Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies jää naisetta?

Vierailija
11.04.2013 |

Millaisia on tuttavapiirinne aikuiset (yli 30-vee) poikamiehet?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpitäjä. Ihmeellinen macho-asenne koko ajan päällä, mutta peittelee sillä vain ujouttaan ja arkuuttaan. Liekö koskaan ollut naisen kanssa. Pohjimmiltaan kuitenkin oikein mukava ja tunnollinen tyyppi, josta joku saisi lyhyellä koulutuksella oikein mukavan miehen itselleen.

Vierailija
2/72 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lyhyitä suhteita naisten kanssa kokenut, todella komea ja raamikas mies. Hänestä jotenkin huokuu viha naisia kohtaan, en tiedä miksi. Liekö kokenut jotan traumaattista naisen tekemänä. Ammatiltaan poliisi, voisi kuvitella naisten lakoavan hänen jalkojensa juuressa. Tai ehkä niitä ottajia riittää, mutta tälle ei kelpaa kukaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä kiinnostunut mies.

Vierailija
4/72 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunlaiseni. Olen pienikaluinen enkä siksi voi koskaan saada parisuhdetta.

Vierailija
5/72 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä sana on "naisetta". Se on "ilman naista". 

Ohis

Vierailija
6/72 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava, ei huolehdi hygieniastaan, pukeutuu todella junttimaisesti ja vääntää koko ajan muka hauskaa vitsiä, joka ei todellisuudessa naurata ketään.

Vierailija
7/72 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmainen alkoholisoitunut peräkammarinpoika, ilkeä, soittaa suutaan sille naiselle jonka on sattunut kerran kymmenessä vuodessa tapaamaan. Ilmeisesti asperger kummallisista pinttyneistä pakkomielteistä päätellen.

Todennäköisesti ei törmää enää kehenkään naiseen, koska tuskin enää muut menevät kotoa hakemaan, vaikka luultavasti treffipalstoilla roikkuukin, ei saa aikaiseksi treffejä.

Ja toinen on tukeva, viisikymppinen, haluaa naisesta vain seksiä, ei halua sitoutua. Ei vain uskalla edes harrastaa yhdenillan juttuja, koska taitaa pelätä ettei pääsisi naisesta eroon. Haaveilee kyllä thaimaalaisesta naisesta, joka olisi työteliäs, nuori, kaunis ja nöyrä, mutta eipä taida rahavarannot riittää sellaisen hankkimiseen.

Vierailija
8/72 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetta on sana. Se tarkoittaa juuri ilman naista. Ihan kaypaa kielta.

Vierailija
9/72 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 20:09"]

[/quote]

Ei se ole kalun koosta kiinni.

Vierailija
10/72 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkku jolla takana yksi parin vuoden seurustelusuhde. Etsii jotain kummallista mitä ei ole olemassakaan. Naisessa on aina vika ja etsii netistä naista. Käy jatkuvasti treffeillä, luulee maatilan omistajana olevansa hyväkin saalis ja siirtyy aina eteenpäin seuraavaan naiseen.

Vierailija
11/72 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinsä helmoissa roikkuva työnarkomaani.

Vierailija
12/72 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 20:09"]

[/quote]

Ei se ole kalun koosta kiinni.

[/quote]

on se

Vierailija
13/72 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ikuista pelimiestä tiedän. Nainen kiinnostaa juuri sen aika kun se on saavuttamattomissa ja /tai parisuhteessa. Saadessaan naisen kiinnostumaan, perääntyy ja odottaa naisen pitävän jatkuvasti yhteyttä, itsestään ei anna mitään. Soittelee kun haluaa/jaksaa.

Vierailija
14/72 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole kalun koosta kiinni. Rakastuin kerran pienikaluiseen mieheen mutta juttu tyssäsi siihen, ettei hän halunnut olla minun kanssani. Itseasiassa..taidan olla häneen vieläkin rakastunut. Jättäisin isokaluisen mieheni anytime hänen vuokseen.

Vierailija
15/72 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 20:21"]

Ei muuten ole kalun koosta kiinni. Rakastuin kerran pienikaluiseen mieheen mutta juttu tyssäsi siihen, ettei hän halunnut olla minun kanssani. Itseasiassa..taidan olla häneen vieläkin rakastunut. Jättäisin isokaluisen mieheni anytime hänen vuokseen.

[/quote]

Hän ei halunut olla kanssasi mutta hänellä on pieni kalu? Mistä tiedät hänen kalunkokonsa?

Vierailija
16/72 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 20:21"]

[/quote]

Hän ei halunut olla kanssasi mutta hänellä on pieni kalu? Mistä tiedät hänen kalunkokonsa?

[/quote]

Siis, mulla oli lyhyt suhde hänen kanssaan. Ehdin kyllä testata kalun koon, useampaankin kertaan..:)

Vierailija
17/72 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä yksittäistapaushan todistaakin, ettei kalun koolla ole naisille väliä... not!

Vierailija
18/72 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä juntti, ainakin ansaitsis jäädä ilman naista

Vierailija
19/72 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on hyvin ujo. Ulkoisesti hän on pyöreä ja pukeutuu vähän onnettomasti, mutta ongelma ei missään nimessä ole ulkoisissa ominaisuuksissa. Hän on jo pidemmän aikaa ollut selvästi hyvin epätoivoinen naisasioissa. Tämä johtaa siihen, että käytännössä hän yrittää vikitellä JOKAISTA vastaantulevaa tyttöä. Jos tapahtumassa on 15 vapaata tyttöä, hän menee melkeinpä vuoronperään vihjailevalla tavalla virnuilemaan heille.

Olen itse nainen ja olen joskus jopa selittänyt hänelle ongelman tässä lähestymistavassa. Naisille tulee fiilis, että kaverille kelpaa aivan kuka tahansa, niin kauan kuin hän on nainen. (Todennäköisesti pitää paikkansakin.) Että kaveri lähestyy naista, ei siksi kuka hän on, vaan koska tällä sattuu olemaan tissit. Lisäksi kun lähestymistapa on sellainen likainen setä -tyyppinen, ei siihen halua hypätä mukaan. Kaveri on jo käytännössä luovuttanut ja hokee vaan, että ihan sama miten hän yrittäisi, ei se onnistuisi kuitenkaan. Hän ei ole ymmärtänyt, että jos hän on koko ikänsä lähestynyt sarjana tyttöjä likaisena setänä, niin ei ihmekään jos ei ole koskaan napannut!

Parasta mitä hän voisi tehdä olisi lähestyä tyttöä niin kuin lähestyisi kiinnostavaa Ihmistä. Juttelee hänen kanssaan, jospa löytyisi yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Ei antaisi eleillään ymmärtää, että vink vink tässä olisi nyt äijää tarjolla, huomaatkos. Vasta myöhemmin voi hillitysti viedä kehonkieltä siihen suuntaan, että toinen tajuaa kaverin olevan kiinnostunut. Niin kauan kuin tytöllä pysyy edes illuusio siitä, että kaveri on kiinnostunut hänestä ihmisenä, niin mahiksia on.

Vierailija
20/72 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 20:40"]

Ja tämä yksittäistapaushan todistaakin, ettei kalun koolla ole naisille väliä... not!

[/quote]

Monihan ei välitä seksistä ollenkaan, joten mitä väliä sillä kalulla.