Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei parikymppisenä voi saada kunnon miestä.

Vierailija
11.04.2013 |

Parikymppisenä sitä on ihan raakile, lapsi. Nätti naama ja alhainen ikä riittävät b-luokan miehille, parempitasoiset miehet arvostavat myös itsevarmuutta, naisen tapaa kantaa itseään, tyyliä, persoonaa ja pääkopan sisältöä. Noita miehiä ei nuorena edes tavannut, pervoja setiä vaan tai muuten vaan yksinkertaisia yksilöitä. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin 17-vuotiaana naimisiin kunnon miehen kanssa. Olin valintaani tyytyväinen vielä vuosikymmeniä myöhemminkin.

Ikäsekoilija sen sijaan ei ole tainut koskaan pystyä aitoon ihmissuhteeseen?

Vierailija
2/25 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, tuota, ei kai käynyt mielessä, että parikymppinen nainen voisi pyöriä about ikäistensä miesten kanssa? Parikymmpisellä naiselle riittää itsevarmuutta parikymppiselle miehelle vai ikäerohulluko se siellä taas huutelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Minä menin naimisiin 19-vuotiaana 35-vuotiaan, hyvin fiksun ja asiallisen diplomi-insinöörin kanssa. Pervosta sedästä aika kaukana tuo hieman ujo ja kuivan huumorintajun omaava nörttimies ;-) Me ihastuimme paljolti toistemme erilaisuuteen: minusta hän oli ihanan rauhallinen ja viisas, hänestä taas minun eloisuuteni ja sosiaalisuuteni oli ihastuttavaa. 

Vierailija
4/25 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin parikymppisenä nainen saa kunnon miestä, ainakaan omanikäistään. Tuntuu, että nykyisistä parikymppisistä miehistä noin 90% on ihan täysiä kakaroita, vieläpä levottomia ja hankalia sellaisia. Poikia sanan varsinaisessa merkityksessä. On tietysti eri asia, jos miesystävä on jo 30-vuotias, vakiintunut, varma ja varakas..

Vierailija
5/25 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, nää on niin huonoja.

Vierailija
6/25 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 12:27"]

Ahaa. Minä menin naimisiin 19-vuotiaana 35-vuotiaan, hyvin fiksun ja asiallisen diplomi-insinöörin kanssa. Pervosta sedästä aika kaukana tuo hieman ujo ja kuivan huumorintajun omaava nörttimies ;-) Me ihastuimme paljolti toistemme erilaisuuteen: minusta hän oli ihanan rauhallinen ja viisas, hänestä taas minun eloisuuteni ja sosiaalisuuteni oli ihastuttavaa. 

[/quote]

Voi, siinä olet tehnyt kyllä aikamiehen onnelliseksi, ei muuta voi sanoa! Tarkoitan vaan, että 35-v. nörtähtänyt DI saakin itselleen 19-kesäisen kimmoisan nuorikon vaimoksi, on varmaan ollut ukolla elämänsä onnellisin päivä tuossa. En ihmettelisi, jos olisi vaikka tullut uskoonkin tuon seurauksena!

Toivottavasti teillä on ollut upea avioliitto!

T. Mies 28v.

Vierailija
7/25 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 12:27"]Tuskin parikymppisenä nainen saa kunnon miestä, ainakaan omanikäistään. Tuntuu, että nykyisistä parikymppisistä miehistä noin 90% on ihan täysiä kakaroita, vieläpä levottomia ja hankalia sellaisia. Poikia sanan varsinaisessa merkityksessä. On tietysti eri asia, jos miesystävä on jo 30-vuotias, vakiintunut, varma ja varakas..[/quote]

Oikeesti, ehkä me naiset ollaan se pari vuotta kehitystä edellä, mutta vaan pari. Kyllä se meno oli parikymppisenä aika levotonta meillä tytöilläkin. 

Vierailija
8/25 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 12:26"]

Tuota, tuota, ei kai käynyt mielessä, että parikymppinen nainen voisi pyöriä about ikäistensä miesten kanssa? Parikymmpisellä naiselle riittää itsevarmuutta parikymppiselle miehelle vai ikäerohulluko se siellä taas huutelee?

[/quote]No ei kai kukaan normaali yli 30v aikuinen mies seurustele parikymppisen tyttösen kanssa?

Vierailija
9/25 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä voi hyvinkin saada kunhan ottaa kypsän, kolmekymppisen miehen. :) ikäero on hyvä asia kunhan molemmat ovat aikuisia (yli 18 v)

:)

Vierailija
10/25 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 12:27"]

[/quote]

Voi, siinä olet tehnyt kyllä aikamiehen onnelliseksi, ei muuta voi sanoa! Tarkoitan vaan, että 35-v. nörtähtänyt DI saakin itselleen 19-kesäisen kimmoisan nuorikon vaimoksi, on varmaan ollut ukolla elämänsä onnellisin päivä tuossa. En ihmettelisi, jos olisi vaikka tullut uskoonkin tuon seurauksena!

Toivottavasti teillä on ollut upea avioliitto!

T. Mies 28v.

[/quote]

Joo on, 13 vuotta onnellisesti yhdessä ja kaksi lastakin saatu :) Mies joskus muuten on mulle sanonutkin että hän ei olisi oikeastaan uskonut että hän saa naista ollenkaan, ja ei ainakaan että nuoren ja kauniin vielä ;-) Hän kun ei oikein osannut lähestyä naisia ja jutella naisten kanssa, mutta minäpä vamppasin hänet joten se ei ollut ongelma.

Vierailija
11/25 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jolle naisen tärkeimpiä ominaisuuksia ovat nuori ulkonäkö ja kimmoisa keho, ei noin keskimäärin kyllä ole hyvää aviomiesainesta.

Vierailija
12/25 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm.. mä oli 19 kun löysin mieheni. enkä tähän päivään mennessä vuosia jölkeen päin ole löytänyt mitään kunnon vikaa.. tosin mies oli silloi 25.. 

Vierailija
13/25 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 12:22"]

Parikymppisenä sitä on ihan raakile, lapsi. Nätti naama ja alhainen ikä riittävät b-luokan miehille, parempitasoiset miehet arvostavat myös itsevarmuutta, naisen tapaa kantaa itseään, tyyliä, persoonaa ja pääkopan sisältöä. Noita miehiä ei nuorena edes tavannut, pervoja setiä vaan tai muuten vaan yksinkertaisia yksilöitä. 

[/quote]

Jaa sinä se jaksat vieläkin murehtia tyttäresi parinvalintaa?

Vierailija
14/25 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, joko taas.

Vierailija
15/25 |
11.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan AP se yksi angstaaja jonka miehen vei nuorempi nainen?

Vierailija
16/25 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2013 klo 12:22"]

[/quote]

Olen eri mieltä. Kyll hyvät yksilöt on varattu jo viimeistään parikymppisenä. Sen jälkeen on tarjolla enää omituisia vanhojapoikia tai jonkun muun hylkäämiä jämiä. Jos haluaa kunnollisen, sosiaalisen ja seksuaalisesti käyttämättömän miehen, niin se on kyllä varattava ajoissa.

Vierailija
17/25 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattele mä löysin 21 vuotiaana 18 vuotiaan poikasen ja tässä sitä ollaan yhä 20 vuotta myöhemmin. Nappilöytö. Aivan paras mulle ja rakkautta riittää molemmin puolin yhä. :) Persoonaa löytyi molemmissa ja itseluottamusta. Lisäksi kohtaaminen tapahtui Helsingin silloisessa ykkösmestassa. Jossa kumpikin oli kaverilauman pakottamana ja sen jälkeen ikinä enää käyty. Saatiin siitä lähtien olla ihania erilaisia omissa oloissamme, kaksin.

Vierailija
18/25 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen taso on paljon katsojasta kiinni :)

Vierailija
19/25 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onneksi minä en ollut parikymppinen löytäessä mieheni vaan nuorempi, 17v. Mieskin oli 19v. Nyt, reilusti yli 20 vuoden yhdessäolon jälkeen, menee edelleen hienosti.

Vaikka toki tämä taas oli tuon ikäerovaahtoajan kirjoittelua :-)

Vierailija
20/25 |
12.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerohullu se taas kirmaa pitkin sairauden kulottunutta niittyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän