Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ns. kokematon mies vain ja ainoastaan kahdesta syystä

Vierailija
29.06.2020 |

Yksi on se, että en ole koskaan yrittänyt pokata naista, ja toinen on se, että kukaan nainen ei ole koskaan yrittänyt pokata minua. Silti jostain syystä minut halutaan nähdä viallisena, ikään kuin taustalla olisi jokin suuri salaisuus tai jokin pakko-olla-jotain-vikaa.

Ei. Nuo kaksi syytä ovat ainoat syyt siihen miksi olen ns. kokematon mies.

"Ok"

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sua yhtään lohduttaa, olet miehenä tuhat kertaa kiinnostavampi kuin sellainen, joka on maannut suunnilleen joka toisen kanssa:)

N23

Vierailija
2/54 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka ei yritä pokata naisia arvioidaan poikkeuksetta sellaiseksi, jota naiset eivät kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka ei yritä pokata naisia arvioidaan poikkeuksetta sellaiseksi, jota naiset eivät kiinnosta.

Kyllä. Ei riitä kahden käden sormet laskemaan niitä kertoja, kun mua on haukuttu tai epäilty homoksi kaverien ja puolituttujen suusta.

mies38

Vierailija
4/54 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei pokailu kiinnosta? Ja miksi tämä aloitus?

Vierailija
5/54 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sua yhtään lohduttaa, olet miehenä tuhat kertaa kiinnostavampi kuin sellainen, joka on maannut suunnilleen joka toisen kanssa:)

N23

Miksi valehtelet internetissä? Netissä naisten vastaukset ovat aina tuota luokkaa, mutta tosielämässä tilanne on aivan päinvastainen

Vierailija
6/54 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ei riitä kahden käden sormet laskemaan niitä kertoja, kun mua on haukuttu tai epäilty homoksi kaverien ja puolituttujen suusta.

mies38

Voiko tuo olla oikeasti totta? Koska mulle tulee aktiivisten pokaajamiesten seurassa jonkinlainen ällötysreaktio, enkä varmaankaan ole ainoa nainen maailmassa, joka kokee tuolla tavalla.

N23

Vierailija
7/54 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies38

Voiko tuo olla oikeasti totta? Koska mulle tulee aktiivisten pokaajamiesten seurassa jonkinlainen ällötysreaktio, enkä varmaankaan ole ainoa nainen maailmassa, joka kokee tuolla tavalla.

N23

On olemassa erilaisia pokaamistekniikoita. Kaikki ei ole ällöjä. 

Vierailija
8/54 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo kuullostaa siltä että sinussa on jotain vikaa. Veikkaisin matalaa testosteronitasoa. Normaali mies kulkee kanki kovana naisten perässä yrittäen päästä paneskelemaan heitä. Jos sua ei kiinnosta naisten pokaaminen niin ei ole kaikki hyvin korvien välissä.

AlfaMale28

Vierailija
9/54 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies38

Ei pokaile naisia, muttei pokaile miehiäkään mutta homohan se on. Tämä pettämätön logiikka huvittaa aina.

Vierailija
10/54 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se pokailu käytännössä ottaen tarkoittaa? Voihan sitä jokainen mennä baariin seisoskelemaan tai perustaa profiilin Tinderiin, mutta ei se yhtään mitään takaa. Asialla ei ole myöskään homouden kanssa mitään tekemistä. Tosin monen kokemattoman miehen kohdalla se homous tai esim. aseksuaalisuus tekisi elämästä helpompaa kuin olla hetero, jonka naisiin kohdistuvalla kiimalla ei tee yhtään mitään, kun yksikään nainen ei siitä miehestä ikinä kiinnostu.

Vierailija
11/54 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Miksi valehtelet internetissä? Netissä naisten vastaukset ovat aina tuota luokkaa, mutta tosielämässä tilanne on aivan päinvastainen

Ehkäpä se riippuu ihan siitä, millaisia naisia tunnet oikeassa elämässä. En usko sun tuntevan mua:)

N23

Vierailija
12/54 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei sitten taida parisuhde kiinnostaa. Mitä sitten täällä valitat? Ketään ei kiinnosta, että sua ei naiset kiinnosta.

Vierailija
13/54 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies38

N23

On se tavallaan. Eivät he varmaan siksi epäile (tai ehkä osaksi senkin takia), että en aktiivisesti naisia baareissa, klubeilla tai muualla pokaile. Lähinnä kai siinä on takana se, että he eivät ole mua koskaan nähnyt naisen seurassa enkä ole koskaan seurustellut. Tämä riittää epäilemään homoksi, koska eihän oikea heteromies voi olla aina yksin tai vastustaa sisällään jylläävän testosteronin tuottamaa tunnetta, joka suorastaan pakottaa hänet etsiytymään naisten seuraan.

mies38

Vierailija
14/54 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Ehkäpä se riippuu ihan siitä, millaisia naisia tunnet oikeassa elämässä. En usko sun tuntevan mua:)

N23

Niin ja jatkan vielä että jos olisin sinkku niin etsisin tosiaankin kokemattoman miehen. Nyt vain elämä vei niin että seurustelen yhden miehen kanssa kenellä on rikosrekisteri pahoinpoitelystä ja huumeiden myynnistä, joka on pannut n. 50 naisen kanssa.

N23

Vierailija
15/54 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se pokailu käytännössä ottaen tarkoittaa? Voihan sitä jokainen mennä baariin seisoskelemaan tai perustaa profiilin Tinderiin, mutta ei se yhtään mitään takaa. Asialla ei ole myöskään homouden kanssa mitään tekemistä. Tosin monen kokemattoman miehen kohdalla se homous tai esim. aseksuaalisuus tekisi elämästä helpompaa kuin olla hetero, jonka naisiin kohdistuvalla kiimalla ei tee yhtään mitään, kun yksikään nainen ei siitä miehestä ikinä kiinnostu.

Ei kiinnostu ei, jos mies seisoo baarissa kuin puujumala huomioimatta mitenkään naisia. Normaalit miehet lähestyvät naisia aktiivisesti, tulevat juttelemaan, pyytävät ulos, tarjoavat drinkin, ehdottavat jatkoja.

Vierailija
16/54 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö naisia? Pelkurit eivät saa naista.

Vierailija
17/54 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksiköhän et ole pokannut? Veikkaan: Et ole kohdannut naista, joka olisi sinun mielestäsi riittävän kiinnostava pokattavaksi?

Vierailija
18/54 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

N23

Niin ja jatkan vielä että jos olisin sinkku niin etsisin tosiaankin kokemattoman miehen. Nyt vain elämä vei niin että seurustelen yhden miehen kanssa kenellä on rikosrekisteri pahoinpoitelystä ja huumeiden myynnistä, joka on pannut n. 50 naisen kanssa.

N23

Tämä en ollut enää minä. Enkä enää jatkossa kirjoita tähän avaukseen, sillä huomasin astuneeni kak kaan:)

N23

Vierailija
19/54 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ylipäätään ihmistä joka on halunnut seuraa, mutta ei koskaan yrittänyt sellaista, pidetään hieman viallisena. Etkö itse näe sitä?

Vierailija
20/54 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Se riippuu ihan siitä missä piireissä liikkuu. Tunnen sen verran miehiä koulun ja harrastusten kautta, etten todellakaan mene ajattelemaan että kaikki ovat samanlaisia.