Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies haluaa että nainen ostaa kihlasormukset niin onko se etikettivirhe?

Vierailija
05.07.2025 |

Eletään kuitenkin tasa-arvon aikaa niin miksi se jäisi miehen kontolle?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on miehen tehtävä.

Vierailija
2/14 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottaa niin karsiutuu gold diggerit. Jos nainen rakastaa niin suostuu maksamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiskaan sellaset miehet.

Vierailija
4/14 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ostanut vihkisormukset,  edullisimmat, tykkään eniten niistä sileistä kultaisista. Vein romukullat samalla  niin olivat vieläkin halvemmat. Kun erosimme sain miehen sormuksen takaisin. 

Vierailija
5/14 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti Suomessa on menty kosinnan jälkeen yhdessä valitsemaan ja ostamaan kihlasormukset. Mies on ostanut sormuksen morsiammelleen ja nainen sulhaselleen.

Vierailija
6/14 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tos sen näkee mitä kitupiikki tyyppejä nää on. 

Vierailija
7/14 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti ja hävytöntä.

Vierailija
8/14 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan tosissasi?

Vierailija
9/14 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa ostettiin sormukset puoliksi. Virhehän tuo oli. Pihi mies, laihat tunteet. Pihiys ei kerro vain rahasta. Pihi ihminen säästää myös sydämestään. Uskokaa pois. 

Vierailija
10/14 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän kanssa ostettiin sormukset puoliksi. Virhehän tuo oli. Pihi mies, laihat tunteet. Pihiys ei kerro vain rahasta. Pihi ihminen säästää myös sydämestään. Uskokaa pois. 

Sormukset olivat Kalevalan hopeiset. Eikä edes niitä raaskinut molemmille ostaa vaikka hyväpalkkainen oli. Nykyään huvittaa. 

Vierailija
11/14 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-50 ei toimi, se ei ole koskaan oikeasti 50-50 jos asutaan yhdessä tai/ja jos on lapsia. Mies voisi vähintään ostaa sormukset. Ja vähintään maksaa kaikki asumiseen liittyvät laskut. En enää ikinä suostu 50-50. Se ei toimi. Huono diili naiselle. 

Vierailija
12/14 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tos sen näkee mitä kitupiikki tyyppejä nää on. 

Sitä samaa oon ihmetelly. Kyllä tasa-arvo pitäisi kulkea tässäkin asiassa nykyaikaan. Ennen oli ennen, nyt on nyt.

Vierailija
13/14 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no nykyään miehen malli on muutenkin paljon feminiinisempi, eikä sellaisia entisaikojen herrasmiehiä enää ole juurikaan. Joten siksikin on luonnollista, että nainen voi myös palvella miestä tässäkin asiassa. Ennen oli veneet puuta ja miehet rautaa; ennen oli ennen ja nyt on nyt. Maskuliinisuus on kadonnut

Vierailija
14/14 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin meillä, koska mies oli silloin intissä ja päivärahoilla ei sormuksia osteta. Olin itse töissä. Mentiin kihloihin, kun siitä sai ylimääräisen lomapäivän intistä. Sittemmin mies on kyllä ostanut korun jos toisenkin. Yhdessä oltu yli 40 v. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän