Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa oudoista teksteistä/kuvista/viesteistä, joihin olette Tinderissä tai vastaavassa törmänneet

Vierailija
29.06.2020 |

Olisi mielenkiintoista kuulla muidenkin kokemuksia siitä, millaisiin ihmetystä herättäviin kuviin, profiiliteksteihin tai viesteihin olette Tinderissä törmänneet. Toki muutkin deittipalvelut käyvät.

Minä aloitan: sain Tinderissä osuman noin 45–vuotiaan miehen kanssa, joka aloitti keskustelun sanomalla, että toivottavasti minulla on hyviä kokemuksia Tinderistä, eivätkä putkiaivoiset miehet ole olleet liian typeriä. Vastasin hänelle, että kohdalleni on osunut pääasiassa mukavia miehiä. Hän siihen toteamaan, että hienoa kuulla. Tämän jälkeen hän kysyi miten olen hoitanut naiselliset tarpeeni sinkkuna ollessani. Antoi vaihtoehdoiksi soolos*ksin, tulikuumat rakastajat ja yhdenillan jutut.

Hän ensin siis esitti hyvin herrasmiestä olemalla huolissaan, että minua on kohdeltu hyvin Tinderissä ja alkoi sitten kysellä tuollaisia. Minulla on ollut tämän miehen kanssa osuma kahteen kertaan ja molemmilla kerroilla keskustelu alkoi noin, lienee hänelle vakituinen toimintatapa. En kuitenkaan lähtenyt asiaa hänelle avaamaan.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain matchin tinderissä miehen kanssa, joka asuu Hämeenlinnassa ja minä pk-seudulla. Hän alkoi viestittelyn alkuvaiheessa ehdottaa tapaamista kotonaan. Kertoi, että hänellä on 3-vuotias tyttö, joka olisi mukana treffeillä. Yhteishuoltajuus entisen vaimon kanssa kuitenkin oli, eli oletan että olisi ollut mahdollista tavata myös ilman lasta. Jankkasi vain tuosta hänen luonaan tapaamisesta ja siellä kahvittelusta. Sanoin suoraan, etten sovi ensimmäisiä treffejä kotiin. En tiedä oliko mies vain s e ksin perässä vaikka muuta väitti ja halusiko lapsen mukana olon tuovan turvallisen tunteen mennä hänen luokseen. Jos olisin mennyt, olisi ollut mielenkiintoista nähdä olisiko lapsi todella ollut paikalla. Vaikka olisi, niin ihmettelen miksi isä raahaisi lastaan mukana treffeille, varsinkaan ensimmäisille. Emme koskaan tavanneet.

Vierailija
22/105 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitähän riittää. Ihan tolkuttoman monella miehellä on tinderissä kuvana poseeraus Berliinin reissulta sieltä juutalaisten muistomerkiltä. Toki se on hieno ja kuvauksellinen paikka, mutta ihan tajuttoman bimboa ja mautonta poseerata siellä ja vielä mainostaa itseään seuranhakusovelluksessa.

Eräs teksti tinderissä:

"Vaikka en osaa avata keskustelua tinderissä ei tarkoita sitä etten olis kusipää. Plussaa jos osaat tiskata ja kalja maistuu. Jos huijaat kiloja älä ota yhteyttä." Joo en huijaa, mutta en silti taida ottaa yhteyttä.

Näistä vastaavista hirvestä profiileista olen kerännyt kuvankaappauskokoelman, harmi kun ei voi lähettää kuvia.

Ja sä meinaat että pelkkään ulkonäköön perustuvassa panosovelluksessa naisbimbot on filosofian maistereita? Tinderissä ei ole kuin tyhjäpäät, sinä mukaan lukien. 

Menikö pahasti tunteeseen? Kävitkö äkkiä deletoimassa lomakuvat profiilista?

En ole panosovelluksessa. Jos et bimbona sitä tajunnut. 

Hyvä niin. Eipähän ole vaaraa törmätä suhun siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä viestittelin hetken miehen kanssa, jonka kaikki viestit liittyivät siihen, mitä hän on syönyt ja vastavuoroisesti halusi tietää mitä minulla oli lounaaksi. Aamuisin tuli tieto siitä, että hän on syönyt kahvia ja ruisleipää.

Vierailija
24/105 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain matchin miehen kanssa, joka aloitti viestin "Hei X! Onneksi et vaikuta liian hullulta tytöltä, vaan jopa kivalta". Sitten ehdotti tapaamista ja kysyi mihin numeroon voi laittaa kutsun. Kerroin, että voimme sopia treffit Tinderissä, ei tarvitse vielä sitä varten vaihtaa puhelinnumeroita.

Vierailija
25/105 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli kuva, jossa hän poseerasi naisen ja vauvan kanssa. Mitään selitystä ei ollut, olivatko kuvassa olevat nainen ja lapsi hänen vaimonsa ja lapsensa vai sisko lapsineen tms.

Vierailija
26/105 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on maksullinen tinder eli voin reissata ympäri maailmaa sillä ja näen ketkä minusta ovat tykänneet. Kaikkea näkee, näitä bdsm juttuja, pariskuntia jotka hakee kolmatta pyörää, italiassa rintakehämiehet speedot jalassa, pakaramiehet, transut. Hauskin oli minusta kuitenkin kun itsellä oli eräs harrastuskuva, jossa minut oli pyntätty näyttämömeikkiin ja minulla oli vaaleanpunainen röyhelömekko, niin minusta oli tykännyt mies jolla oli samantyylinen mekko ja meikit tietysti. Hieman oli vielä lateksia asussa lisänä :)

Vierailija
27/105 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen törmännyt tuohon aloitusviestissä mainittuun ritariin. Esitti minulle saman kysymyksen "naisellisista tarpeistani" ja kun sanoin ettei tieto liene niin oleellinen, hän pahoitteli ja totesi olevansa välillä liian spontaani. Ilmeisesti spontaanius on kuitenkin kaukana, kun kaikilta tällaisia kyselee 😃

Vierailija
28/105 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli kuva, jossa hän poseerasi naisen ja vauvan kanssa. Mitään selitystä ei ollut, olivatko kuvassa olevat nainen ja lapsi hänen vaimonsa ja lapsensa vai sisko lapsineen tms.

