Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka ovat käyneet kaupassa viimeksi maaliskuussa?

Vierailija
29.06.2020 |

-

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä niitä varmaan riittää. Normaalielämässä ei.

Vierailija
2/30 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri maaliskuussa? Miten hysteerikko uskalsi käydä kaupassa ennen maaliskuuta? Eikö influenssa ym. pelota?

Vierailija
4/30 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuritalon mummo oli käymättä kaupassa (tai missään muuallakaan) maaliskuun alusta tämän kuun puoliväliin. Nyt on uskaltautunut maski naamalla ja käsidesipullo mukana kauppaan pari kertaa. Itsellä ei olisi pää kestänyt.

Vierailija
5/30 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit ennen jussia kysynyt niin joo, mutta juhannuksena päästiin maalle ja siellä uskalsi kaupassakin käydä ja ihan ilman maskiakin :)

Vierailija
6/30 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt muutaman kerran hiljaisina aikoina maskin kanssa. Riskiryhmää olen. Samaa tahtia ehkä jatkan rokotuksen saamiseen asti

Vierailija
7/30 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmisen kuukautta meni. 

Vierailija
8/30 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri maaliskuussa? Miten hysteerikko uskalsi käydä kaupassa ennen maaliskuuta? Eikö influenssa ym. pelota?

Mitä tyydytystä saat kun nimittelet ihmisiä hysteerikoiksi?

Vierailija
9/30 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En ole vielä käynyt. Mies on hoitanut kauppareissut.

Ajattelin, että jokohan heinäkuussa tohtisi.

Vierailija
10/30 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kaupassa 13.3. jälkeen. Toisaalta, ei pelottaisi mennä, mutta kun olen löytänyt tuon verkkoruokakaupan ihanuuden. Säästää aikaa ja vaivaa. Menisin, jos tilanne edellyttäisi.

Vierailija
11/30 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!!!! En uskalla mennä, en ole ollut missään muualla kun hammaslääkärissä ja pari kertaa labrassa. Kohta menen lääkäriin. Jos olisin terve uskaltautuikin kyllä kauppaan ainakin yöllä ja mökkipaikkakunnilla.

Vierailija
12/30 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt kaupassa 13.3. jälkeen. Toisaalta, ei pelottaisi mennä, mutta kun olen löytänyt tuon verkkoruokakaupan ihanuuden. Säästää aikaa ja vaivaa. Menisin, jos tilanne edellyttäisi.

Mä käytin verkkoruokakauppaa jo ennen pandemiaakin, mutta en tehnyt tilauksiani kovin huolella. Aika usein unohtui jotan (esim suodatinpussit tms) ja hain unohtuneet lähikaupasta. Nyt pandemian aikana olen oppinut tekemään tlaukseni siten, että mikään ei unohdu. 

Vierailija
13/30 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, koska olen viimeksi käynyt.

Meillä mies hoitaa kaupassa käynnin.

Vierailija
14/30 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa tuntuu unohtuneen kokonaan turvavälit. Lisäksi jokaisella kauppareissulla näkee ihmisiä, jotka tutkivat tuotteita ja koskettelevat useampiakin pakkauksia laittaen ne hyllyyn takaisin. Samalla taustalla pyörii nauhat, missä kehotetaan tekemään juuri päin vastoin. Keväällä hissit olivat vielä tyhjiä. Nykyisin niihin tulee lähes poikkeuksetta enemmän kuin yksi ihminen.

Syksyä odotellessa, kun matkaajat palaavat lomiltaan. Euroopan maissa oli uutisten mukaan 11 maassa hälyttävä nousu koronatartuntojen määrässä. Ei kerrottu missä. Myös laajemmin Euroopassa on lähteet tartunnat taas kasvuun, kun liikkuvuus on lisääntynyt. Ei tauti ole mihinkään kadonnut, vaikka osa tuntuu elävän sen mukaisesti.

Vierailija
15/30 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. En ole vielä käynyt. Mies on hoitanut kauppareissut.

Ajattelin, että jokohan heinäkuussa tohtisi.

Käy nyt ja viimeistään elokuussa takaisin tarkempaan varovaisuuteen. Nytkin muista välit ja käsihygienia. Kapulat ovat palanneet kassoille, eikä korien ja kärryjen kanssa käytä hanskoja kuin kourallinen ihmisiä. Desinfiointia ei ole näkynyt entiseen ahkeraan malliin. Olen huomannut, että vaateliikkeiden aleissa etenkin etniset ryhmät käyttäytyvät, kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
16/30 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin käymättä johonkin kesäkuun puoliväliin asti. Meillä mies kävi kaupassa ja oli etätöissä. Mä kävin normaalisti töissä. Kai meillä oli tässä joku "tasajakoidea". Vaikka en tiä, olisko pitänyt tehdä just toisinpäin? Aateltiin, että mä en levitä niin paljoa, jos mulla jotain tai sit vastaavasti en niin suurella todennäköisyydellä bongaa, kun töissä joudun paljon altistuun.

Vierailija
17/30 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kesälomakauden alkaneen. Kaupat ja ostarit ovat täynnä ihmisiä arkenakin jo puolilta päivin, kun ennen oli hiljaista.

Vierailija
18/30 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen käynyt noin kuukauden välein jo viime syksystä, harvempi ei oikein onnistu kun ei tuoretavaraa verkosta saa.

Voisin käydä useammin mutta kun ei oikein jaksa ja ei kehtaa kyytiäkään jatkuvasti pyydellä eikä varaa oikein ole siitä maksaa kovin montaa kymppiä kuussa.

Vierailija
19/30 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla kävin ensimmäistä kertaa kolmeen kuukauteen. Verkkokauppa toimitti tuotteet moitteetta, mutta mukavalta tuntui päästä myös itse kauppaan. Ostoskärryn kahvan pyyhin huolella käsidesillä, enkä mennyt ketään lähelle.

Vierailija
20/30 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! En mene kauppaan, kuulun erittäin korkean riskin potilaisiin. Lääkärin määräyksestä en saa käyttää edes julkista liikennevälineistöä.

Eli en mene mihinkään.

Onneksi asumme maalla, joten ulkoilla voi vapaasti, tilaa on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme