Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa oudoista teksteistä/kuvista/viesteistä, joihin olette Tinderissä tai vastaavassa törmänneet

Vierailija
29.06.2020 |

Olisi mielenkiintoista kuulla muidenkin kokemuksia siitä, millaisiin ihmetystä herättäviin kuviin, profiiliteksteihin tai viesteihin olette Tinderissä törmänneet. Toki muutkin deittipalvelut käyvät.

Minä aloitan: sain Tinderissä osuman noin 45–vuotiaan miehen kanssa, joka aloitti keskustelun sanomalla, että toivottavasti minulla on hyviä kokemuksia Tinderistä, eivätkä putkiaivoiset miehet ole olleet liian typeriä. Vastasin hänelle, että kohdalleni on osunut pääasiassa mukavia miehiä. Hän siihen toteamaan, että hienoa kuulla. Tämän jälkeen hän kysyi miten olen hoitanut naiselliset tarpeeni sinkkuna ollessani. Antoi vaihtoehdoiksi soolos*ksin, tulikuumat rakastajat ja yhdenillan jutut.

Hän ensin siis esitti hyvin herrasmiestä olemalla huolissaan, että minua on kohdeltu hyvin Tinderissä ja alkoi sitten kysellä tuollaisia. Minulla on ollut tämän miehen kanssa osuma kahteen kertaan ja molemmilla kerroilla keskustelu alkoi noin, lienee hänelle vakituinen toimintatapa. En kuitenkaan lähtenyt asiaa hänelle avaamaan.

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen profiili, jossa ollaan baarissa ja viinapulloja taustalla. Sitten toka kuva ryystämässä jotain olutta tuopista. Siis onko olevinaan joku vitsin tapainen vai halutaanko heti infota, että baareissa tulee sitten nuohottua. ❌ jokatapauksessa, koska alkkisukot niin nähty ja heidän olematon tarjonta parisuhteelle.

Vierailija
82/105 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osoitti kameraa kohti jousipyssyllä. Tuli uhattu olo, ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt tinderissä profiilin, jossa vakavailmeinen mies seisoo tienviittakyltin alla. Kyltissä lukee Kyllikki Saaren suohauta. Oli jotenkin selkäpiitä karmivaa.

No eihän ole :D tuohan on just hyvä ja humoristinen/ ironinen kuva. Tietysti, jos se on ainoa profiilikuva ja teksti on kuvaan suhteutettuna epäilyttävä, niin sitten voi olla karmiva. Oma veljeni halusi itsestään tällaisen kuvan, kun tuolla käytiin. Minusta se oli hauska. 

Mikä tässä on niin hauskaa ja humoristista? Ylipäätään tuollainen tragedia on kaukana vitsikkäästä.

Minullekaan ei aivan auennut tämän kuvan lystikkyys. Vaikka tuollaiset kuvat perhepiirissä naurattaisivat, kannattaa muistaa, että Tinderissä (tai vastaavassa) kuvan näkevät eivät yleensä tunne henkilöä ja hänen huumorintajuaan. Heistä tällainen suohaudalla poseeraaminen tai veitsen heiluttelu hullunkiilto silmissä on ennemmin pelottavaa kuin kiinnostusta herättävää.

Vierailija
84/105 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on profiili miehellä, joka on laittanut itsestään vain yhden kuvan ja tekstissä kertoo, että toivoo ettei nainen ole pinnallinen ja elämässä muut asiat kuin ulkonäkö merkitsevät eniten. Huvittavan tästä tekee se, että tuossa ainoassa kuvassaan mies on kuntosalilla tekemässä ilmeisesti rintalihasliikettä käsivarret kokonaan paljastavassa paidassa. Näkee, että salilla on käyty ennekin ja mies on hyvässä kunnossa. Mielenkiintoinen kuvavalinta tuolle tekstille.

Olen varmaan pyörinyt tällä palstalla liikaa, mutta tuosta tulee heti mieleen että profiilin on tehnyt joku palstakatkero, joka ei ole eläessään salia nähnyt, jollain netistä haetulla kuvalla. Tekstinä on tuollainen siitä syystä, että katkeron mielestä sillä viedään naiselta oikeus pettyä kun mies ei muistutakaan lainkaan kuvaansa. Naisenhan ei pitänyt olla pinnallinen. 

Vierailija
85/105 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on profiili miehellä, joka on laittanut itsestään vain yhden kuvan ja tekstissä kertoo, että toivoo ettei nainen ole pinnallinen ja elämässä muut asiat kuin ulkonäkö merkitsevät eniten. Huvittavan tästä tekee se, että tuossa ainoassa kuvassaan mies on kuntosalilla tekemässä ilmeisesti rintalihasliikettä käsivarret kokonaan paljastavassa paidassa. Näkee, että salilla on käyty ennekin ja mies on hyvässä kunnossa. Mielenkiintoinen kuvavalinta tuolle tekstille.

Olen varmaan pyörinyt tällä palstalla liikaa, mutta tuosta tulee heti mieleen että profiilin on tehnyt joku palstakatkero, joka ei ole eläessään salia nähnyt, jollain netistä haetulla kuvalla. Tekstinä on tuollainen siitä syystä, että katkeron mielestä sillä viedään naiselta oikeus pettyä kun mies ei muistutakaan lainkaan kuvaansa. Naisenhan ei pitänyt olla pinnallinen. 

Saatat hyvin olla oikeassa siskoseni :D Nyt vain odotetaan p@lstakatkeroita alapeukuttamaan viestiäsi!

Vierailija
86/105 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatat hyvin olla oikeassa siskoseni :D Nyt vain odotetaan p@lstakatkeroita alapeukuttamaan viestiäsi!

Minä alapeukutin, koska minusta oli kaukaa haettua.

Vierailija
87/105 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä alapeukutin, koska minusta oli kaukaa haettua.

Et ole lukenut palstan ulisijoiden tuotoksia vielä riittävästi. 

Vierailija
88/105 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on monellakin naiselle: Kehuvat olevansa mukavia ja jalat maassa olevia tyyppejä. Samalla profiilissa on lueteltu tarkalleen, minkä pituinen miehen pitäisi vähintään olla ja vieläpä korkeakoulutus päälle . :D Meillä ehkä on eri käsitys ihmisestä, jolla on jalat maassa.

Vierailija
89/105 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on monellakin naiselle: Kehuvat olevansa mukavia ja jalat maassa olevia tyyppejä. Samalla profiilissa on lueteltu tarkalleen, minkä pituinen miehen pitäisi vähintään olla ja vieläpä korkeakoulutus päälle . :D Meillä ehkä on eri käsitys ihmisestä, jolla on jalat maassa.

Kiva kuulla myös miehen näkökulmaa 😊

Vierailija
90/105 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä ei joko osaa ottaa kuvia lainkaan (alakulmasta sierainkuva, puolikas pimeä kuva, kaljalla kuva jne jne), tekstissä luetellaan kiinnostuksenkohteina matkailu, kuntosali, juhliminen... Tai parhaillaan tekstissä lukee että en etsi yhden illan juttuja, mutta lopussa silti näkyy tämä " elämässä ei voi elää liian vakavasti, jos kolahtaa niin kolahtaa, mutta katselee nyt miten käy" eli toisinsanoen etsit seksiä mutta et kehtaa kertoa sitä suoraan..

Minulle henkilökohtaisesti ei ole hirveästi väliä miltä mies näyttää (saa olla läskiä ja vaikka töissä otettu kuva, vaikka peltotöistä) mutta jos ainoa kuva siellä on se kaikkein epäedustavin ja ei mitään tekstiä, ei sillä kyllä tykkäyksiä saa.

Vierailija
91/105 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen, että laitetaan oikeasti huono kuva. Siis just joku alaviistosta kuvattu sierainselfie tai kuten kerran näin, miehellä oli suu puoliksi auki ja kieli puoliksi ulkona. Tai laitetaan vaikka tosi rakeinen kuva. Kai sitä voisi ihan asiasta tehden ottaa uuden kuvan, jos hyvää ei muuten löydy.

Vierailija
92/105 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä miehellä oli Tinderissä teksti, jossa käytiin läpi lähinnä sitä millaisia alkoholijuomia mihinkin aikaan vuodesta juodaan. Oli siis tylliin "syksyllä on mukava nauttia punaviiniä takkatulen ääressä, sitten joulun aikaan terästettyä glögiä, josta voidaankin siirtyä uudenvuoden skumppaan ja sen jälkeen minttukaakaoon". Näin käytiin läpi koko vuosi ja lähes kaikissa kuvissa miehellä oli niin ikään alkoholia mukana. Joko mies todella juo kaiken aikaa tai sitten tuo oli olevinaan hupailua. Jos jälkimmäistä, niin ehkä olisi hyvä miettiä onko tuo kuitenkaan ensivaikutelmana paras.

Olen tainnut törmätä samaan profiiliin, mikäli mies vaikuttaa pääkaupunkiseudulla. Olen törmännyt mieheen myös instagramissa ja siellä on aivan sama meno, kuvia joissa ei ole alkoholia saa hakemalla hakea. Monessa kuvassa kaksikin juomaa samaan aikaan kädessä ja ainakin kuvatekstin mukaan molemmat sisältävät aina alkoholia.

Vierailija
93/105 |
27.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden miehen esittelyteksti tinderissä oli todella rasistinen. Harmittaa, että en hoksannut ilmiantaa tuota miestä ylläpidolle. Hän mm. vaati että naisella ei saa olla ruskeat silmät, koska tämä tuo mieleen apinan. Ja että "Ethän ole myös koskaan ollut tekemisissä ulkomaalaisten kanssa" aivan sairasta settiä. Ja kyllä, se mies oli tosissaan.

Toinen sairas tapaus oli sellainen komea englantia puhunut mies. Keskustelu meni nopeasti seksuaalissävytteiseksi. Sitten yhtäkkiä seuraava lause mieheltä olikin, että tykkäisinkö siitä jos hänen koiransa liittyisi mukaan ja nuolisi alapäätäni. Olin että mitä *elvettiä. Sitten se mies poisti minut mätseistänsä. Erikoista tuossa oli myös se, että mies oli ilmoittanut profiilissaan firman jossa on töissä. Todella huono juttu kyseiselle firmalle heittää ihmisille tuollaista settiä. Tämänkin olisi voinut ilmiantaa, joko tinderin ylläpidolle tai sitten kyseiselle firmalle.

Vierailija
94/105 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kokemus vanhasta kunnon Suomi24:n treffeistä. Siellä mies olisi halunnut katsoa, kun tallon paljan jaloin lasten leluja. Musitaakseni kyse oli vielä jostain lego-palikoista tai vastaavista.

Hei mullakin on kokemusta tästä! 😄 Oli varmaan joskus 2000-luvun alkupuolella, kun tähän törmäsin.

Vierailija
95/105 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
96/105 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, jotka ilmoittavat hakevansa pllua.

Tinder on panosovellus. Ja sitä miehet sieltä hakee. Ei pitäisi olla yllätys kenellekään 

Miksi luulet että naiset menisivät Tinderiin, jos haluaisivat kertaköyttökrpää,? Ei miksikään, kun livenäkin voimme saada, jos haluamme. Tinderissä liikaa vaivaa ja treffeilke voi ilmestyä 10 vuotta vanhempi puolikalju plösö.

Vierailija
97/105 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minkälaisia hulluja on tullu vastaan, suurimman osan oon yrittäny unohtaa. Mieleenpainuvin oli ehkä tapaus, jonka profiilissa oli useita kuvia hänen polkupyörästään ja polkupyörän valoista sekä pari videopätkää siitä, kun nämä upeat polkupyörän valot vilkkuvat :D

Vierailija
98/105 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka minkälaisia hulluja on tullu vastaan, suurimman osan oon yrittäny unohtaa. Mieleenpainuvin oli ehkä tapaus, jonka profiilissa oli useita kuvia hänen polkupyörästään ja polkupyörän valoista sekä pari videopätkää siitä, kun nämä upeat polkupyörän valot vilkkuvat :D

Rahka-Petri ihan selkeästi.

Vierailija
99/105 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, jotka ilmoittavat hakevansa pllua.

Tinder on panosovellus. Ja sitä miehet sieltä hakee. Ei pitäisi olla yllätys kenellekään 

Miksi luulet että naiset menisivät Tinderiin, jos haluaisivat kertaköyttökrpää,? Ei miksikään, kun livenäkin voimme saada, jos haluamme. Tinderissä liikaa vaivaa ja treffeilke voi ilmestyä 10 vuotta vanhempi puolikalju plösö.

Itse olen ainakin saanut Tinderistä huomattavasti helpommin kertakäyttömiestä kuin livenä, kun olen vähän hiljainen ja ujo persoona. Iän kun rajaa oikein niin löytyy niitä itseään 5 vuotta nuorempia tähän tarkoitukseen. 

Vierailija
100/105 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kun miehet alkavat Tinderissä kärttää puhelinnumeroa, koska ”whatappissa olisi helpompi viestitellä”. Mikä ero siinä on viestitelläänkö Tinderissä vai wa:ssa? Paitsi että jälkimmäisessä pystyy tietysti helpommin kyttäämään paikallaoloa, viestien lukemista ja puhelinnumeron avulla voi selvittää usein vaikka koko nimen ja sitten pääsee googlettamaan 😄 Vai onko tuossa joku muu pointti?

Tähän minäkin haluaisin selityksen. Miksei voi jutella Tinderissä? Kun kuitenkin suurin osa mätseistä ei johda tapaamiseen saati mihinkään pitempiaikaiseen niin miksi ei voi jutella vain Tinderissä? Kiva poistaa numeroita jälkikäteen ja miettiä mihin levitykseen se lähtee. Parhaimmassa tapauksessa saa sitkeän stalkkerin.

T. Kokemusta on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme