Hannu, 66, ostaa seksiä ja läheisyyttä alle 30-vuotiaalta Lauralta: ”Elämänlaatuni on aivan toista kuin ennen”
Hopeaketun säästöt hupenevat huolestuttavasti, mutta onneksi verottaja ymmäärtää.
Ihokosketus, suukottelu, halaukset, kiehnäys, kiusoittelu. Nuo sanat toistuvat, kun Hannu, 66, kertoo, miksi hän ostaa läheisyyttä ja seksiä.
https://seura.fi/ilmiot/tarinat/hannu-66-ostaa-seksia-alle-30-vuotiaalt…
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ettei tuo Laurakaan kedon kaunein kukka ole.
Kukaan normaali alle 30 ei kiehnää kuolemalle haisevaa papparaista toistuvasti - edes rahasta.
Jokaisella on hintansa, jolla hän tekee mitä vaan! Sata tuhatta, puoli miljoonaa, miljoona? Jos on vaikka kuinka kaunis, ylpeä nuori nainen, mutta jolla opintolainat ja muut rahahuolet painaa päälle, niin kyllä hän antaa käyttää itseään jalkarahina vanhalle äijälle joka samalla telkkaria. Konttaa myös hakemaan kymppitonnin per pullo maksavaa konjakkia ukolle lisää, kun isännän sormi vähänkin heilahtaa.
Ei ole. Vai sellaisiako te miehet olette? Että menette rahasta rynkytettäväksi jollekin homolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksityö on täysin laillinen ammatti ja mikäli siitä saadusta tulosta maksaa verot ja muut lakisääteiset maksut Lauran työssä ei ole mitään epäselvää.
Itseään myymällä saa helposti sossutukien päälle hyvää verotonta tuloa käteisellä.
Lailliset bordellit olisi erittäin hyvä asia moneltakin kannalta. Verotkin maksettaisiin.
Eli tienaat pimeästi?
Ja haluaisit bordelliin töihin tyydyttämään naisia jotka ei muuten saa eli lihavia, syrjäytyneitä, alkkiksia jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksityö on täysin laillinen ammatti ja mikäli siitä saadusta tulosta maksaa verot ja muut lakisääteiset maksut Lauran työssä ei ole mitään epäselvää.
Itseään myymällä saa helposti sossutukien päälle hyvää verotonta tuloa käteisellä.
Lailliset bordellit olisi erittäin hyvä asia moneltakin kannalta. Verotkin maksettaisiin.
Eli tienaat pimeästi?
Ja haluaisit bordelliin töihin tyydyttämään naisia jotka ei muuten saa eli lihavia, syrjäytyneitä, alkkiksia jne?
Ja täällä mies puhui naisista pinnallisina! Eli ei seksiä lihaville tai syrjäytyneille naisille? Mutta miehille kyllä..voi aina vaan tämä sama.
Sovimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovimies kirjoitti:
Nuorella iällä on todella vaikutuksille herkkä. Mistä tiedät vaikka joku teinityttö lukisi sinun viestejäsi tai vastaavia seksityötä ja sen positiivisia puolia korostavia viestejä ja ajattelisi, että ehkä minä olen juuri se henkilö, joka nauttii seksityöstä. Minäkin ajattelin, että kyllä se mulle on ihan okei. Vähän kun vanhenee ja saa etäisyyttä ja henkistä tilaa käsitellä asioita, niin mielipide voi muuttua.
Minulle on ihan sama vaikka niin käykin. Minun myötätuntoni ei ole koskaan naisen puolella.
No sen kyllä huomaa. Vuonna 2020 naiset eivät edelleenkään ole miehille ihmisiä näemmä.
Yhtä hyvin huomaa vaikka tuon "miehet on sontaa"-heiton tuossa ylempänä. Minä vastaan vihaan vihalla.
Kumpikohan sukupuoli on maailmanhistoriassa enemmän vihannut ja alistanut toista?
Älä yritä edes väittää, etteikö vastaus olisi että miehet ovat alistaneet naisia. Kun naiset sanoo, että miehet on sontaa, se on vihaan vastaamista vihalla. Kun sinä vihaat naisia olet vain perinteinen misogynisti. Että onnea vaan edgyilyyn.
Ennen oli ennen, nyt on nyt. Elä tätä päivää äläkä etsi lapsellisesti ja tyhmästi argumentteja jostain että keväänä 1880 Kyrvätsalon kartanon herra puristi hilta-piian persettä.
Ja kiitos vaan mutta minä en sinunkaltaisen hullunkiiltoisen väärämielisen rääkyjän onnentoivotuksia kaipaa elääkseni ylpeästi ainoalla tavalla millä miehen kuuluukiin elää, sovinistina.
Kyllå on äitisi ylpeä kun on tuommoisen pojan tehnyt.
Mikä osaa miehistä vaivaa? Te olette täällä olemassa vain siksi että joku nainen on teidät tehnyt ja eikö oma äitinne, siskonne, mummonne, serkkunne, tyttöystävänne, vaimonne, pojan tyttöystävä, vaimo, tyttö lapsenlapsi ole teille arvokkaita? Hehän ovat kaikki naisia. Hekö ovat vihaamisen ja halveksunnan arvoisia? Heidänkö huonosti menevå elämä on suurin nautintosi? Eikö heidän onni olekaan sinun onni?
Käyttäkää jo aivojanne jos teillå sellaiset on.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Paljonkohan "empatiaa" saisi osakseen vastaavasti nainen?
Ostelen 66 veenä seksiä 30 vee kundilta, ja toki käyttelen sitten kymmeniä muitakin siinä sivulla....Kivaa on ja olo helpottuu jokakerta. Olette varmaan iloisia puolestani!
Itse asiassa moni olisi.
Jos puhutaan prostituutiosta, niin nainen on automaattisesti uhri, hyväksikäytetty, mt-ongelmia jne jne jne.
Moni ei voi ymmärtää että joku saattaa tehdä tuota ihan omasta vapaasta tahdosta
Mitä mahdat nyt tarkoittaa? En ymmärtänyt?
Vierailija kirjoitti:
Sovimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovimies kirjoitti:
Nuorella iällä on todella vaikutuksille herkkä. Mistä tiedät vaikka joku teinityttö lukisi sinun viestejäsi tai vastaavia seksityötä ja sen positiivisia puolia korostavia viestejä ja ajattelisi, että ehkä minä olen juuri se henkilö, joka nauttii seksityöstä. Minäkin ajattelin, että kyllä se mulle on ihan okei. Vähän kun vanhenee ja saa etäisyyttä ja henkistä tilaa käsitellä asioita, niin mielipide voi muuttua.
Minulle on ihan sama vaikka niin käykin. Minun myötätuntoni ei ole koskaan naisen puolella.
No sen kyllä huomaa. Vuonna 2020 naiset eivät edelleenkään ole miehille ihmisiä näemmä.
Yhtä hyvin huomaa vaikka tuon "miehet on sontaa"-heiton tuossa ylempänä. Minä vastaan vihaan vihalla.
Kumpikohan sukupuoli on maailmanhistoriassa enemmän vihannut ja alistanut toista?
Älä yritä edes väittää, etteikö vastaus olisi että miehet ovat alistaneet naisia. Kun naiset sanoo, että miehet on sontaa, se on vihaan vastaamista vihalla. Kun sinä vihaat naisia olet vain perinteinen misogynisti. Että onnea vaan edgyilyyn.
Ennen oli ennen, nyt on nyt. Elä tätä päivää äläkä etsi lapsellisesti ja tyhmästi argumentteja jostain että keväänä 1880 Kyrvätsalon kartanon herra puristi hilta-piian persettä.
Ja kiitos vaan mutta minä en sinunkaltaisen hullunkiiltoisen väärämielisen rääkyjän onnentoivotuksia kaipaa elääkseni ylpeästi ainoalla tavalla millä miehen kuuluukiin elää, sovinistina.Kyllå on äitisi ylpeä kun on tuommoisen pojan tehnyt.
Mikä osaa miehistä vaivaa? Te olette täällä olemassa vain siksi että joku nainen on teidät tehnyt ja eikö oma äitinne, siskonne, mummonne, serkkunne, tyttöystävänne, vaimonne, pojan tyttöystävä, vaimo, tyttö lapsenlapsi ole teille arvokkaita? Hehän ovat kaikki naisia. Hekö ovat vihaamisen ja halveksunnan arvoisia? Heidänkö huonosti menevå elämä on suurin nautintosi? Eikö heidän onni olekaan sinun onni?
Käyttäkää jo aivojanne jos teillå sellaiset on.
Ja tuolla ylempänä myös kommentointiin miehistä tavalla, joka saa ihmettelemään että eikö ihmisillä ole veljiä, poikalapsia, isiä, isoisiä jne.
Mistä ylipäätään tämä sukupuolten välinen vihan kumpuaa ? Oma tulkintani on, että se kumpuaa laitafeministien, laitahomojen ja laitalesbojen määrätietoisesti pyrkimyksestä murtaa perinteisesti parisuhteet. Kommentoivat ja lietsovat puolin jos toisin sukupuolten välistä vihaa. Valtaosa meistä kuitenkin on siinä välissä maltillisina, mutta jostain syystä annetaan laitaihmisten hallita keskusteluin ilmatilaa.
Minusta (mies) naiset ovat oikein mukavia ja kivoja ihmisiä. Viihdyn yhtä hyvin naisten, kuin miesten parissa. Ei poista sitä, ettenkö omassa mieskaveripiirissänikin ole valitettavasti nähnyt sikoja naisia kohtaan, mutta olen myös nähnyt esim. naistyökaverieni (ystävieni) käyttäytyvän sikamaisesti miehiä kohtaan.
Annetaan tuon lehtijutun ihmisten rauhassa valita oma polkunsa. Ilman, että jyrkästi tuomitaan ketään tai ilman, että tehdään tästäkin asiasta sukupuolten välinen taisto.
Mikä on laitafeministi? Etkö kannata tasa-arvoa? Minäkin ihmettelen tätä naisvihaa..miksi. Miehethän haluavat naisia joita vonkaavat vaivoiksi asti - ja sitten huorittelevat ja ties mitä. Outoa toimintaa.
Miehet itselle olleet elämän suola, eihän niitä ilman voisi olla. Ainakaan tuota omaa.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Ostelen 66 veenä seksiä 30 vee kundilta, ja toki käyttelen sitten kymmeniä muitakin siinä sivulla....Kivaa on ja olo helpottuu jokakerta. Olette varmaan iloisia puolestani!
Itse asiassa moni olisi.
Jos puhutaan prostituutiosta, niin nainen on automaattisesti uhri, hyväksikäytetty, mt-ongelmia jne jne jne.
Moni ei voi ymmärtää että joku saattaa tehdä tuota ihan omasta vapaasta tahdostaMitä mahdat nyt tarkoittaa? En ymmärtänyt?
Saisit "empatiaa" jos naisena ostaisit seksiä, koska mies ei voi olla uhri.
Toisinpäin ei heru ymmärrystä, koska mies on limainen hyväksikäyttäjä ja nainen on aina uhri
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Itse asiassa moni olisi.
Moni ei voi ymmärtää että joku saattaa tehdä tuota ihan omasta vapaasta tahdostaMitä mahdat nyt tarkoittaa? En ymmärtänyt?
Toisinpäin ei heru ymmärrystä, koska mies on limainen hyväksikäyttäjä ja nainen on aina uhri
Ei luulenpa toisinpäin! Ei 66 vuotias nainen saa empatiaa, jos harrastaa seksiä 30 vee miehen kanssa ei todellakaan! Sehän on ihan väärin ja nou nou! Ihmiset suorastaan inhoavat tuollaista ja jos vielä kehtaa sanoa että muitakin kymmeniä käyttää, niin johan on kammottavaa. Näin se menee valitettavasti. Ei ole tasa-arvoa.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Itse asiassa moni olisi.
Ei luulenpa toisinpäin! Ei 66 vuotias nainen saa empatiaa, jos harrastaa seksiä 30 vee miehen kanssa ei todellakaan! Sehän on ihan väärin ja nou nou! Ihmiset suorastaan inhoavat tuollaista ja jos vielä kehtaa sanoa että muitakin kymmeniä käyttää, niin johan on kammottavaa. Näin se menee valitettavasti. Ei ole tasa-arvoa.
