Kertokaa oudoista teksteistä/kuvista/viesteistä, joihin olette Tinderissä tai vastaavassa törmänneet
Olisi mielenkiintoista kuulla muidenkin kokemuksia siitä, millaisiin ihmetystä herättäviin kuviin, profiiliteksteihin tai viesteihin olette Tinderissä törmänneet. Toki muutkin deittipalvelut käyvät.
Minä aloitan: sain Tinderissä osuman noin 45–vuotiaan miehen kanssa, joka aloitti keskustelun sanomalla, että toivottavasti minulla on hyviä kokemuksia Tinderistä, eivätkä putkiaivoiset miehet ole olleet liian typeriä. Vastasin hänelle, että kohdalleni on osunut pääasiassa mukavia miehiä. Hän siihen toteamaan, että hienoa kuulla. Tämän jälkeen hän kysyi miten olen hoitanut naiselliset tarpeeni sinkkuna ollessani. Antoi vaihtoehdoiksi soolos*ksin, tulikuumat rakastajat ja yhdenillan jutut.
Hän ensin siis esitti hyvin herrasmiestä olemalla huolissaan, että minua on kohdeltu hyvin Tinderissä ja alkoi sitten kysellä tuollaisia. Minulla on ollut tämän miehen kanssa osuma kahteen kertaan ja molemmilla kerroilla keskustelu alkoi noin, lienee hänelle vakituinen toimintatapa. En kuitenkaan lähtenyt asiaa hänelle avaamaan.
Kommentit (105)
Klassikko tämäkin: näytetään keskisormea kuvassa. Kukapa ei kiinnostuisi. Näitä näkee Tinderissä yllättävän paljon siihen nähden mitä tuo viestii.
Ihmettelen kuvia joissa ollaan todella myrtsin näköisinä. Ihan todella kulmat kurtussa eikä hymystä tietoakaan, edes pienestä.
Just tuli Tinderissä vastaan passikuva. Muita kuvia ei tietenkään ollut.
yksi mies kertoi että on bi ja tykkää eniten p'rseen nuolennasta, ällötti ihan kamalasti ja tuli melkein paskan maku suuhun pelkästä ajatuksesta. Lopetti kirjoittamisen kun en kiinnostunut ja sitten aloitti taas. Ei huvita deittailla, nyt en enää tiedä kuinka moni on bi ja nuolee takapuolia.
Miehellä oli tekstinä ”ota kiinni jos saat”. Ei mitään muuta. No enpä jaksa alkaa herraa jahdata.
Eräs mies kirjoitti oon tällainen ku oon ja jos et sitä hyväksy niin voit painua v i **uun. Ihme kun tällainen kultakimpale on vapaana 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin kerran Tinderissä mieheen, joka oli heti profiilitekstinsä alkuun kirjoittanut: toivon että sulla olisi muutakin tarjottavaa kuin p * llu. Ihanaa toki että toivoo muutakin, mutta ihmettelen vain tarjoavatko naiset hänelle tätä herkkuaan niin jatkuvalal syötöllä, että profiiliin on heti laitettava toive siitä, että jotain muutakin pitäisi olla.
95% prosentilla naisista ei ole miehille mitään muuta tarjottavaa.
100 prosentilla miehistä ei ole tarjota muuta kuin krpänsä, ja senkin homman tekee dldo 10000x paremmin
"En etsi mitään mutta jos joku superhyvä löytyy niin katsotaan". ööh siis miksi olla Tinderissä jos ei etsi mitään (näitä siellä paljon) ja ilmoittaa kriteerikseen jonkin sellaisen superhyvän jota yksikään nainen ei voi täyttää. Suoraan raksi näille.
Vierailija kirjoitti:
"En etsi mitään mutta jos joku superhyvä löytyy niin katsotaan". ööh siis miksi olla Tinderissä jos ei etsi mitään (näitä siellä paljon) ja ilmoittaa kriteerikseen jonkin sellaisen superhyvän jota yksikään nainen ei voi täyttää. Suoraan raksi näille.
Just näin! Että jos olen superhyvä, uskomattoman upea tapaus, niin voi armollisesti harkita jos kelpuuttaisi minut.
Välillä näkee kuvia joissa on pelkkä miehen auto tai vaikka moottoripyörä. Miksi näin? Kysyn ihan aidosta mielenkiinnosta. Lisääkö se matchien määrää? Itse ainakin laitan heti ruksia jos tällaisia kuvia on. Varsinkin jos kyseessä on kalliimpi merkki, niin halutaanko sillä vaan antaa kuva, että rahaa on? Ja sitten valitetaan kun naisia kiinnostaa vaan status ja raha.
Tinderissä miehellä oli pitkä lista vaatimuksia naisen suhteen ja vielä kommentti, että vain paras kelpaa, on kokeillut huonompaan tyytymistä mutta se ei kannata. Ainakaan kuvien perusteella mies ei vaikuttanut sellaiselta joka naisen unelmalta, että olisi varaa vaatia kuuta taivaalta. Muutenkin outoa, että joku ajattelee voivansa olla parisuhteessa ilman, että itse tarvii tulla missään asioissa yhtään vastaan.
En ymmärrä miksi laitetaan kuvia joissa ympäristö ei ole siisti. Parhaita ovat nämä likaisen vessanpeilin kautta otetut kuvat, joissa taustalla vielä pisteenä iin päällä avonainen vessanpytty. Todella houkuttelevaa.
Miehellä Tinderissä ykköskuvana joku puteli jossa lukee ”mustan kasvuston poistaja”. Mitään tekstiä ei ole. En tajunnut kuvan ideaa vai onko tämä tulkittava näinä aikoina suoraan r @ sismiksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin! Että jos olen superhyvä, uskomattoman upea tapaus, niin voi armollisesti harkita jos kelpuuttaisi minut.
Mullekin on tullut vastaan näitä ”haetaan aluksi seuraa kahville/lenkille, mutta jos oot kiva, sopimus voidaan vakinaistaa” -tyylisiä juttuja. Ehkä tiukkapipoista, mutta näistä tulee heti sellainen olo, että on mun tehtävä tehdä vaikutus mieheen eikä suinkaan niin, että se olisi molemminpuolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt tinderissä profiilin, jossa vakavailmeinen mies seisoo tienviittakyltin alla. Kyltissä lukee Kyllikki Saaren suohauta. Oli jotenkin selkäpiitä karmivaa.
No eihän ole :D tuohan on just hyvä ja humoristinen/ ironinen kuva. Tietysti, jos se on ainoa profiilikuva ja teksti on kuvaan suhteutettuna epäilyttävä, niin sitten voi olla karmiva. Oma veljeni halusi itsestään tällaisen kuvan, kun tuolla käytiin. Minusta se oli hauska.
Mikä tässä on niin hauskaa ja humoristista? Ylipäätään tuollainen tragedia on kaukana vitsikkäästä.
En ymmärrä kun miehet alkavat Tinderissä kärttää puhelinnumeroa, koska ”whatappissa olisi helpompi viestitellä”. Mikä ero siinä on viestitelläänkö Tinderissä vai wa:ssa? Paitsi että jälkimmäisessä pystyy tietysti helpommin kyttäämään paikallaoloa, viestien lukemista ja puhelinnumeron avulla voi selvittää usein vaikka koko nimen ja sitten pääsee googlettamaan 😄 Vai onko tuossa joku muu pointti?
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on profiili miehellä, joka on laittanut itsestään vain yhden kuvan ja tekstissä kertoo, että toivoo ettei nainen ole pinnallinen ja elämässä muut asiat kuin ulkonäkö merkitsevät eniten. Huvittavan tästä tekee se, että tuossa ainoassa kuvassaan mies on kuntosalilla tekemässä ilmeisesti rintalihasliikettä käsivarret kokonaan paljastavassa paidassa. Näkee, että salilla on käyty ennekin ja mies on hyvässä kunnossa. Mielenkiintoinen kuvavalinta tuolle tekstille.
Tai sitten se vaan vihjaili että perääkin pitäisi antaa.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on profiili miehellä, joka on laittanut itsestään vain yhden kuvan ja tekstissä kertoo, että toivoo ettei nainen ole pinnallinen ja elämässä muut asiat kuin ulkonäkö merkitsevät eniten. Huvittavan tästä tekee se, että tuossa ainoassa kuvassaan mies on kuntosalilla tekemässä ilmeisesti rintalihasliikettä käsivarret kokonaan paljastavassa paidassa. Näkee, että salilla on käyty ennekin ja mies on hyvässä kunnossa. Mielenkiintoinen kuvavalinta tuolle tekstille.
Nainen on kotona jotta ukolle jää saliharrastukselleen tilaa.
Miehellä oli kuva itsestään pikkuvauvan kanssa ja näki, että kuva on otettu synnytyssairaalassa. Mitään selitystä ei ollut onko lapsi oma, saati sitten onko kuva kuinka tuore.