Kertokaa oudoista teksteistä/kuvista/viesteistä, joihin olette Tinderissä tai vastaavassa törmänneet
Olisi mielenkiintoista kuulla muidenkin kokemuksia siitä, millaisiin ihmetystä herättäviin kuviin, profiiliteksteihin tai viesteihin olette Tinderissä törmänneet. Toki muutkin deittipalvelut käyvät.
Minä aloitan: sain Tinderissä osuman noin 45–vuotiaan miehen kanssa, joka aloitti keskustelun sanomalla, että toivottavasti minulla on hyviä kokemuksia Tinderistä, eivätkä putkiaivoiset miehet ole olleet liian typeriä. Vastasin hänelle, että kohdalleni on osunut pääasiassa mukavia miehiä. Hän siihen toteamaan, että hienoa kuulla. Tämän jälkeen hän kysyi miten olen hoitanut naiselliset tarpeeni sinkkuna ollessani. Antoi vaihtoehdoiksi soolos*ksin, tulikuumat rakastajat ja yhdenillan jutut.
Hän ensin siis esitti hyvin herrasmiestä olemalla huolissaan, että minua on kohdeltu hyvin Tinderissä ja alkoi sitten kysellä tuollaisia. Minulla on ollut tämän miehen kanssa osuma kahteen kertaan ja molemmilla kerroilla keskustelu alkoi noin, lienee hänelle vakituinen toimintatapa. En kuitenkaan lähtenyt asiaa hänelle avaamaan.
Kommentit (105)
Yhdellä miehellä oli Tinderissä teksti, jossa käytiin läpi lähinnä sitä millaisia alkoholijuomia mihinkin aikaan vuodesta juodaan. Oli siis tylliin "syksyllä on mukava nauttia punaviiniä takkatulen ääressä, sitten joulun aikaan terästettyä glögiä, josta voidaankin siirtyä uudenvuoden skumppaan ja sen jälkeen minttukaakaoon". Näin käytiin läpi koko vuosi ja lähes kaikissa kuvissa miehellä oli niin ikään alkoholia mukana. Joko mies todella juo kaiken aikaa tai sitten tuo oli olevinaan hupailua. Jos jälkimmäistä, niin ehkä olisi hyvä miettiä onko tuo kuitenkaan ensivaikutelmana paras.
Mies kertoi Tinderissä työskentelevänsä finanssialalla. Tiedän miehen työn kautta ja hän on töissä vahinkovakuutusyhtiössä myyntipuolella. No, toki ala usein mainitaan esimerkiksi tilastoissa vakuutus- ja rahoitusalana, mutta jos kertoo työskentelevänsä finanssialalla, ensimmäinen tai toinen mielikuva ei monella varmaan ole vahinkovakuutusten myynti.
Miehen profiiliteksti kokonaisuudessaan oli "Allerginen kissoille ja vegaaneille". Tuosta tulee negatiivinen kuva ja yleensä kaikki ei-listat ovat muutenkin sellaisia, jotka antavat luotaantyöntävän vaikutelman. Toki hän voi olla aidosti allerginen kissoille, mistä minä tiedän, mutta tuo vegaaniallergius saa miettimään onko kissa-allergia samaa sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehen profiiliteksti kokonaisuudessaan oli "Allerginen kissoille ja vegaaneille". Tuosta tulee negatiivinen kuva ja yleensä kaikki ei-listat ovat muutenkin sellaisia, jotka antavat luotaantyöntävän vaikutelman. Toki hän voi olla aidosti allerginen kissoille, mistä minä tiedän, mutta tuo vegaaniallergius saa miettimään onko kissa-allergia samaa sarjaa.
Nää on kyllä outoja. Siis eikö tällasten kirjottajat mieti yhtään sitä, että tekstillä pitäis herättää kiinnostus eikä painvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin kerran Tinderissä mieheen, joka oli heti profiilitekstinsä alkuun kirjoittanut: toivon että sulla olisi muutakin tarjottavaa kuin p * llu. Ihanaa toki että toivoo muutakin, mutta ihmettelen vain tarjoavatko naiset hänelle tätä herkkuaan niin jatkuvalal syötöllä, että profiiliin on heti laitettava toive siitä, että jotain muutakin pitäisi olla.
Olen törmännyt samaan profiiliin ja muistelen, että mies toivoi naiselta myös nuorekasta tyylitajua. Täähän siis oli itse joku päälle nelikymppinen äijä.
Miehellä oli Tinderissä kymmenkunta kuvaa itsestään erilaisissa stringeissä, edestä, takaa, sivulta, altaalla, rannalla, stringikasan päällä...
Vierailija kirjoitti:
- Olen myös nähnyt profiilin, jossa haettiin munille potkijaa.
- Sitten yksi tyyppi istuu jonkinlaisessa bdsm-nahka-asussa ja naamiossa valtaistuimella jokin valtikka tms. kädessä.
- Yksi kertoo käyneensä monilla treffeilla ja siksi päättänyt jo biossaan kysyä deal-breakereistä eli onko mm. mt-ongelmia, isäongelmia, päihteiden käyttöä, läheisriippuvuutta, yleistä hulluutta jne., niin nämä naiset voivat painaa ruksia. Profiilissa ei kuvan lisäksi ole paljon muuta. Miten ihmeessä tämä ukko saa naisten huonoimmat puolet esille heti treffailun alussa?
Siis, tämähän on 99% naisten profiili ja viesti missä tahansa seuranhakupaikassa. :O
Mä tapasin kerran tinderissä miehen, joka ehdotti tapaamista kävelylenkin merkeissä. Reitti oli jo mietitty, samoin siihen kuluva aika. Oli miehen mielestä sopivan mittainen matka, koska sitten pääsemme nopeasti kotiin jos ei olekaan kivaa. Kertoi myös, että noin joka kuudeskymmenes treffikumppani on sellainen, jonka haluaa nähdä toistamiseen. Itsekin kannatan ekoiksi treffeiksi sellaisia, joilta pääsee suht pikaisesti poistumaan jos seura ei miellytä, mutta tässä nauratti se, että mies tuntui olevan lähtökohtaisesti sillä ajatuksella ettei tule olemaan kivaa 😄
Vähän aikaa sitten Tinderissä tuli vastaan mies, jolla oli kolme kuvaa naamastaan, mutta kaikki sellaisia ettei se yhdessäkään kuvassa näkynyt kokonaan. Tuli mieleen onko mies varattu vai miksi ei voinut laittaa kunnollista kuvaa.
Miehellä oli yksi kuva ja sekin peukalostaan. Tekstiin oli kirjottanut "voit opettaa mua ottamaan paremman kuvan". Joo, vientiä varmasti riitti.
Vierailija kirjoitti:
Mies kertoi Tinderissä työskentelevänsä finanssialalla. Tiedän miehen työn kautta ja hän on töissä vahinkovakuutusyhtiössä myyntipuolella. No, toki ala usein mainitaan esimerkiksi tilastoissa vakuutus- ja rahoitusalana, mutta jos kertoo työskentelevänsä finanssialalla, ensimmäinen tai toinen mielikuva ei monella varmaan ole vahinkovakuutusten myynti.
Ja patologit tekee pelkkiä ruumiinavauksia. Ei kai sitä voi kaikkea vastuuta ottaa lukijan yleissivistyksestä?
Itsekin sanon työskenteleväni finanssialalla, olen töissä eläkeyhtiössä. Tämä vaan on niin pieni maa, että etunimen ja yrityksen nimen yhdistämällä löytää minut aika helposti.
Joitakin kertoja olen nähnyt miehellä puhelinnumeron tinderprofiilissaan. Tulee fiilis, että mies on epätoivoinen ja kuka tahansa kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Olen myös nähnyt profiilin, jossa haettiin munille potkijaa.
- Sitten yksi tyyppi istuu jonkinlaisessa bdsm-nahka-asussa ja naamiossa valtaistuimella jokin valtikka tms. kädessä.
- Yksi kertoo käyneensä monilla treffeilla ja siksi päättänyt jo biossaan kysyä deal-breakereistä eli onko mm. mt-ongelmia, isäongelmia, päihteiden käyttöä, läheisriippuvuutta, yleistä hulluutta jne., niin nämä naiset voivat painaa ruksia. Profiilissa ei kuvan lisäksi ole paljon muuta. Miten ihmeessä tämä ukko saa naisten huonoimmat puolet esille heti treffailun alussa?
Siis, tämähän on 99% naisten profiili ja viesti missä tahansa seuranhakupaikassa. :O
Ahaa, ehkä mies sitten jotenkin viittasi näihin naisten profiileihin? No, naisena en ymmärrä tällaista viittausta ja huumoria, koska en lue naisten profiileja, saati kirjoita ei-listoja. Tämän herran profiilissa oli todella pitkä lista ja osa oli aika tavallisiakin juttuja. Sanoisin, että kukaan ei sovi hänen hakukriteereihin. Itse taisin täyttää 4-5 kohtaa. Ihan täyspäinen työssäkäyvä ja korkeasti koulutettu olen. :D
Olen minäkin nähnyt tuon Kylli Saaren suohauta -tyypin profiilin, enkä heti keksi mitä huumoria tai hauskaa siinä on. Varsinkin kun sen näkee nainen joka ei ko. miestä tunne, ei vitsi (jos sellainen on) tuosta kuvasta ainakaan minulle avautunut. Jollekin toiselle ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun profiilissa luki "jos oot vegaani et saa tätäkään lihaa" tjsp. Kyllä varmaan vegaaninaiset luopuu arvoistaan massoittain kun näinkin viehättävä tyyppi on sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun profiilissa luki "jos oot vegaani et saa tätäkään lihaa" tjsp. Kyllä varmaan vegaaninaiset luopuu arvoistaan massoittain kun näinkin viehättävä tyyppi on sinkkuna.
Tää on melkein jo klassikko:
Huo rat ja prinsessat voi painua vit tuun. Haluan lihaa syövän hyvä per seisen naisen sohvalle iltoja viettämään.
❌
Yhdellä miehellä oli tinderissä kuva olohuoneestaan ja keittiöstään. En tiedä mitä niillä halusi viestiä, eivät mielestänin olleet mitään erityisenm hienoja, jotta olisivat herättäneet kiinnostuksen.
Mies oli kirjoittanut profiilitekstiinsä "kysyin työkaverilta mitä tähän kannattaisi laittaa ja hän vastasi, että kuva palkkanauhasta ja linkki Iltalehden verokoneeseen". Just tällaista, että haluan antaa varakkaan vaikutelman, mutta kuitenkin esittää etten halua leuhkia, joten sanonpa että työkaveri käski laittaa. Voihan tuo toki olla vitsikin.
No eihän ole :D tuohan on just hyvä ja humoristinen/ ironinen kuva. Tietysti, jos se on ainoa profiilikuva ja teksti on kuvaan suhteutettuna epäilyttävä, niin sitten voi olla karmiva. Oma veljeni halusi itsestään tällaisen kuvan, kun tuolla käytiin. Minusta se oli hauska.