Olen paha ihminen, toivon toisen kuolemaa.
Olen pahasti rakastunut erääseen ihmiseen. Hän on varattu, mutta terveydellisistä syistä hänen kumppaninsa ei tule enää elämään pitkään. Ja minä odotan ja toivon sitä tulevaksi, vaikken usko että minulla olisi mitään mahdollisuutta tuota rakastamaani saada. Rakkauden piti olla kaunein asia maailmassa mutta tähän se johtaa, tekee ihmisestä hirviön. Mitä minä teen?
Kommentit (28)
Kaikenlaisia ihmisiä sitä onkin olemassa.
Milöä lailla vaimo on sairas? Jos mun miestäni kuolaat, niin mulla voi mennä vielä muutama vuosikymmenen ennenkuin kuolen.
Vierailija kirjoitti:
Milöä lailla vaimo on sairas? Jos mun miestäni kuolaat, niin mulla voi mennä vielä muutama vuosikymmenen ennenkuin kuolen.
Sydän, ja diabetes.
Henkilökohtaisesti minua ei myöskään haittaisi jos yksi jos toinenkin tuntemani ihminen menehtyisi piankin. Mutta ainoastaan sen vuoksi, että he ovat rehellisesti sanottuna pain in the ass, mutta sinun motiivisi tuntuu kuvottavalta. Tiedän, saatan olla tekopyhä.
Tuollainen ei ole rakkautta. Rakkauteen ei kuulu omistamisen halu. Jos oikeasti rakastaisit häntä niin toivoisit hänen puolisonsa paranemista.
No, kuka toivoo kenenkin kuolemaa mistäkin syystä. Sitä ei vaan yleensä sanota ääneen.
Inhimillistä mutta varmaan sitä ihmisen itsekästä ja pimeää puolta.
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtaisesti minua ei myöskään haittaisi jos yksi jos toinenkin tuntemani ihminen menehtyisi piankin. Mutta ainoastaan sen vuoksi, että he ovat rehellisesti sanottuna pain in the ass, mutta sinun motiivisi tuntuu kuvottavalta. Tiedän, saatan olla tekopyhä.
En tee tätä omasta tahdostani, tunteeni ovat sitä voimakkaampia.
Eiköhän me kaikki ajatella joskus jotain sellaista.
Minä epäilisin enemmän niitä, jotka väittävät muuta.
Ei oma huono elämä parane toisen kuolemasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän, ja diabetes.
Taidan sitten olla kyseinen henkilö. No mulla on muitakin sairauksia mutta en ajatellut vielä kuolla pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen ei ole rakkautta. Rakkauteen ei kuulu omistamisen halu. Jos oikeasti rakastaisit häntä niin toivoisit hänen puolisonsa paranemista.
Miksi kutsuisit sitten jos et rakkaudeksi? En haluaisi tuntea näin, jo siksikin että HÄN ei luultavasti pidä minusta koska teen näin. En todellakaan haluaisi että hän vihaisi minua. Mutta muuhun en kykene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kutsuisit sitten jos et rakkaudeksi? En haluaisi tuntea näin, jo siksikin että HÄN ei luultavasti pidä minusta koska teen näin. En todellakaan haluaisi että hän vihaisi minua. Mutta muuhun en kykene.
Miksi luulet että se vaimo tuollaisiin sairauksiin kuolisi? Mikä estää miestä eroamasta?
Mun ei tartte kauaa odottaa. Yksi läpeensä paha ihminen omilla elintavoillaan aiheuttamassa itselleen ennenaikaisen kuoleman, on yhtä pitkä kuin pyöreä, ketjupolttaja jo 40 vuotta, piiloalkkis, ainut liikuntamuoto on kävely autolle ja takas. Toisaalta, minkä pahan tappaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän, ja diabetes.
Taidan sitten olla kyseinen henkilö. No mulla on muitakin sairauksia mutta en ajatellut vielä kuolla pitkään aikaan.
Et taida. Sinä puhut vuosikymmenistä, hän ei edes vuosista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet se joka tässä on sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet että se vaimo tuollaisiin sairauksiin kuolisi? Mikä estää miestä eroamasta?
Lisätään hänen tilanteeseensa myös korkea ikä. Ei kai mikään muu kuin se mikä heitä on tähänkin asti pitänyt yhdessä.
Huh huh. Kaikkia hulluja sitä onkin olemassa.
Että sillälailla.