Eikö miehet enää tykkää isoista rinnoista?
Ei tunnu oikein olevan enää varsinkaan nuorissa miehissä niitä, jotka tykkäisivät isoista. Ja aina kun täällä on keskustelu isoista rinnoista niin kaikki miehet ovat heti lyttäämässä ne. Olen alkanut harkitsemaan rintojenpienennystä, ennen ajattelin rintojeni olevan kaunein ja naisellisin asia kropassa, mutta nykyään itsetuntoni on nollissa, koska tuntuu, että en rintojeni takia saa miestä 😔
N20
Kommentit (315)
Kyllä ne tykkää. Ei ehkä kaikki, mutta aivan riittävän moni.
T. Isotissinen
Naisten ei pitäisi esineellistää itseään
Minulle kyllä kelpaa, parasta naisessa on tissit ja kiimainen märkä römpsä.
Olisipa mulla isotissinen nainen.
Äly hoi, nainen! Tajuatko mitä kaikkea sairauksia ja vaikeuksia elämässä tulee vielä eteen? Käsitätkö sinä edes miten vähän niillä tissien muodoilla tai muodin mukaisilla perseposkilla on oikeasti merkitystä elämässäsi?
Et sinä halua elämänkumppaniksesi jotain tissi-/perseidioottia vaan henkisesti kypsän miehen, joka rakastaa juuri sinua, sellaisena kuin kulloinkin olet.
Mutta sellaisen saadaksesi sinun on itsesi oltava vastaavan kaliiberin vakavasti otettava nainen. Nythän olet itsekin jälleen yksi tissi-/perseidiootti.
Rautalangasta: Kunnon miehille et kelpaa, koska olet liian tyhmä ja pinnallinen. Ja niille muille saat olla aina muotoilemassa niitä tissejä ja persettä. Otan osaa.
Suosittelen opiskelua ja sisäistä kasvua, aivojasi puolikkaiden ja niiden välisten yhteyksien sopusuhtaista kehittämistä.
Sulla on 100varmasti pieni pojan perse.
Varmasti ovat ihan hyvät sinun rintasi ja kelpaavat taatusti miehille. Älä nyt miehiä miellyttääksesi ala itseäsi muuttamaan!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot rinnat lihavassa kropassa ei ole kauniit.
En ole lihava.
Ap
Niinhän ne kaikki sanoo. Silti pudotettavaa löytyy jokaiselta todella isorintaiselta. Sad but true.
Olen 170/58.
Ap
Joo, varmaan olet.
Täällä on yksi tissimies joka tykkää kaiken kokoisista tisseistä 👍
No mitä ihme lyttääjä-miehiä nyt taas? Taattua av-menoa, piti sitten 66-vuotiaankin tulla kertomaan, ettet ole hälle sopiva, voin kertoa, ettei 66-vuotias ole 20-v. ap:lle muutoinkaan sopiva, olivat tissit millaiset tahansa. Älä ap mieti nyt mitään leikkauksia, 172/58kg povekas nainen kuulostaa kaunottarelle. Itse olen povekas, ja tissimiehiä takuulla löytyy, vaikka takapuoli nyt muodissa.
Vierailija kirjoitti:
Isot rinnat vanhentaa naista, pienet taas nuorentaa. Tämän huomannut ikähaitarilla 20-30v.
Minulla tulee isoista rinnoista aina mieleen mummoni sisko eli noin 70v lihava nainen jolla todella isot kiinteät raskaat rinnat ja päällä tunmansininen rinnoista ihonmyötäinen, lue kireä, mekko. No sexy!
Asijjantuntijja kirjoitti:
Sulla on 100varmasti pieni pojan perse.
No sehän on nykyään joka miehen unelma. Thaimaastakin niitä haetaan ihan solkenaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on rumat ja pienet tissit?
Ei ole ongelma, ei kukaan ole täydellinen. Mielestäni pienet rinnat ovat kauniita.
Määrittele rumat ja pienet tissit. Mulla meinaan oikeasti on, tosi arpiset ja veltot, mutta silti pienet...enkä ole edes imettänyt.
En haluaisi määritellä. Uskon että sinä koet rintasi rumiksi, voi olla että ne eivät ole keskimäärin ihmisten mielestä erittäin viehättävät, jos rintoja laitetaan kaunesjärjestykseen. Minulle ei ole ongelma naisessa, vaikka hänen rintansa olisivat ns. roikkuvat patalaput. Eivät patalaput ole ihanne, mutta en valikoi naisia rintojen perusteella.
Kiitos <3
Kukaan ei vielä ole rinnoistani tykännyt eli ilmeisesti ainakin juuri minun omani eivät ole hyvät. Olen hoikka 70G...
Älä ihmeessä muuta itseäsi, olet varmasti upea sellaisena kuin olet! :) itselläni on isot rinnat ja olen niistä ylpeä, vaikka hitusen roikkuukin imetyksen jälkeen :)
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot rinnat lihavassa kropassa ei ole kauniit.
En ole lihava.
Ap
Niinhän ne kaikki sanoo. Silti pudotettavaa löytyy jokaiselta todella isorintaiselta. Sad but true.
Jokainen tätä viestiäni alapeukuttanut on taatusti enemmän fatness kuin fitness😅
Isot tissit alkavat roikkua melko aikaisessa vaiheessa. Lisäksi isot tissit on sama kuin iso vatsa tai perse, eli läskiä. Ikäluokastani moni mies vielä arvostaa isoja rintoja, muttqa nuoremmilla ne ei enää ole se juttu. Naiset käy turhaan laitattaa silikonit. Harva mies niistä pitää.
En haluaisi määritellä. Uskon että sinä koet rintasi rumiksi, voi olla että ne eivät ole keskimäärin ihmisten mielestä erittäin viehättävät, jos rintoja laitetaan kaunesjärjestykseen. Minulle ei ole ongelma naisessa, vaikka hänen rintansa olisivat ns. roikkuvat patalaput. Eivät patalaput ole ihanne, mutta en valikoi naisia rintojen perusteella.