Ootko lukenut iltapäivälehtien kommenttiosioita artikkeleissä missä kerrotaan suhteista missä on iso ikäero? vanhempi mies / nuorempi nainen vs toisin päin? :D
Nuori nainen on lompakon perässä ja vanhempi mies on limainen setämies. Miten kommentoidaan jos vanhempi nainen / nuorempi mies? Niimpä
Kovasti ollaan sitä mieltä, että naisella (tai miehellä) on oikeus myydä itseään eli toimia prostituoituna. Tärkeätä on noudattaa lakeja, siis ei saa olla kyse ihmiskaupasta, ja verot ym. yritystoimintaan liittyvät maksut pitää hoitaa oikein.
Tässä ko. tapauksessa on toimittu juuri näin. Jos ei tämä malli ole hyväksyttävä, niin sitten prostituutio pitää kieltää. Tuo ikäeron korostaminen on aivan asiaankuulumatonta.
Vanha lääkäri-nuori potilas, nuori hieroja-vanha asiakas, nuori naisprostituoitu-vanha asiakas, nuori miesprostituoitu-vanha asiakas. Tai sitten lähes samanikäisiä kummatkin, ammatista riippumatta.
Tuo kaveri on ostanut palvelua laillisesti, palveluntarjoaja on toiminut vakaassa tarkoituksessa, korvaus ja verot on maksettu, kotitalousvähennys on myönnetty lain ja asetusten mukaan.
Tämä on malliesimerkki siitä, kuinka tämä asia hoidetaan laillisesti ja pykälien mukaan.
Jos joku haluaa toimia tuossa ammatissa, niin ei kai siitä sen suurempia traumoja jää kuin muistakaan vastaavista palveluammateista.
Vierailija kirjoitti:
Surullista kertakaikkiaan. Vaikka miten olisi heidän välillään sovittu homma niin kyllä kaikkia naisia halventaa se että seksiä voi ostaa. Seksin ei pitäisi olla mikään rahallinen sopimus vaan, noh, seksiä: molemminpuolisen halun ja jopa rakkauden osoitus. On väärin, että vanhat papat käyttävät taloudellista etuaan ja sillä ylipuhuvat nuoret naiset seksiin kanssaan.
Harrastin itse 19-20 -vuotiaana muutaman kerran maksullista seksiä 35-80 -vuotiaiden miesten kanssa, koska tarvitsin rahaa ja ajattelin juurikin, että eihän tämä ketään satuta. Minulla kävi tuuri ja seksi sinänsä oli ihan siedettävää, mutta nykyään harmittaa, että nuo miehet ovat minuun ylipäänsä päässeet koskemaan ja heille on jäänyt sellainen kuva, että homma on ihan ok ja luultavasti minun jälkeeni etsivät uuden hyväuskoisen nuoren naisen leikkikalukseen. Yritän olla ajattelematta tapahtumia, mutta kyllä ne jälkensä jättivät.
Tämä! Silloin kun se tapahtuu, niin varsinkin nuori ei ymmärrä tilanteen haitallisuutta itselle.
"Vaikea valinta--
Vanha nalkuttava komentelija 247 vai
nuori timmi suloinen feikki mutta maksullinen yhden yön juttu??
Täytyy oikein istua alas ja miettiä
Hhhmmmmmmm???
=D=D=D"
Olen miettinyt ja valitsen tuon vanhan alati puhuvan ikityytymättömän lihavan vaimoni.
VITSIVITSI,
EN tietenkään. Otin jo aikoja sitten eron ja nyt metsästän alle 30v timmejä halukkaita
naisia jotka tietävät mistä mies tykkää.
Naiset vihaavat maksullista seksiä, koska se murentaa heidän monopoliaan. Osansa saavat herjaamisesta myyvät vähävaraiset naiset ja ostavat miehet.
Hannu tekee ihan oikein ja itsellänikin on hyviä kokemuksia huorissa käymisestä
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Voiko läheisyyttä ostaa rahalla ? Tuntuuko se sitten jossain... se ostettu läheisyys, enpä usko.
Tietty fyysinen läheisyys, henkisestä ei tietoakaan niin eihän se sama asia ole mutta on kuitenkin jotain...
Itse asiassa moni olisi.
Moni ei voi ymmärtää että joku saattaa tehdä tuota ihan omasta vapaasta tahdosta