Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen paha ihminen, toivon toisen kuolemaa.

Vierailija
29.06.2020 |

Olen pahasti rakastunut erääseen ihmiseen. Hän on varattu, mutta terveydellisistä syistä hänen kumppaninsa ei tule enää elämään pitkään. Ja minä odotan ja toivon sitä tulevaksi, vaikken usko että minulla olisi mitään mahdollisuutta tuota rakastamaani saada. Rakkauden piti olla kaunein asia maailmassa mutta tähän se johtaa, tekee ihmisestä hirviön. Mitä minä teen?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sillälailla.

Vierailija
2/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet läpimätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia ihmisiä sitä onkin olemassa.

Vierailija
4/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milöä lailla vaimo on sairas? Jos mun miestäni kuolaat, niin mulla voi mennä vielä muutama vuosikymmenen ennenkuin kuolen.

Vierailija
5/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milöä lailla vaimo on sairas? Jos mun miestäni kuolaat, niin mulla voi mennä vielä muutama vuosikymmenen ennenkuin kuolen.

Sydän, ja diabetes.

Vierailija
6/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti minua ei myöskään haittaisi jos yksi jos toinenkin tuntemani ihminen menehtyisi piankin. Mutta ainoastaan sen vuoksi, että he ovat rehellisesti sanottuna pain in the ass, mutta sinun motiivisi tuntuu kuvottavalta. Tiedän, saatan olla tekopyhä. 

Vierailija
7/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ei ole rakkautta. Rakkauteen ei kuulu omistamisen halu. Jos oikeasti rakastaisit häntä niin toivoisit hänen puolisonsa paranemista.

Vierailija
8/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuka toivoo kenenkin kuolemaa mistäkin syystä. Sitä ei vaan yleensä sanota ääneen.

Vierailija
9/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhimillistä mutta varmaan sitä ihmisen itsekästä ja pimeää puolta.

Vierailija
10/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti minua ei myöskään haittaisi jos yksi jos toinenkin tuntemani ihminen menehtyisi piankin. Mutta ainoastaan sen vuoksi, että he ovat rehellisesti sanottuna pain in the ass, mutta sinun motiivisi tuntuu kuvottavalta. Tiedän, saatan olla tekopyhä. 

En tee tätä omasta tahdostani, tunteeni ovat sitä voimakkaampia.

Vierailija
11/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän me kaikki ajatella joskus jotain sellaista.

Minä epäilisin enemmän niitä, jotka väittävät muuta.

Vierailija
12/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oma huono elämä parane toisen kuolemasta

Vierailija
13/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydän, ja diabetes.

Taidan sitten olla kyseinen henkilö. No mulla on muitakin sairauksia mutta en ajatellut vielä kuolla pitkään aikaan.

Vierailija
14/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen ei ole rakkautta. Rakkauteen ei kuulu omistamisen halu. Jos oikeasti rakastaisit häntä niin toivoisit hänen puolisonsa paranemista.

Miksi kutsuisit sitten jos et rakkaudeksi? En haluaisi tuntea näin, jo siksikin että HÄN ei luultavasti pidä minusta koska teen näin. En todellakaan haluaisi että hän vihaisi minua. Mutta muuhun en kykene.

Vierailija
15/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kutsuisit sitten jos et rakkaudeksi? En haluaisi tuntea näin, jo siksikin että HÄN ei luultavasti pidä minusta koska teen näin. En todellakaan haluaisi että hän vihaisi minua. Mutta muuhun en kykene.

Miksi luulet että se vaimo tuollaisiin sairauksiin kuolisi? Mikä estää miestä eroamasta?

Vierailija
16/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei tartte kauaa odottaa. Yksi läpeensä paha ihminen omilla elintavoillaan aiheuttamassa itselleen ennenaikaisen kuoleman, on yhtä pitkä kuin pyöreä, ketjupolttaja jo 40 vuotta, piiloalkkis, ainut liikuntamuoto on kävely autolle ja takas. Toisaalta, minkä pahan tappaisi.

Vierailija
17/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydän, ja diabetes.

Taidan sitten olla kyseinen henkilö. No mulla on muitakin sairauksia mutta en ajatellut vielä kuolla pitkään aikaan.

Et taida. Sinä puhut vuosikymmenistä, hän ei edes vuosista.

Vierailija
18/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet se joka tässä on sairas.

Vierailija
19/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että se vaimo tuollaisiin sairauksiin kuolisi? Mikä estää miestä eroamasta?

Lisätään hänen tilanteeseensa myös korkea ikä. Ei kai mikään muu kuin se mikä heitä on tähänkin asti pitänyt yhdessä.

Vierailija
20/28 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Kaikkia hulluja sitä onkin olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän