Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea ahmimishimo!! Auttakaa!!

Vierailija
12.04.2013 |

Mä en kestä tätä, oon niin hyvin jo päässyt eroon pitkään jatkuneista ahmimiskohtauksistani, ja nyt olen saanut painoakin pudotettua...

Nyt vaan tekee mieli syödä herkkuja enkä saa tätä ajatusta pois päästäni. Keksikää joku apu mulle ennen kun sorrun ja painun kauppaan ostamaan taas kilon suklaata ja jätskiä.. :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot menetetty tapaus, turha sua on auttaa.

Vierailija
2/10 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa, kun itselläni on sama vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö liian vähän, onko ruokavaliosi joko liian kevyt kalorimielessä, tai onko sulla liian sallimaton linja kohtuullisen herkuttelun suhteen? Nimittäin liian kevyt syöminen aiheuttaa varmasti ennemmin tai myöhemmin ahmimishimon, koska kroppa alkaa pelätä ihan rehellisesti nälkäkuolemaa ja luonnollisesti käskee syömään äkkiä lisää, ja paljon! Samoin jso on aivan liian tiukka siinä miten saa syödä herkkuja, monella tulee psyykkinen vastareaktio: niiden syömishimo patoutuu ja patoutuu kieltäymyksen aikana, kunnes joskus huonona hetkenä repeää ja silloin menee kaksin käsin, ilman mitään kontrollia.

Vierailija
4/10 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin nollatoleranssi sokerin kanssa auttaa. Oikeasti tämä on kuin alkoholismi. Ei pysy kohtuudessa mitenkään. Nelosella ei varmasti ole itsellään ongelmia syömisen kanssa.

Vierailija
5/10 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon saanut ahmimiskohtauksia jo pari vuosikymmentä. Yritän nyt syödä 5 kertaa päivässä ja tarpeeksi + myös herkkuja - saa nähdä kuis käy.

Vierailija
6/10 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yrittäisit lahjoa itseäsi? Eli käyt ensin tunnin lenkillä ja sitten saat ostaa syötävää? Mulla on itselläkin taipumusta riippuvaisuuteen ja yritän kiertoteitä vältellä tiettyä toimintaa tai sitten palkitsen itseni sillä.

Vierailija
7/10 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painin samanlaisten asioiden kanssa. Just sain laihdutettua melkein 4 kiloa ja eilen ahmin makaronilaatikkoa ja olisin ahminut varmaan kaikkea muutakin, mutta mieheni sai pakotettua mut ulos koko illaksi. Tänään olen jo syönyt puolilevyä suklaata ja vituttaa aivan sairaasti.

Yritä pidätellä. Mieti kuinka hyvältä sä näytät, kun et ahda itseesi kaikenlaista mättöä! Keksi itsellesi jokin herkkupäivä milloin syöt kaikenmaailman herkkuja, mutta sitä ennen et saa sortua. Ja kun olet syönyt herkkuja vatsasi täyteen, niin syötä loput miehellesi tai lapsillesi tai heitä roskiin. Älä jätä niitä kaappiin tai syöt seuraavana päivänä ne.

Vierailija
8/10 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille vinkeistä! Oon kyllä kokeillut kaikkea mahdollista mutta mikään ei tunnu auttavan. Huomaan olevani aika kontrollifriikki ruuan suhteen, ja pyrin syömään normaalisti mahdollisimman terveellisesti, eli siis kyllä vaan, kiellän kaikki herkut itseltäni koska pelkään että en pysty lopettamaan... :(

Ja tosiaan miinuskaloreilla olen koska yritän saada painoa alas, kun sitä tuntuu vaan kertymään. Nyt kävin suihkussa ja ajattelin meikata itteni hienosti kun ei ole muutakaan tekemistä, ehkä tää tästä menee ohi, ehkä... Ahdistaa.

Vierailija
9/10 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee se ohi. Hyvä suunnitelma. Laitat itsesi oikein kauniiksi, niin possuiluhalutkin häviävät. =)

Vierailija
10/10 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntaa auttaa ahdistukseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän