Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö miehet enää tykkää isoista rinnoista?

Vierailija
28.06.2020 |

Ei tunnu oikein olevan enää varsinkaan nuorissa miehissä niitä, jotka tykkäisivät isoista. Ja aina kun täällä on keskustelu isoista rinnoista niin kaikki miehet ovat heti lyttäämässä ne. Olen alkanut harkitsemaan rintojenpienennystä, ennen ajattelin rintojeni olevan kaunein ja naisellisin asia kropassa, mutta nykyään itsetuntoni on nollissa, koska tuntuu, että en rintojeni takia saa miestä 😔

N20

Kommentit (315)

Vierailija
21/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että isolle osalle miehistä on naisessa tärkeintä rintojen koko, vaikka pitäisi enemmän pienemmistä rinnoista, kyllä ne isotkin kiihottavat ja ovat hyvät. Naisessa tärkeintä minulle on kokonaisuus, rintojen koko on sivuseikka. 

Kyllä sinusta voi moni mies kiinnostua,  ei se rintojen kokoon kaadu :)

Vierailija
22/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää enemmän hyvästä takapuolesta kun tisseistä

Omani on pienet 70C. Isot tissit, varsinkin yhtään roikkuvat on hänen mielestä ällöt. Itse kyllä haluisin isomman rintavarustuksen mutta hyvä et nää kelpaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on rumat ja pienet tissit?

Vierailija
24/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIhelvetti. Ihan jokaiselle naiselle löytyy fanijoukkonsa. Miksi naiset aina vaativat, että juuri heidän mallinsa on se ainoa oikea. 

25/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat lihavassa kropassa ei ole kauniit.

En ole lihava.

Ap

Niinhän ne kaikki sanoo. Silti pudotettavaa löytyy jokaiselta todella isorintaiselta. Sad but true.

Vierailija
26/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Tämä oli oikeastaan se viimeinen naula arkkuun. Olen nyt tehnyt sen virallisen päätöksen rintojenpienennysleikkauksesta, monia kuukausia olen tätä asiaa jo vatvonut, mutta jotenkin kaipasin vielä vahvistusta. Paljonkohan ne pystyy maksimissaan niitä pienentää? Mitä enemmän, sen parempi.

Ap

Vierailija
27/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat lihavassa kropassa ei ole kauniit.

En ole lihava.

Ap

Niinhän ne kaikki sanoo. Silti pudotettavaa löytyy jokaiselta todella isorintaiselta. Sad but true.

Olen 170/58.

Ap

Vierailija
28/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut miesten ylpeilevän isoilla tisseillään.

Vierailija
29/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelma, ei kukaan ole täydellinen.  Mielestäni pienet rinnat ovat kauniita.

Vierailija
30/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei mielipideoikeutta asiaan! Älkää edes ajatelko!

Vierailija
31/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Said no man ever. Makuasioita, ei mulle ole kukaan koskaan tullut inisemään tisseistä. 85J

Vierailija
32/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin hyväillä isoja tissejäsi ennen kuin pienennät ne.

Vierailija
33/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin miehenä vahvistaa että isot ovat paremmat.

Vierailija
34/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa-a, monet kyllä tykkäävät. Jos taas ajatellaan sillä perinteisellä tissimies-peppumies -akselilla, niin saattaa tietysti olla, että nykyinen trendi eli yyberpeba sytyttää jotkut peppumiehet ihan uusiin liekkeihin.

Vierailija
35/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat vanhentaa naista, pienet taas nuorentaa. Tämän huomannut ikähaitarilla 20-30v.

Niinpä. Mulle tuli jo ala-asteella mummantissit. Ei ollut kunnon liivejä, kuljin kumarassa. Olin mieleltäni lapsi, mutta aikuiset tuli selittämään kuin aikuiselle eikä meinannut uskoa että olen lapsi. Koin syvää häpeää ja se vaivaa viel vanhanakin.

Vierailija
36/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelma, ei kukaan ole täydellinen.  Mielestäni pienet rinnat ovat kauniita.

Määrittele rumat ja pienet tissit. Mulla meinaan oikeasti on, tosi arpiset ja veltot, mutta silti pienet...enkä ole edes imettänyt.

Vierailija
37/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rinnat on kauniita, mutta omaan mieluummin isommat kuin pienemmät. Nimenomaan ku on oikeasti kyse isoista rinnoista, eikä siitä että rinnat ovat isot koska nainen on muutenkin iso.

Vierailija
38/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Tämä oli oikeastaan se viimeinen naula arkkuun. Olen nyt tehnyt sen virallisen päätöksen rintojenpienennysleikkauksesta, monia kuukausia olen tätä asiaa jo vatvonut, mutta jotenkin kaipasin vielä vahvistusta. Paljonkohan ne pystyy maksimissaan niitä pienentää? Mitä enemmän, sen parempi.

Ap

Älähän hättäile. Täällä kaiken maailma vittuilijat kiusaavat minkä ehtivät. Elleivät ne aiheuta niskavaivoja odota vielä jonkun aikaa. Kohteliaat miehet eivät aina uskalla pyrkiä juttusille ja retkuja et ilmeisesti kaipaa.

Vierailija
39/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että et saa miestä ei taatusti johdu tisseistä, oli ne sitten isot taikka pienet.

Vierailija
40/315 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ongelma ei ole ruumiinrakenne vaan huono itsetunto.

Ei todellakaan tarvi olla erikseen kiitollinen jos kukaan suostuu sun kanssa olemaan tmv.

Kukaan ei kelpaa kaikille, mutta jokainen kelpaa jollekin.