Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies jää naisetta?

Vierailija
11.04.2013 |

Millaisia on tuttavapiirinne aikuiset (yli 30-vee) poikamiehet?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 21:08"]

No eikö nyt nykyään ne kaikkein epätoivoisimmatkin löydä netistä jonkun?

[/quote] Näin minäkin olen havainnut. Joissakin tapauksissa se on erittäin surullinen asia tälle maailmalle; netin takia jopa pääsevät lisääntymään sellaiset olennot, joilla ei ole muille ihmisille (kuten vaimolle ja lapsille) muuta tarjottavaa kuin henkistä väkivaltaa, vaatimuksia ja itserakkautta.

Vierailija
62/72 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 19:53"]

Millaisia on tuttavapiirinne aikuiset (yli 30-vee) poikamiehet?

[/quote]

Peräkammarin poika. Hyvätahtoinen,mutta täysin kiinni äidissään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies joka edellyttää naiselta asioita, kuten hyvää käytöstä, terveyttä ja puhdasta rikosrekisteriä.

T. kokemusta on.

Vierailija
64/72 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 08:04"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 20:11"]

Siis mikä sana on "naisetta". Se on "ilman naista". 

Ohis

[/quote]Naisetta on kyllä ihan suomenkielen sijamuoto, samoin kuin autotta tai takitta,

Taisi olla komitatiivi-muoto, jos oikein muistan.

[/quote]

Se on abessiivi :)

komitatiivi olisi "naisineen"

Vierailija
65/72 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisen minä tunnen, nyt nelikymppinen mies:

- ei huolehdi hygieniasta vaan haisee ja näyttää likaiselta

- epäsiisti ulkonäkö, esim. hiukset

- henki haisee pahalta, hampaat keltaiset/puuttuvat

- elää tuilla, ei käy töissä, asuu kunnan vuokra-asunnossa

- on saamaton, laiska, vinkuu ja valittaa, kuinka huonosti on asiat

- on maksellut tavaroita kulutusluotoilla ja pikavipeillä ja nyt on maksuhäiriömerkintä

Vierailija
66/72 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesasiamies tai maksullisissa kävijä jää usein ilman normaalia parisuhdetta. tämä sitten näkyy katkeruutena ja naisvihana.

Vierailija
67/72 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2013 klo 17:27"]

Siispä nainen tulee metsästää. Jos ei metsästämään kykene, häviää pelin ja menettää mahdollisuuden saada geeneilleen jatkoaikaa.

Ja jos omat geenit eivät pääse jatkamaan eloaan, ei miehestä tosiasiassa jää mitään jälkeä tähän maailmaan. Hänen koko elämänsä oli itse asiassa täysin hyödytön ja muistot siitä katoavat nopeasti. Kuin kyyneleet sateeseen.

[/quote]Siis mitä väliä niillä sun geeneillä kun olet itse turpeen alla??

Vierailija
68/72 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista ei saa se mies, joka ei sellaista opettele ottamaan. On syy sitten mikä tahansa.

Miehelle on ihan turha lähteä kertomaan, että "kyllä se joskus tulee vastaan". Ei tule. Mies ei saa vaipua passiivisuuteen, hänet on luotu aktiiviseksi toimijaksi, luojaksi, tekijäksi ja kamppailijaksi.

Siispä nainen tulee metsästää. Jos ei metsästämään kykene, häviää pelin ja menettää mahdollisuuden saada geeneilleen jatkoaikaa.

Ja jos omat geenit eivät pääse jatkamaan eloaan, ei miehestä tosiasiassa jää mitään jälkeä tähän maailmaan. Hänen koko elämänsä oli itse asiassa täysin hyödytön ja muistot siitä katoavat nopeasti. Kuin kyyneleet sateeseen.

Siinäpä vähän mietittävää teille seuraavaksi kerraksi, kun annatte nauraen pakit onnettomille miesreppanoille. Luonto on julma.

Vierailija
69/72 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 20:11"]

Siis mikä sana on "naisetta". Se on "ilman naista". 

Ohis

[/quote]Naisetta on kyllä ihan suomenkielen sijamuoto, samoin kuin autotta tai takitta,

Taisi olla komitatiivi-muoto, jos oikein muistan.

Vierailija
70/72 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on käytännössä pieni kalu? Siis mihin voi verrata. Itse en ole ollut yhdynnässä kuin yhden ja saman miehen kanssa. Luulen että miehelläni on normaalikokoinen. Sellane camping-kokoa. Seisokissa varmaan 12-14cm. Eipä ole koskaan tullut mitattua :)

Onko pienikaluinen = puolikas camping?

Vierailija
71/72 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 09:32"]

Yksinhuoltajaisä.... naiset eivät vaan sulata sitä että on jonkun toisen naisen lapsia läsnä 24/7

[/quote]

Olen itse yksinhuoltajaäiti ja mieluiten (jos joskus enää pariudun) ottaisin vastaavassa tilanteessa olleen/olevan miehen!

Vierailija
72/72 |
13.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2013 klo 16:39"]

Pienikokoinen ja ujo. Mulla sukulainen joka olisi varmasti jollekin oikein hyvä mies, mutta kun on pituuta 165 cm ja ujo ja hiljainen, niin eipä naiset semmoisesta kiinnostu. Hän on 36-vuotias ja tietääkseni vielä neitsytkin sinkkuuden lisäksi (avautui asiasta juovuksissa viime juhannuksena tuskaisesti). Mutta sympaattinen ja älykäs ihminen, korkeasti koulutettu ja hyväpalkkaisessa työssä, lapsi- ja eläinrakas - ei vaan perinteisen miehinen eli iso ja rohkea ja aloitteellinen niin yksin jää.

[/quote]

Minun unelmamieheni kuulostaa aika lailla tältä :) Nyt olen kyllä parisuhteessa (nössön kanssa), mutta vapaille markkinoille joutuessani lähden hakemaan tällaista miestä.

Perinteisesti miehekkäät miehet eivät kiinnosta minua yhtään. Sano siis hänelle, että toivoa on.