Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö miehet enää tykkää isoista rinnoista?

Vierailija
28.06.2020 |

Ei tunnu oikein olevan enää varsinkaan nuorissa miehissä niitä, jotka tykkäisivät isoista. Ja aina kun täällä on keskustelu isoista rinnoista niin kaikki miehet ovat heti lyttäämässä ne. Olen alkanut harkitsemaan rintojenpienennystä, ennen ajattelin rintojeni olevan kaunein ja naisellisin asia kropassa, mutta nykyään itsetuntoni on nollissa, koska tuntuu, että en rintojeni takia saa miestä 😔

N20

Kommentit (315)

Vierailija
61/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman ilmiön netin anonyymeillä keskustelupalstoilla: isorintaiset naiset iästä huolimatta lytätään nyt surutta rumiksi, vanhannäköisiksi, epähaluttaviksi ja ties miksi. Ei edes sanota, minkäkokoiset ovat isot tai liian isot, vaan lauotaan suoraan vaan kuorossa viesti viestin jälkeen samaa asiaa. Tässä ketjussa itse asiassa aika harkitsemattomasti ja ilkeästikin, koska jokainen lähilukutaitoinen näkee, että aloittajalle on oikeasti kehittymässä jo asiasta jonkinasteinen kompleksi. Isorintaisena nelikymppisenä naisena sanon sulle Ap samaa mitä 54: ottajia löytyy riesaksi asti. Ole iloinen nuoruudestasi ja kiitollinen terveydestäsi, vähennä näissä netin likaviemäreissä vierailua (yritän sitä itsekin :D) ja mene ulos katsomaan, miten miehet reagoi kun hymyilet heille ;)

Vierailija
62/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit alkavat roikkua melko aikaisessa vaiheessa. Lisäksi isot tissit on sama kuin iso vatsa tai perse, eli läskiä. Ikäluokastani moni mies vielä arvostaa isoja rintoja, muttqa nuoremmilla ne ei enää ole se juttu. Naiset käy turhaan laitattaa silikonit. Harva mies niistä pitää.

Ei, isot rinnat eivät aina ole pelkää läskiä. Olen painnut 55kg ja 72kg. Rintojen koko oli sama koko ajan. Rinnoissani on paljon rauhaskudosta - nyt olen onneksi laihtunut 10kg ja edelleen saman kokoiset ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ongelmasi taitaa olla korvien välissä. Sekin kertoo sen, että ajattelet rintojen olevan tärkein asia.

Vierailija
64/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet rinnat ja keijukaismaisen siro kroppa ovat ihan must naisessa!

Vierailija
65/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku tississten panettelua :D vielä ei ole tullut vastaan miestä joka ei mun tisseistä olisi tykännyt ja KYLLÄ ne vähän jopa roikkuvat 🙀🙀🙀 iiiikkss

Vierailija
66/315 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole kammottavampaa kuin taikinalöysät isot rinnat.

Vierailija
67/315 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki miehet ULÌULÌULÌ

Vierailija
68/315 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat, naisellisinta mitä voi olla. Pyllymiehet narun jatkoksi, ahteri tulee vasta toisena. Pieni ylipainokaan ei haittaa, kunhan nyt ei olla ihan sairaalloisella asteella. Roikkuakin ne rinnat saavat, rintaliivit on keksitty. Sitäpaitsi rinnat näyttävät paljon houkuttelevimmalta, kun niistä näkyy vain osa täyden alastomuuden sijaan. Jopa muhkea muoto paidan alla voittaa paljaat rinnat.

Vierailija
69/315 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf? Eihän ne muusta tykkääkään. Lue esim y listä jossa lähes päivittäin haukuntaketjuja pienistä tisseistä. Itsellä oli aa-kuppi 26 v asti: en saanut miehiä kuin kertapanoon. Nyt 30 kg lihomisen myötä a-kuppi: en edelleenkään saa miehiä. Suhteeseen eivät ole kelpuuttaneet koskaan. Olispa isot tissit. Äidilläni g-kuppi ja vientiä riittänyt aina, ihmettelee aina miten minä en ole miesten suosiossa, öö olisko se että olen lauta ?

Vierailija
70/315 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on aivan surkea provokaattori, vaikkei jokainen mies himoitsekaan mitään extralolloja. Miesten enemmistö kuitenkin arvostaa, ja olemattomalle miesjoukolle ne on jotenkin liikaa.

Muodosta, kiinteydestä sekä muusta tarkemmasta olemuksesta voidaan toki keskustella vaikka vuosia. Rinnat kuitenkin tekevät naisen.

Vierailija
71/315 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas valtavan tyhmä provo.

Muuten vaan sadatuhannet naiset maailmassa hankkivat itselleen silkkarit, koska miehet eivät pidä isoista rinnoista.

Onko kenelläkään naiselle ikinä sanottu miehen toimesta ” onpa sinulla ihanan pienet rinnat”? tai ”olet muuten ihana, mutta sinulla on liian isot rinnat.”

No, ei.

Tuleeko provojen kirjoittamisesta valtavan hyvä mieli? Onko kivaa kun saa pahoittaa toisten mielen?

Vierailija
72/315 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kivaa miten nää provot aina rakentuu. Joku muka onneton isotissien itkee kelpaamattomuuttaan ja näin saadaankin lavastettua oiva foorumi isojen tissien kehumiselle ja pienirintaisten säälimättömälle mollaamiselle. Olisi kiinnostavaa tietää onko näiden takana joku mies vai isotissinen nainen. Kiinnostavaa on myös se, että jos joku erehtyy sanomaan negaa isoista rinnoista keskustelu poistuu, mutta pienirintaisia, ja jopa heistä mahdollisesti pitäviä miehiä, saa av:lla haukkua todella törkeästi.

Vierailija
73/315 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat vanhentaa naista, pienet taas nuorentaa. Tämän huomannut ikähaitarilla 20-30v.

Minulla tulee isoista rinnoista aina mieleen mummoni sisko eli noin 70v lihava nainen jolla todella isot kiinteät raskaat rinnat ja päällä tunmansininen rinnoista ihonmyötäinen, lue kireä, mekko. No sexy!

T. Aina isompitissisiä kadehtinut

Vierailija
74/315 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki näissä ketjuissa on ilman kuvia? Netti on täynnä rintojen kuvia ja kukaan ei linkkaa mitään?

On aika subjektiivinen käsite kun toinen sanoo isot ja toinen pienet.'

Linkatkaa kuvia...

Vierailija
75/315 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdyin miehenä oikein pohdiskelemaan, millaisiin naisiin olen vuosien varrella ihastunut ja onko rintojen koolla ollut väliä. Lopputulos vähemmän yllättäen: olen ihastunut niin isompi- kuin pienempirintaisiin ja niin hoikempiin kuin vähän pyöreämpiinkin naisiin. Rinnat eivät todellakaan ole olleet keskeisessä roolissa kiinnostukseni heräämisessä, kyllä se on ollut persoonan ja ulkonäön kokonaisuus. No, voin tietysti puhua vain omasta puolestani...

Vierailija
76/315 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki näissä ketjuissa on ilman kuvia? Netti on täynnä rintojen kuvia ja kukaan ei linkkaa mitään?

On aika subjektiivinen käsite kun toinen sanoo isot ja toinen pienet.'

Linkatkaa kuvia...

Kukaan, siis ei kukaan voi sanoa aa-kuppia isoiksi.

Vierailija
77/315 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aloittajalle jäitä hattuun! Älä tee noin isoa päätöstä muodin tai miesten takia. Äläkä varsinkaan AVn mielipiteiden!

Kipuilin nuorena saman asian kanssa kuin sinä. Olin vielä niin nuori, hoikka mutta ihan kamalan isot tissit. Kävin lääkäreiden kanssa juttelemassa pienennytyksestäkin, mutta lähettivät vielä kotiin miettimään asiaa. Onneksi. Nyt 15 vuotta myöhemmin rakastan rintojani, ne ovat eläneet ja muutuneet mukanani läpi elämän, raskauksien ja imetyksien. Minulla on puoliso joka on elänyt näitä vaiheita kanssani ja syttynyt rinnoistani niiden koosta ja koostumuksesta riippumatta.

Vierailija
78/315 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kamalaa kun olen niin rikas. Olen miettinyt rahojeni pois antamistakin kun on niin raskasta olla varakas. Ei minua kukaan huoli suhteeseenkaan, kun rahaa on niin ettei pöntölle taivu ja kaikki haluavat vähävaraisen naisen.Voi voi, minua parkaa. Säälikää nyt edes vähän.

🙄

Vierailija
79/315 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuota silikonitissi-bisnestä on seurannut, luulosi on lähinnä naurettava.

Toisaalta kumipalleroilla rintalastassa ei ole mitään tekemistä oikeiden isojen rintojen kanssa. Nämä jotka kuolailevat näitä kumipallero-otuksia eivät pidä naisista muutenkaan, pitää vähintään olla penis-nainen;)

Vierailija
80/315 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuota silikonitissi-bisnestä on seurannut, luulosi on lähinnä naurettava.

Toisaalta kumipalleroilla rintalastassa ei ole mitään tekemistä oikeiden isojen rintojen kanssa. Nämä jotka kuolailevat näitä kumipallero-otuksia eivät pidä naisista muutenkaan, pitää vähintään olla penis-nainen;)

Pidä sinä vaan kiinni harhoistasi, jos se helpottaa sun oloasi.