Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka ovat käyneet kaupassa viimeksi maaliskuussa?

Vierailija
29.06.2020 |

-

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt kesän aikana muutaman kerran käynyt kaupassa. Isoimmat ostokset tulee edelleen verkkokaupasta, mutta välillä pitää käydä ostamassa jotain, mitä verkkokauppa ei toimita, ja samalla tulee ostettua myös muuta tarpeellista. Nyt on hyvä aika käydä vaate ym. ostoksilla ennen kuin korona alkaa taas levitä. Tien päällä näkee ihan liikaa Ruotsin kilvissä olevia autoja, joten on vain ajan kysymys, milloin täällä laitetaan taas ovet säppiin.

Vierailija
22/30 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt missään tai nähnyt ketään maaliskuusta lähtien. Onhan tämä osaltaan aika yksinäistä ja tekisi mieli palata normaaliin arkeen, mutta olen nyt liian syvällä tässä ihmiskokeessani. Ajattelin siis jatkaa koulujen alkuun saakka samalla linjalla, mutta lisätä lenkkeilyn mukaan elämääni. Tietenkin mielenterveyden ehdoilla - mikäli mieli alkaa prakaamaan, alan pikkuhiljaa olemaan sosiaalisempi.

Tähän mennessä olen saanut käsiteltyä mielessäni useita asioita ja koko elämäni on rauhoittunut. Olen antanut anteeksi itselleni ja monille muille asioita, jotka ovat ilmeisesti velloneet alitajunnassani vuosia. Pääsin myös viimeinkin yli henkisesti väkivaltaisesta ex-puolisostani eli en kaipaa häntä enää enkä muistele pahalla. Olen todella monin tavoin tervehtynyt ja löytänyt sisälleni rauhaa vaikka vielä moni asia on käsittelemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt kesän aikana muutaman kerran käynyt kaupassa. Isoimmat ostokset tulee edelleen verkkokaupasta, mutta välillä pitää käydä ostamassa jotain, mitä verkkokauppa ei toimita, ja samalla tulee ostettua myös muuta tarpeellista. Nyt on hyvä aika käydä vaate ym. ostoksilla ennen kuin korona alkaa taas levitä. Tien päällä näkee ihan liikaa Ruotsin kilvissä olevia autoja, joten on vain ajan kysymys, milloin täällä laitetaan taas ovet säppiin.

Onneksi kaapissa on vaatteita vaikka loppuelämäksi :) Se hyvä puoli on siinä, etten ole vielä ehtinyt konmarittaa. Vaatteitakin saa tilattua nettikaupasta, jos on ihan pakko.

Vierailija
24/30 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt missään tai nähnyt ketään maaliskuusta lähtien. Onhan tämä osaltaan aika yksinäistä ja tekisi mieli palata normaaliin arkeen, mutta olen nyt liian syvällä tässä ihmiskokeessani. Ajattelin siis jatkaa koulujen alkuun saakka samalla linjalla, mutta lisätä lenkkeilyn mukaan elämääni. Tietenkin mielenterveyden ehdoilla - mikäli mieli alkaa prakaamaan, alan pikkuhiljaa olemaan sosiaalisempi.

Tähän mennessä olen saanut käsiteltyä mielessäni useita asioita ja koko elämäni on rauhoittunut. Olen antanut anteeksi itselleni ja monille muille asioita, jotka ovat ilmeisesti velloneet alitajunnassani vuosia. Pääsin myös viimeinkin yli henkisesti väkivaltaisesta ex-puolisostani eli en kaipaa häntä enää enkä muistele pahalla. Olen todella monin tavoin tervehtynyt ja löytänyt sisälleni rauhaa vaikka vielä moni asia on käsittelemättä.

Tavallaan olen kateellinen sille, että olet kyennyt tuohon. Hienoa!

Vierailija
25/30 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. En ole vielä käynyt. Mies on hoitanut kauppareissut.

Ajattelin, että jokohan heinäkuussa tohtisi.

Käy nyt ja viimeistään elokuussa takaisin tarkempaan varovaisuuteen. Nytkin muista välit ja käsihygienia. Kapulat ovat palanneet kassoille, eikä korien ja kärryjen kanssa käytä hanskoja kuin kourallinen ihmisiä. Desinfiointia ei ole näkynyt entiseen ahkeraan malliin. Olen huomannut, että vaateliikkeiden aleissa etenkin etniset ryhmät käyttäytyvät, kuin mitään ei olisi tapahtunut.

What??? miksi ne ovat tuoneet kapulat takaisin... kaupassa ihmettelin, kun käsidesiä ei ole enää tarjolla. Ihmiset ovat niin lyhytnäköisiä.

Vierailija
26/30 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teitä skitsoja sikiää?? Maailmassa on miljardeja tauteja ja viruksia bekteereita, ihan jo hanavedessä.

En ymmärrä tota hysteriaa. Ravintolatkin on auki, samoin linnanmäki (tosin 5000 henkilöä max), mutta sitä en ymmärrä että joku ei oo3KUUKAUTEEN käyny kaupassa. Millä ootte eläny? Pyhällä hengellä?

Linnoittautukaa vaan sinne kotiin, ravintona käsidesi. Mä nautin kesästä.

Vierailija
27/30 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn muutenkin ruokakaupassa ehkä kerran vuodessa. Olen tilannut ruuat kotiinkuljetuksena jo viimeiset seitsemän vuotta. 

Vierailija
28/30 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^niin ja tohon vielä että aika monelle yllätys se NETTI missä kaikki nykyään tapahtuu, EI tarkota sitä että kaikilla olis semmonen.

Että esim. Mun on ollu pakko kyllä ihan omin jaloin siellä kaupassa käydä, ja ei oo muuta ollu kun a-flunssa. Ja paha olikin.

Ja kyllä, 2 kertaa oon käyny ottamassa testit.

Nega.

Eli panikoikaa rauhassa muistakaa pitää ikkunat kiinni ettei tartu 😂

Vierailija
29/30 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kirjaston koneella kirjotan, onneksi avasivat. Oli aika vaikeeta kun itellä ei oo nettiä.

Vierailija
30/30 |
30.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kaupassa vuosiin. Lähetän miehen aina kauppaan, on silleen kätevämpää kun menee rahaakin iteltä vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan