Olen paha ihminen, toivon toisen kuolemaa.
Olen pahasti rakastunut erääseen ihmiseen. Hän on varattu, mutta terveydellisistä syistä hänen kumppaninsa ei tule enää elämään pitkään. Ja minä odotan ja toivon sitä tulevaksi, vaikken usko että minulla olisi mitään mahdollisuutta tuota rakastamaani saada. Rakkauden piti olla kaunein asia maailmassa mutta tähän se johtaa, tekee ihmisestä hirviön. Mitä minä teen?
Kommentit (28)
Minä taas toivon tasapuolisesti kaikkien kuolemaa eli koko ihmiskunnan sukupuuttoa. Minua ei kuitenkaan kiinnosta, pidetäänkö minua pahana ihmisenä, sillä olen moraalin ylä- ja ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen ei ole rakkautta. Rakkauteen ei kuulu omistamisen halu. Jos oikeasti rakastaisit häntä niin toivoisit hänen puolisonsa paranemista.
Miksi kutsuisit sitten jos et rakkaudeksi? En haluaisi tuntea näin, jo siksikin että HÄN ei luultavasti pidä minusta koska teen näin. En todellakaan haluaisi että hän vihaisi minua. Mutta muuhun en kykene.
Miksi luulet että se vaimo tuollaisiin sairauksiin kuolisi? Mikä estää miestä eroamasta?
Lisätään hänen tilanteeseensa myös korkea ikä. Ei kai mikään muu kuin se mikä heitä on tähänkin asti pitänyt yhdessä.
Tarkoitatko korkealla iällä n 50v?
Lähestyy 80.
Vierailija kirjoitti:
Ei oma huono elämä parane toisen kuolemasta
Elämäni ei muilta osin ole mitenkään huonoa, päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
No, kuka toivoo kenenkin kuolemaa mistäkin syystä. Sitä ei vaan yleensä sanota ääneen.
Siitä varmaan voi joskus keskustella anonyymillä palstalla.
Olen ihan kauhuissani. Minua huonosti kohdelleen ihmisten läheiset kuolee. Ekalta kuoli vaimo, toiselta kuoli avomies ja kolmannelta kuoli isä. Muutaman kuukauden sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Inhimillistä mutta varmaan sitä ihmisen itsekästä ja pimeää puolta.
Entäs sitten jos kuolee, niin oletko ap onnellinen vai onko paha olo?
Ehkä kannattaa aapee elää omaa elämää.
Kinkkinen tilanne.
Vai onko tuo saavuttamaton sinulle sopivan turvallinen rakkauden kohde.
Haluatko oikeaan suhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhimillistä mutta varmaan sitä ihmisen itsekästä ja pimeää puolta.
Entäs sitten jos kuolee, niin oletko ap onnellinen vai onko paha olo?
Ehkä kannattaa aapee elää omaa elämää.
Kinkkinen tilanne.
Vai onko tuo saavuttamaton sinulle sopivan turvallinen rakkauden kohde.
Haluatko oikeaan suhteeseen?
Sitä ei voi tietää ennen kuin se hetki koittaa. Mitenkään odottamaton tai yllättävä asia se ei tule olemaan.
En tiedä onko hän kuinka turvallinen, sinänsä harmiton vaikka haluaisin näistä tunteista eroon. Millään todennäköisyydellä me emme yhteen päädy ja jos päätyisimme sopisimme yhteen uskoakseni erittäin huonosti. Haluan oikean suhteen, todella kovasti, mutta tämä yksi vie kaikki ajatukseni.
Tarkoitatko korkealla iällä n 50v?