Hannu, 66, ostaa seksiä ja läheisyyttä alle 30-vuotiaalta Lauralta: ”Elämänlaatuni on aivan toista kuin ennen”
Hopeaketun säästöt hupenevat huolestuttavasti, mutta onneksi verottaja ymmäärtää.
Ihokosketus, suukottelu, halaukset, kiehnäys, kiusoittelu. Nuo sanat toistuvat, kun Hannu, 66, kertoo, miksi hän ostaa läheisyyttä ja seksiä.
https://seura.fi/ilmiot/tarinat/hannu-66-ostaa-seksia-alle-30-vuotiaalt…
Kommentit (238)
Aika hyvin, ruma nainen kun ei kenellekään omalle ikäiselle kelpaa niin päättääpä lyödä rahoiksi ja ruveta vanhalle ukolle henkilökohtaiseksi h""r" k"i,, aika hyvin pelannut korttinsa, tarpeeksi kun epätoivoinen on niin rumatkin voi löytää jonkun,, vaikka papparainen jos ei muuten:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko suurin osa miehistä pedofiileja, vai miksi heitä viehättää niin nuoret naiset silloinkin kun ovat itse eläkeiässä? Ainakin itselläni miesmaku kehittyy vuosien myötä ja nyt 34-vuotiaana en voisi kuvitellakaan seksiä jonkun parikymppisen kundin kanssa, rahasta tai ilman. Ällö ajatuskin.
Ja sama kun äijänkäppyrät haaveilevat jostain 16-vuotiaista teineistä(sweet sixteen anyone? hyi helvetti) Nehän ovat vielä ihan kakaroita,kropankin puolesta vaikka näille semi-pedoille varmaan 13-vuotiaskin on jo nainen kun rinnat alkavat vähän näkymään. En tiedä ketään yli 20-vuotiasta saati keski-ikäistä naista joka haluaisi panna 16-vuotiaan pojan kanssa.
Hyi niinpä. Ilmeisesti se menee biologiassa niin, että kun alkaa "näyttämään naiselta" tai edes vähän sinnepäin niin se riittää :s
Kukin tyylillään ja ellei kyse ihmiskaupasta, niin myyjän ja ostajan kannalta laillista puuhaa. Veropetokselta toki haiskahtaa, jos tehtaillaan valheellisia kuitteja kotitalousvähennyksen puitteissa.
Itse en noin toimisi, mutta vapaassa maassa jokainen voi lakien puitteissa toimia omista lähtökohdistaan. Ihmiset tekevät paljonkin juttuja, mitä itse en tekisi. Mikä minä olen muita arvostelemaan.
Sovimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovimies kirjoitti:
Nuorella iällä on todella vaikutuksille herkkä. Mistä tiedät vaikka joku teinityttö lukisi sinun viestejäsi tai vastaavia seksityötä ja sen positiivisia puolia korostavia viestejä ja ajattelisi, että ehkä minä olen juuri se henkilö, joka nauttii seksityöstä. Minäkin ajattelin, että kyllä se mulle on ihan okei. Vähän kun vanhenee ja saa etäisyyttä ja henkistä tilaa käsitellä asioita, niin mielipide voi muuttua.
Minulle on ihan sama vaikka niin käykin. Minun myötätuntoni ei ole koskaan naisen puolella.
No sen kyllä huomaa. Vuonna 2020 naiset eivät edelleenkään ole miehille ihmisiä näemmä.
Yhtä hyvin huomaa vaikka tuon "miehet on sontaa"-heiton tuossa ylempänä. Minä vastaan vihaan vihalla.
Kumpikohan sukupuoli on maailmanhistoriassa enemmän vihannut ja alistanut toista?
Älä yritä edes väittää, etteikö vastaus olisi että miehet ovat alistaneet naisia. Kun naiset sanoo, että miehet on sontaa, se on vihaan vastaamista vihalla. Kun sinä vihaat naisia olet vain perinteinen misogynisti. Että onnea vaan edgyilyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystynyt lukemaan enää sen jälkeen kun kerrottiin, että mies ottaa seksipalveluista kotitalousvähennykset! Että sellaista kivaa, veronmaksajat kuittaavat osan laskusta.
Saattaa AV-mammoille tulla yllätyksenä, että kotitalousvähennyksessä ei saa kenenkään veronmaksajan rahoja, vaan siinä käytetään omia rahoja. Jos työllistää jonkun maksamalla sen kokonaan itse, niin veroja pitää maksaa puolet palvelun summasta vähemmän. Tätä kotitalousvähennys tarkoittaa, ei sitä, että saat jonkun muun rahoja.
Tuleeko yllätykseksi, että valtion budjetti pitää saada balanssiin joko keräämällä muita veroja tai ottamalla lainaa, kun vähennyseurot jäävät saamatta.
Ei tietenkään tule yllätyksenä että budjetti pitää saada tasapainoon, mutta on vahvaa vasemmistolaista ajattelua, että ihmisten omat rahat jotenkin kuuluvat valtiolle ja valtio sitten hyvää hyvyyttään antaa alamaisen pitää osan niistä rahoista. Sitä paitsi budjetin voi laittaa tasapainoon myös leikkaamalla menoista, ei aina tarvitse kaapia lisää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Sovimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovimies kirjoitti:
Nuorella iällä on todella vaikutuksille herkkä. Mistä tiedät vaikka joku teinityttö lukisi sinun viestejäsi tai vastaavia seksityötä ja sen positiivisia puolia korostavia viestejä ja ajattelisi, että ehkä minä olen juuri se henkilö, joka nauttii seksityöstä. Minäkin ajattelin, että kyllä se mulle on ihan okei. Vähän kun vanhenee ja saa etäisyyttä ja henkistä tilaa käsitellä asioita, niin mielipide voi muuttua.
Minulle on ihan sama vaikka niin käykin. Minun myötätuntoni ei ole koskaan naisen puolella.
No sen kyllä huomaa. Vuonna 2020 naiset eivät edelleenkään ole miehille ihmisiä näemmä.
Yhtä hyvin huomaa vaikka tuon "miehet on sontaa"-heiton tuossa ylempänä. Minä vastaan vihaan vihalla.
Kumpikohan sukupuoli on maailmanhistoriassa enemmän vihannut ja alistanut toista?
Älä yritä edes väittää, etteikö vastaus olisi että miehet ovat alistaneet naisia. Kun naiset sanoo, että miehet on sontaa, se on vihaan vastaamista vihalla. Kun sinä vihaat naisia olet vain perinteinen misogynisti. Että onnea vaan edgyilyyn.
Ennen oli ennen, nyt on nyt. Elä tätä päivää äläkä etsi lapsellisesti ja tyhmästi argumentteja jostain että keväänä 1880 Kyrvätsalon kartanon herra puristi hilta-piian persettä.
Ja kiitos vaan mutta minä en sinunkaltaisen hullunkiiltoisen väärämielisen rääkyjän onnentoivotuksia kaipaa elääkseni ylpeästi ainoalla tavalla millä miehen kuuluukiin elää, sovinistina.
Vierailija kirjoitti:
Laura varmasti käy oksentamassa Hannun lähdettyä.
Oksentaa varmaa Hannun päälle, saa sit myös bonarit päälle...
Paskan väliä mihin rahansa käyttää, tälläset tapaukset vaan yleistyy kun naiset nirsoilee.
Sovimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovimies kirjoitti:
Ennen oli ennen, nyt on nyt. Elä tätä päivää äläkä etsi lapsellisesti ja tyhmästi argumentteja jostain että keväänä 1880 Kyrvätsalon kartanon herra puristi hilta-piian persettä.
Ja kiitos vaan mutta minä en sinunkaltaisen hullunkiiltoisen väärämielisen rääkyjän onnentoivotuksia kaipaa elääkseni ylpeästi ainoalla tavalla millä miehen kuuluukiin elää, sovinistina.
Ylpeää ja miehistä pyöriä vauvapalstalla provoilemassa, vau!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sama kun äijänkäppyrät haaveilevat jostain 16-vuotiaista teineistä(sweet sixteen anyone? hyi helvetti) Nehän ovat vielä ihan kakaroita,kropankin puolesta vaikka näille semi-pedoille varmaan 13-vuotiaskin on jo nainen kun rinnat alkavat vähän näkymään. En tiedä ketään yli 20-vuotiasta saati keski-ikäistä naista joka haluaisi panna 16-vuotiaan pojan kanssa.
Biologisesti 16-vuotiaat eivät ole mitään lapsia, vaan sukukypsyyden saavuttaneita yksilöitä. Toinen asia on sitten se psyykkinen puoli, ja aikuisen tulisi ymmärtää, ettei 16-vuotias ole henkisesti aikuinen, eli suhde ei voi olla tasavertainen. Ja kun suhde ei ole tasavertainen, on suuri riski siinä että se vaikuttaa negatiivisesti nuoren kehitykseen. Itseäni ihmetyttää, ettei Suomessa ole suurempaa ihmisjoukkoa vaatimassa suojaikärajan nostoa, tms. rajoitusta. Esim. 16-18 -vuotiaan kumppani voisi olla max. 3 vuotta vanhempi jne.
Jos sovittaisiin, että lopetetaan seksin harrastaminen kaikessa muodossa kokonaan. Kun lukee näitä ehdotuksia huomaa, ettei sinunkaan henkinen kypsyytesi ole vielä saavuttanut edes 10-vuotiaan tasoa.
Sovimies kirjoitti:
Jatka sinä vain myötätunnon ja kaiken muunkin anelemista naisilta. Lopputulema on vain hampaidenkiristely toisen ikääntyvän torjukkapojan kanssa, ja siltäkin irtoa vain kerta kuussa, tekstari tai vastaava siis.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän ei juuri liity alkuperäiseen juttuun mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Hannulla on aivan liian egoistinen käsitys itsestään ja alentuva käsitys Laurasta: ”Ei hän olisi ilman minua kokenut näin paljon.” Muutenkin jutun jälkeen Hannusta jää vain hyvin limainen kuva ja kyvyttömyys solmia ihmissuhteita varsinkin omanikäistensä kanssa. Ongelma on vain Hannulla.
Lauralla ja Hannulla ei ole ongelmaa, se on sinulla.
MMS85 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura varmasti käy oksentamassa Hannun lähdettyä.
Oksentaa varmaa Hannun päälle, saa sit myös bonarit päälle...
Paskan väliä mihin rahansa käyttää, tälläset tapaukset vaan yleistyy kun naiset nirsoilee.
Kyllä. Maksaa vaan täyden palkan sivukuluineen tai firman laskun alveineen ilman mitään kotitalousvähennyksiä. Ja jos nyt sinisilmäisesti olisi kuvitellut, ottamatta asiasta selvää, voivansa tehdä kotitalousvähennyksen niin siihen ei sitten kuulu taas moottoripyörä- tms. reissut ja niiden aikainen kontakti.
Sovimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista kertakaikkiaan. Vaikka miten olisi heidän välillään sovittu homma niin kyllä kaikkia naisia halventaa se että seksiä voi ostaa. Seksin ei pitäisi olla mikään rahallinen sopimus vaan, noh, seksiä: molemminpuolisen halun ja jopa rakkauden osoitus. On väärin, että vanhat papat käyttävät taloudellista etuaan ja sillä ylipuhuvat nuoret naiset seksiin kanssaan.
Harrastin itse 19-20 -vuotiaana muutaman kerran maksullista seksiä 35-80 -vuotiaiden miesten kanssa, koska tarvitsin rahaa ja ajattelin juurikin, että eihän tämä ketään satuta. Minulla kävi tuuri ja seksi sinänsä oli ihan siedettävää, mutta nykyään harmittaa, että nuo miehet ovat minuun ylipäänsä päässeet koskemaan ja heille on jäänyt sellainen kuva, että homma on ihan ok ja luultavasti minun jälkeeni etsivät uuden hyväuskoisen nuoren naisen leikkikalukseen. Yritän olla ajattelematta tapahtumia, mutta kyllä ne jälkensä jättivät.
"Seksin ei pitäisi olla mikään rahallinen sopimus vaan, noh, seksiä: molemminpuolisen halun ja jopa rakkauden osoitus." Joo hirveän kiva ajatus, muttei nyt ihan toimi noin tosielämässä. Tuolla harrastetaan pilvinpimein seksiä josta on halu ja rakkaus kaukana eikä raha vaihda omistajaa. Laura voi olla oikein tyytyväinen tilanteeseen, vaikka sinulla olisikin huonoja kokemuksia ja morkkis seksin myymisestä ja sinua itseäsi kuvottaisi ajatus seksistä noin vanhan miehen kanssa.
Tietenkään kaikki seksi ei ole hyvää seksiä, mutta raha tuo seksiin aina vallankäytön. Laura voi olla tyytyväinen tilanteeseen, koska hän saa seksin myynnistä rahaa ruokaan, vuokraan ja elämiseen. Ollessani Lauran tilanteessa vakuutin itselleni, että olin ok asian kanssa. Kun pääsin taloudelliseen tilanteeseen, jossa en ollut riippuvainen seksipalveluiden myynnistä, ja otin tietoisesti tauon alalta, minulle valkeni asetelman todellinen laita. Jos seksiin suostuu vain rahasta, on seksi periaatteessa pakotettua, koska sitä ei oikeasti halua, haluaa vain, että on rahaa elää.
Mitähän luulet, miten miesten maailmankuvaan (ja naiskuvaan) vaikuttaa se, että he voivat noin vain ostaa seksuaalisen pääsyn naisen kehoon? Mistä luulet, että kysyntä ihmiskaupan uhreille syntyy? Miten maailma muuttuisi, jos naiset eivät olisi kauppatavaraa?
Mitä naiset tekevät itsestään kauppatavaraa? Äläkä nyt jauha siitä ihmiskaupasta (jota pyörittävät myös naiset) vaan naisista jotka ihan itse päättävät myydä itseään?
Ei se että on "pakko saada rahaa" ole mikään valttikortti jolla pääsee kaikesta omasta vastuustaan. Nainen voi mennä työhön, sossun luukulle tai vanhempiensa luo. Tai elää kassialmana jos mikään noista ei käy. Turha syyttää miestä jos itsellä ei kantti kestä vaan on "pakko saada rahaa".
Suomessa saa maailman parasta sosiaaliturvaa ja jokainen saa asumiskulujen lisäksi vähintään n. 500e toimeentulotukea siihen päälle.
Mikään pakko ei ole tässä maassa myydä itseään, että saisi ruokaa pöytään.
Syy on enemmänkin oma itsekäs mielihalu tehdä kehollaan rahaa sillä.
Maailman vanhin työ. Ja ihan sama kuinka paljon ällöttää ja moralisoitte maailma on todella kompleksi paikka. Monet mieluummin tekevät sitten työkseen tuota koska se on helppoa rahaa mutta riskejähän tuossa on eikä se yhteiskunnan ja muiden ihmisten arvostelu ja moralisointi ole se isoin ongelma kun tuota työtä tekee. Mielestäni prostituoidut tekevät tärkeää työtä kunhan ei ole ihmiskaupasta kyse vaan ihan omasta yrittäjyydestä. Fyysinen kontakti on ihmis psyykkeelle ja terveydelle tärkeää, mistä sitä muuten saa jos ei ole kumppania ja harva ystäväkään haluaa halia ilman seksiä kauhean kauan. Prostituutio tulee aina olemaan maailmassa.
Olen itse nainen mutta minulla on paljon ymmärrystä ilotytöille ja heidän työnkuvalleen. Kunhan pysyisivät vain turvassa :/
Seksityö on täysin laillinen ammatti ja mikäli siitä saadusta tulosta maksaa verot ja muut lakisääteiset maksut Lauran työssä ei ole mitään epäselvää.
Miksi Hannu ei saisi hyödyntää kotitalousvähennystä?
Voihan henkilö imuroida ja pestä pyykit ja linkouksen aikana tarjota muuta hyvinvointipalvelua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Laura, kuppaa ukko tyhjätaskuksi ja siirry seuraavaan. Kannattaa bisnestä.
Muista Laura verot.