Vuosikymmeniä on ollut se klassikko että miehen kaulassa on nainen mutta nainen on rajattu pois niin että käsi on kuitenkin jäänyt kaulalle. Kerran oli jopa hääkuva josta morsian oli leikattu pois

Vierailija
29/105 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi profiilitekstinsä loppuun: ps. jos et OIKEESTI osaa suudella, paina ruxia.

Ikää miehellä oli 41 vuotta.

Vierailija
30/105 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräässä toisessa palvelussa kauan sitten sain viestin mieheltä, joka kehui ulkonäköäni ja kysyi heti perään olisinko kiinnostunut potkimaan häntä munille. Hän kirjoitti kuinka saa kiksinsä siitä kun kaunis nainen potkii munille. Muistaakseni asiaan liittyi vielä korkokenkiin pukeutuminen. En vastannut mitään mutta joskus mietin että olisikohan pitänyt kuitenkin, kerranhan kaikkea pitää sanonnan mukaan kokeilla.

Tämä tyyppi pyörii nykyään Suomi24:n chatissa ja spämmää noita ehdotuksia kaikille naisille. Jotain vielä sairaampaa ehdotteli myös. Tai voihan olla että tuollaisia on useampikin.

Tuohan on varmaan yksi yleisimpiä normomiesten fetissejä

Vierailija
31/105 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosikymmeniä on ollut se klassikko että miehen kaulassa on nainen mutta nainen on rajattu pois niin että käsi on kuitenkin jäänyt kaulalle. Kerran oli jopa hääkuva josta morsian oli leikattu pois

Tästä olen nähnyt myös version, jossa mies seisoo kirkossa frakki päällä morsianta odotellen 😁

Vierailija
32/105 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ehdotti viestittelyn alkuvaiheessa tapaamista sanomalla "mun tapaamisessa ei oo mitään riskejä - milloin nähdään?" Emme siis olleet tätä ennen puhuneet mitään sellaista, että tapaamisissa olisi riskejä tai minä pelkäisin tavata häntä tai muita miehiä Tinderin kautta. Tuon jälkeen kyllä aloin aavistella pahaa tämän miehen tapaamisesta 😃

Vierailija
33/105 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli Tinderissä hassunhauska kuva siitä, kun hän oli tunkenut kynän nenäänsä.

Vierailija
34/105 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen teksti Tinderissä: "Yrittäjä. Lapsellinen satunnaisesti ja jokatoinen viikonloppu viidelle. Ihmissuhde ei voi olla pelkkää nousuhumalaa ja siemensy ö ksyä, muukin yhteinen tekeminen napostelee".

Vierailija
35/105 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä kuvassa tinderissä mies poseeraa irvistäen puukko kädessä. Eipä tehnyt mieli selata profiilia pidemmälle...

Vierailija
36/105 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kertoi iäkseen 40 ja halusi naisen jolla ei lapsia, koska haluaa "vain omia". Ja sen parempi, mitä enemmän nainen olisi alle 30-vuotias. Ja jos ei osunut kuvaukseen, niin sai ehdottaa jotain muuta "kivaa" väliajalle, kun hän etsii nuorta lastensa äitiä :D En ehdottanut.

Vierailija
37/105 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tinderissä profiilin, jossa vakavailmeinen mies seisoo tienviittakyltin alla. Kyltissä lukee Kyllikki Saaren suohauta. Oli jotenkin selkäpiitä karmivaa.

Vierailija
38/105 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytäthän muutakin kuin osan itsestäsi ja kasvoistasi, lapsistasi, kissoistasi ja koiristasi. Ethän analysoi.Naisilla paha tapa. Osaathan puhua suoraan ja avoimesti. Osaat seurata aikaa ja maailmantilannetta. Et ole fundamentilisti minkään asian suhteen. Oletko sinkku ja olet panematta exääsi tai jotain muuta nallekarhua? Osaat puhua, osaat kirjoittaa, osaat esittää tunteesi ja osaat pyytää anteeksi. Käythän salilla muutakin kuin tekemässä pakaroita. Tällä pääsee jo alkuun.

Heti heräs kiinnostus!

Vierailija
39/105 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt kahteen sellaiseen miesten profiiliin Tinderissä, joista on jäänyt ristiriitainen olo. Kuvat ja tekstit (toisella varsinkin pitkä teksti) olivat kivoja, mutta toinen oli kirjoittanut sinne "pidän eläimistä (mirrin rapsutus kiinnostaa aina" ja toinen oli laittanut "iloinen mieli ja vikkelä kieli". Näistä jäi hämmentynyt olo, koska muutakin (fiksua) tekstiä oli ja olivat kivan oloisia profiileja, mutta näiden lauseiden takia jäi kummastuttamaan mitä he lopulta ovat hakemassa.

Vierailija
40/105 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ilmoitti Tinderissä etsivänsä eloisaa ja kivannäköistä kumppania. Ei siinä mitään, mutta miksi tuo kivannäköinen on pitänyt erikseen mainita? Tinderissä kuitenkin ihan itse tykätään niistä joiden ulkonäkö miellyttää.

No tuohan on aika hyvin sanottu. Tarkoittaa siis tavallaan kohteliaisuutta, että jos syntyy match, mies on pitänyt sinua kivannäköisenä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan