Hannu, 66, ostaa seksiä ja läheisyyttä alle 30-vuotiaalta Lauralta: ”Elämänlaatuni on aivan toista kuin ennen”
Hopeaketun säästöt hupenevat huolestuttavasti, mutta onneksi verottaja ymmäärtää.
Ihokosketus, suukottelu, halaukset, kiehnäys, kiusoittelu. Nuo sanat toistuvat, kun Hannu, 66, kertoo, miksi hän ostaa läheisyyttä ja seksiä.
https://seura.fi/ilmiot/tarinat/hannu-66-ostaa-seksia-alle-30-vuotiaalt…
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksityö on täysin laillinen ammatti ja mikäli siitä saadusta tulosta maksaa verot ja muut lakisääteiset maksut Lauran työssä ei ole mitään epäselvää.
Itseään myymällä saa helposti sossutukien päälle hyvää verotonta tuloa käteisellä.
Lailliset bordellit olisi erittäin hyvä asia moneltakin kannalta. Verotkin maksettaisiin.
Suomi on jo täynnä bordelleja, niitä sanotaan thaihieromoiksi. Ja aika harva prostituoitu haluaisi muutenkaan tehdä työstään julkista.
Itse haluaisin ostaa palveluita kotimaisilta palveluntarjoajilta.
Niitä löytyy helposti netistä kyllä, mutta hyvinvointivaltion pyörittämiseen tarvitaan verotuloja, joten suosisin mielelläni laillista ja verotettua kantasuomalaista vaihtoehtoa.
Hyväksikäytit puutteessa olevia yksinäisiä pappoja ja sinä olet tässä se "uhri"?
Vierailija kirjoitti:
Surullista kertakaikkiaan. Vaikka miten olisi heidän välillään sovittu homma niin kyllä kaikkia naisia halventaa se että seksiä voi ostaa. Seksin ei pitäisi olla mikään rahallinen sopimus vaan, noh, seksiä: molemminpuolisen halun ja jopa rakkauden osoitus. On väärin, että vanhat papat käyttävät taloudellista etuaan ja sillä ylipuhuvat nuoret naiset seksiin kanssaan.
Harrastin itse 19-20 -vuotiaana muutaman kerran maksullista seksiä 35-80 -vuotiaiden miesten kanssa, koska tarvitsin rahaa ja ajattelin juurikin, että eihän tämä ketään satuta. Minulla kävi tuuri ja seksi sinänsä oli ihan siedettävää, mutta nykyään harmittaa, että nuo miehet ovat minuun ylipäänsä päässeet koskemaan ja heille on jäänyt sellainen kuva, että homma on ihan ok ja luultavasti minun jälkeeni etsivät uuden hyväuskoisen nuoren naisen leikkikalukseen. Yritän olla ajattelematta tapahtumia, mutta kyllä ne jälkensä jättivät.
Hyväksikäytit puutteessa olevia yksinäisiä pappoja ja sinä olet tässä se "uhri"? Häpeäisit likainen loortto.
Useinhan juuri nuo alle 30 nuoret tuntevat kiinnostusta vähän vanhempaan ja kokeneempaan kaveriin, joka osaa johdattaa heidät rakkauden salojen äärelle.
Eihän tuollainen 30 vuoden ikäero merkitse mitään. Ikähän on vain numero.
Täähän tässä on mielenkiintoista, että kuka hyväksikäyttää ja ketä. Jos kaksi aikuista sopii keskenään diilin, niin ei siinä ole sinunkaan nokallasi koputtamista. Keskity töihisi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuollainen 30 vuoden ikäero merkitse mitään. Ikähän on vain numero.
Pitäisikö kampaajille, hierojille tai muille määrätä ikärajat minkä ikäisiä asiakkaita he voivat ottaa?
Saisiko tuollaiseen Seksi-Sepon Nussibussi palveluun Business Finlandin innovaatio/palvelumuotoilurahaa?
Saako vanhempi mies hakea läheisyyttä ? Edes rahalla. Vai onko pakko olla tuomittuna elämään viimeiset vuotensa ilman hellyyttä ja kosketuksia.
Tämän ketjun naisten kommentit huokuvat syvää empatiakyvyttömyyttä. Surullista.
Tuo on varmaan naisille vaikeaa ymmärtää, ja tiedä sitten miksi Hannu on pettynyt parisuhteisiin mutta voin samaistua. Olen 40v, 3 suhdetta takana jossa en ollut juuri muuta kun lompakko, kaikki 3 kävi vieraissa ja jätti kun löytyi uusi mies.
Tottakai olen katsellut peiliin, ja miettinyt mikä minussa on vikana mutta en suoraan sanottuna tiedä. Taidan olla välinputoaja jotenkin. Naispuolisia ystäviä minulla on aina ollut, ja tuun hyvin toimeen naisten kanssa mutta harva nainen kiinnostuu "oikealla tavalla". Itse asiassa nuo 3 ovatkin ne ainoat jolle olen kelvannut.
Oman osuuteni kotitöistä olen aina hoitanut, välillä enemmänkin (koska joku kuitenkin väittää että olen vaan pötkötellyt sohvalla lipittämässä olutta) Naisistani olen pitänyt huolta sekä makuuhuoneessa että muuten, mutta se ei ole nähtävästi riittänyt.
Tinderissä/deittipalveluissa ei ole juurikaan vientiä, ja kyllähän se lannistaa.
Harkinnassa on ollut maksullisia palveluita, ei pelkästään seksin vaan myös läheisyyden takia. Minulla on aika kova halipula silloin tällöin, ja vaikka lemmikeistä saa jonkin verran niin ei se pitemmän päälle riitä.
Voiko läheisyyttä ostaa rahalla ? Tuntuuko se sitten jossain... se ostettu läheisyys, enpä usko.
Vierailija kirjoitti:
Saako vanhempi mies hakea läheisyyttä ? Edes rahalla. Vai onko pakko olla tuomittuna elämään viimeiset vuotensa ilman hellyyttä ja kosketuksia.
Tämän ketjun naisten kommentit huokuvat syvää empatiakyvyttömyyttä. Surullista.
En tiedä minkä ikäistä porukkaa täällä kirjoittelee, kun tuntuu, että suurimman osan mielestä mies on sairas jos yli viisikymppisenä on minkäänlaisia seksihaluja. Tosin jos palstaa on uskominen, ei suurimmalla osalla miehistä enää edes seiso neljänkympin jälkeen..
Eikös meidän tuon ikäinen presidenttimme mennyt ihan naimisiinkin saman ikäisen naisen kanssa?:D
Vierailija kirjoitti:
Täähän tässä on mielenkiintoista, että kuka hyväksikäyttää ja ketä. Jos kaksi aikuista sopii keskenään diilin, niin ei siinä ole sinunkaan nokallasi koputtamista. Keskity töihisi.
No, oma duunini liittyy veroasioihin ja siksi keskitynkin tässä tuohon puoleen, että kuppaavat järjestelmää. Minäkin voisin mennä ystävälle teelle ja tekaista laskun, että olen pessyt ikkunoita ja jaetaan sitten kotitalousvähennyksenä saatu hyöty vaikka puokkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, oma duunini liittyy veroasioihin ja siksi keskitynkin tässä tuohon puoleen, että kuppaavat järjestelmää. Minäkin voisin mennä ystävälle teelle ja tekaista laskun, että olen pessyt ikkunoita ja jaetaan sitten kotitalousvähennyksenä saatu hyöty vaikka puokkiin.
Jos sulla toiminimi/yritys, niin toki voit tehdä niin mutta sitten yrityksesi maksaa veroa siitä.
Eli ts. Laura oletettavasti maksaa verot tuosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla toiminimi/yritys, niin toki voit tehdä niin mutta sitten yrityksesi maksaa veroa siitä.
Eli ts. Laura oletettavasti maksaa verot tuosta
Jutussahan nimenomaan sanottiin, että verot maksetaan:
"Hannu maksaa Lauralle korvauksen Palkka.fi-palvelun kautta, jotta tälle kertyy sivutyöstään myös eläkettä."
Kyseessä ei siis ole mikään sivutienestejä tahkoava opiskelija tai ihmiskaupan uhri, vaan vapaa itsenäinen yrittäjä.
Semmoset degeneraation consumoinnit sieltä.
Paljonkohan "empatiaa" saisi osakseen vastaavasti nainen?
Ostelen 66 veenä seksiä 30 vee kundilta, ja toki käyttelen sitten kymmeniä muitakin siinä sivulla....Kivaa on ja olo helpottuu jokakerta. Olette varmaan iloisia puolestani!
Vierailija kirjoitti:
Semmoset degeneraation consumoinnit sieltä.
Semmoset degeneraatio consumption gearit sieltä.
Niinpä niin. Tietäjät ne vaan "TIETÄÄ" :DDDDDDDD