/467 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida vaikka vanha kirjoitus jo. Meillä myös tilanne jossa mies ei lapsineen muuta pois. Sanoin jokin aika sitten ettei yhteiselämä toimi niin hän totesi ettei muuta ja sanoi että muuta itse. Asutaan minun omistamassa asunnossa. Mies muutti lapsensa kanssa reilu 1,5 vuotta sitten. Alkoi uhkailemaan ja käyttäytyi kuin hullu. Kysyin neuvoa lakimieheltä ja saman neuvon sain eli hakea häätö ja jos tilanne on uhkaava, on itse oman lapseni kanssa muutettava muualle ja palata kun asunto tyhjä. Ja aikaa menee joitakin kuukausia häätöön. Tuona aikana voin taata että asunto on rikottu jne hänen toimesta ja halpaa asumista siis hänelle. Mutta opinpahan ettei yksikään heppu muuta enää minun mökkiini! Tsemppiä kohtalotovereille!

Vierailija
451/467 |
01.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on niin idiootti tällä palstalla, että kuvittelee, että avopuolison voi vain heittää asunnosta ulos ja pliisit hakisi? Ei ihmistä voi kadulle heittää. Vaikka muodollista vuokrasopimusta ei ole, avopuolisolle pitää hakea häätö, jollei itse lähde. On täysin kohtuutonta olettaa, että toinen löytäisi asunnon heti itselleen

Vierailija
452/467 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmassa tapauksessa poliisien avulla.

Vierailija
453/467 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka on niin idiootti tällä palstalla, että kuvittelee, että avopuolison voi vain heittää asunnosta ulos ja pliisit hakisi? Ei ihmistä voi kadulle heittää. Vaikka muodollista vuokrasopimusta ei ole, avopuolisolle pitää hakea häätö, jollei itse lähde. On täysin kohtuutonta olettaa, että toinen löytäisi asunnon heti itselleen

Kyllä voi jos toinen ei maksa elämistään

Vierailija
454/467 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huo*a

En oo eronnu ja seurustelen toisen kanssa

Vierailija
455/467 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukot vaihtoon sillävälin kun se käy kaupassa. Tavarat heti jonnekin toiseen paikkaan (esim keskelle metsää). Ei saa olla mitään jälkeekään että se on asunut siellä. Sitten vaan sanot että se valehtelee jos väittää sellaista kytille.

Täytyykin muistaa nämä ohjeet itsekin seuraavan kerran kun outää heittää pettävä nainen pihalle

Vierailija
456/467 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse päättänyt että asunto on yksin sinun vaikka mies on joutunyt maksamaan siittä ja hänenkin nimi on papereissa?

Vierailija
457/467 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23v?

18v

Ap

Vierailija
458/467 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
459/467 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kommentoida vaikka vanha kirjoitus jo. Meillä myös tilanne jossa mies ei lapsineen muuta pois. Sanoin jokin aika sitten ettei yhteiselämä toimi niin hän totesi ettei muuta ja sanoi että muuta itse. Asutaan minun omistamassa asunnossa. Mies muutti lapsensa kanssa reilu 1,5 vuotta sitten. Alkoi uhkailemaan ja käyttäytyi kuin hullu. Kysyin neuvoa lakimieheltä ja saman neuvon sain eli hakea häätö ja jos tilanne on uhkaava, on itse oman lapseni kanssa muutettava muualle ja palata kun asunto tyhjä. Ja aikaa menee joitakin kuukausia häätöön. Tuona aikana voin taata että asunto on rikottu jne hänen toimesta ja halpaa asumista siis hänelle. Mutta opinpahan ettei yksikään heppu muuta enää minun mökkiini! Tsemppiä kohtalotovereille!

Minä opin ajat sit,että asun vaa kahdestaan lapsen kanssa.

Vierailija
460/467 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten menee ap?

Sain yöllä seuraa, mikä helpotti vähän yksinäistä oloa. Jotenkin tuntuu kuitenkin jo siltä, että asiat on nyt niin kuin niiden kuuluu olla. Oli kiva tehdä ja tarjota aamiaista keittiössä, joka on taas minun. Kävelin ympäri kotia pitkin päivää. Ehdotin, että olisimme nähneet ex-miehen kanssa illalla avainten palauttamisen takia, mutta hän sanoi olevansa töissä myöhään. Huomenna uudestaan.

Ap

Itsenäinen hu*ra

:D