Ärsyttääkö ketään muuta se Radio Aallolla soiva puLLamainos?
Mä en voi sietää miten siinä sanotaan l. Tosiaan niin kuin olisi pulla suussa.
Kommentit (40)
Kyllä. Luulin olevani ainoa, joka huomaa sen ÄLLÄvian, suorastaan kuvottava mainos...
Ja meidän 7- ja 4-vuotiaat tytöt laulaa sitä kun autoreissulla tuli kuultua moneen kertaan, apua....
[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 23:09"]
No mutta, muistatteko mitä siinä lauletaan? Muistatteko brändin (valmistajan)? Onko katseenne ajautunut kaupassa viime viikkoina normaalia useammin leipomotuotteisiin?
[/quote]
Jostain pakastepullasta, se käy ilmi laulusta. Tänään koitin löytää kyllä pakastealtaasta maidotonta pullaa, muttei onnannut, olis varmaan pitänyt ruveta laulamaan niin ne ois hyppiny syliin.
Ihanan pölkkypäinen! Sisäinen copyni hyrisee. Siinä on mainostoimisto tehnyt miehen työn :-D
Minua ärsyttää että semmoinen ihme pehmeä L on pesiytynyt suomen kieleen yleisemminkin. Juuri tuossa puLLamainoksessa on sitä, ja esim. joissain biiseissä, kammottaa kuunnella sitä "Lähdetään kauas pois, sinne missä on Lämmin" hyvin vierasperäisesti äännetyllä L-kirjaimella. Tai Jukka Pojan "äLä tyri nyt", siinäkin L-vika pahana.
Tohon biisiin ja aiheeseen l-vika kuuluu. Se on pulla joka laulaa. Mitä tommosesta ärsyyntymään. :-D
Se on kamala. On tehnyt mieli laittaa valmistajalle viestiä että kuinka noin L-vikaisen ihmisen ovat radioon päästäneetkin. En taatusti osta kyseisiä tuotteita.
Ihme tyyppejä! Mä en kuule mitään L-vikaa, vaikka miten tosissani yritän kuunnella. Kiva mainos ja hyvä ääni laulajalla.
Herättää kahdenlaisia reaktioita. Minulla nousee ärsytys enkä aio kyseisiä pullia ostaa.
Ihanin mainos aikoihin! <3 SIIS IHAN OIKEASTI!
Itse kyllä tykkään siitä biisistä ja laulutavasta, tulee joku keväisen nostalginen fiilis ja alan yleensä itsekin laulelemaan sitä laulua :) En kyllä harrasta valmispullaa, joten mainos viihdyttää vain lauluna. L-kirjain sanotaan minusta siinä laulussa oikein miellyttävästi, toisaalta tykkään myös siitä jukkapojan tavasta ääntää, joten olen varmaan vaan itse ällävikainen.
Joo, vaihdan kanavaa enkä ikinä osta vaasan kotiuunin ihania pullia. Kuten en koskaa ikinä tilaa mitään zalandosta.
Apua! PuLLLamainos on palannut. Laitoin valmistajalle keväällä palautetta laulajan ällöstä älläviasta, sain vastaukseksi pahoittelut. En ikinä ostaisi mitään, mitä mainostetaan tuollaisella honotuslaululla.
Musta se on hauska. Innostun itsekin aina hoilaamaan Puvva Puvva saanko luokses tuvva <3
Ja joo, PuLLava on tullut tutuksi.
Onneksi on Yle Puhe. Ei mainoksia eikä musiikkia. Urheilusta kun vielä pääsisi.
Kuulin mainoksen nyt ekaa kertaa tuon youtube-linkin kautta. Ketjun kuohunnan perusteella odotin, jotain todella kauheaa tarjahalosmaista ällää.
No ainoostaan pikkusen tavanomaista paksumpi ällä laulajalla (oisko tarkotuksella?) ja hauska rallatushan tuo muutenkin.
Positiivinen mainos kaiken kukun ja skeidan keskelle!
mistä vetoa ni toi laulaja on toi
SANNI - Prinsessoja ja astronautteja esittäjä häh mitä
Miten joku voi olla kuulematta sen puhevian?
Mä oon aivan palasina kanssa tosta samasta syystä!!! :) mageeta että joku muukin