Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa oudoista teksteistä/kuvista/viesteistä, joihin olette Tinderissä tai vastaavassa törmänneet

Vierailija
29.06.2020 |

Olisi mielenkiintoista kuulla muidenkin kokemuksia siitä, millaisiin ihmetystä herättäviin kuviin, profiiliteksteihin tai viesteihin olette Tinderissä törmänneet. Toki muutkin deittipalvelut käyvät.

Minä aloitan: sain Tinderissä osuman noin 45–vuotiaan miehen kanssa, joka aloitti keskustelun sanomalla, että toivottavasti minulla on hyviä kokemuksia Tinderistä, eivätkä putkiaivoiset miehet ole olleet liian typeriä. Vastasin hänelle, että kohdalleni on osunut pääasiassa mukavia miehiä. Hän siihen toteamaan, että hienoa kuulla. Tämän jälkeen hän kysyi miten olen hoitanut naiselliset tarpeeni sinkkuna ollessani. Antoi vaihtoehdoiksi soolos*ksin, tulikuumat rakastajat ja yhdenillan jutut.

Hän ensin siis esitti hyvin herrasmiestä olemalla huolissaan, että minua on kohdeltu hyvin Tinderissä ja alkoi sitten kysellä tuollaisia. Minulla on ollut tämän miehen kanssa osuma kahteen kertaan ja molemmilla kerroilla keskustelu alkoi noin, lienee hänelle vakituinen toimintatapa. En kuitenkaan lähtenyt asiaa hänelle avaamaan.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin kerran Tinderissä mieheen, joka oli heti profiilitekstinsä alkuun kirjoittanut: toivon että sulla olisi muutakin tarjottavaa kuin p * llu. Ihanaa toki että toivoo muutakin, mutta ihmettelen vain tarjoavatko naiset hänelle tätä herkkuaan niin jatkuvalal syötöllä, että profiiliin on heti laitettava toive siitä, että jotain muutakin pitäisi olla.

Mäkin oon törmännyt tähän, ei helv...tti.

Vierailija
102/105 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli tekstinä ”ota kiinni jos saat”. Ei mitään muuta. No enpä jaksa alkaa herraa jahdata.

Hauska lukea näitä kokemuksia. Täällä on myös ollut muutamia mitä on tullut naisillakin vastaan. Muunmuassa tämä lainaamani on tullut useammalla naisella vastaan kuten passikuvat ja epäselvät kuvat.

Naisilla myös paljon profiileja joissa ei ole yhtään luonnollista kuvaa, filtteröityjä rankasti tai näitä pehmolelu kuono/korva muokkaus kuvia. Miksi kukaan laittaa tuollaisia tinderiin?

M38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka minkälaisia hulluja on tullu vastaan, suurimman osan oon yrittäny unohtaa. Mieleenpainuvin oli ehkä tapaus, jonka profiilissa oli useita kuvia hänen polkupyörästään ja polkupyörän valoista sekä pari videopätkää siitä, kun nämä upeat polkupyörän valot vilkkuvat :D

Nauran ääneen 😄

Vierailija
104/105 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka minkälaisia hulluja on tullu vastaan, suurimman osan oon yrittäny unohtaa. Mieleenpainuvin oli ehkä tapaus, jonka profiilissa oli useita kuvia hänen polkupyörästään ja polkupyörän valoista sekä pari videopätkää siitä, kun nämä upeat polkupyörän valot vilkkuvat :D

Nauran ääneen 😄

Niin mäkin :D Olin jo unohtanut tän tyypin.

Vierailija
105/105 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli tekstinä ”ota kiinni jos saat”. Ei mitään muuta. No enpä jaksa alkaa herraa jahdata.

Hauska lukea näitä kokemuksia. Täällä on myös ollut muutamia mitä on tullut naisillakin vastaan. Muunmuassa tämä lainaamani on tullut useammalla naisella vastaan kuten passikuvat ja epäselvät kuvat.

Naisilla myös paljon profiileja joissa ei ole yhtään luonnollista kuvaa, filtteröityjä rankasti tai näitä pehmolelu kuono/korva muokkaus kuvia. Miksi kukaan laittaa tuollaisia tinderiin?

M38

Suomennos kuonokuvalle, olen niin ruma etten saa otettua nättiä kuvaa, mut jotain tämän suuntaista olis tarjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme