Onko "normaalia" ajatella näin naisista? Olenko hetero vai en?
Varsinkin nyt kesällä rannalla tulee katsottua hyvä vartaloisia naisia sillä silmällä. Masturboidessa ajattelen aina seksiä naisen kanssa, välillä niin että olisin itse mies(?!) Lapsena koin olevani poika tytön vartalossa mutta se meni ohi kouluiässä. Nautin kyllä seksistä miehen kanssa. En oikein tiedä mihin ryhmään seksuaalisuuteni niputtaa?
Kommentit (25)
olen Tvtyttö ja haluaisin ap.n kaltaisen tyttöystävän.
Vierailija kirjoitti:
Joo, en ole kokenut tarvetta lokeroida mutta toki mietin mihin ryhmään seksuaalisuuteni kuuluisi. Ja hämmentää miksi kuvittelen joskus itselleni peniksen kun masturboin. Olen ajatellut olevani bi. Olen suudellut ja hyväillyt naisia, kavereita jotka sanovat olevansa heteroita ja se on tuntunut todella hyvältä. Kun olen yrittänyt edetä hyväilyssä niin nämä heterot laittavat stopin. En ole löytänyt vielä naista jonka kanssa seksiä harrastaa mutta olen halunnut. Olen ollut näihin kavereihin enemmän tai vähemmän ihastunut mutta he ovat kielareista huolimatta heteroita. Ap
Sellainen ahdistelija siellä.
Näin lääketieteen opiskelijana sanoisin, että joku sairaus sinulla on. Voisit ottaa yhteyttä lääkäriisi ja keskustella hänen kanssaan.
Itsellä on muutenkin aika epävakaa persoona, ei mitään diagnoosia mutta siis olen tuuliviiri - välillä haluan asua maalla ja välillä kaupungissa, välillä haluan lemmikin tai seurustella ja välillä en jne. Sikäli sopii muuhun luonteeseeni, että välillä kuvittelen olevani lesbo/hetero/bi ja nämä vaiheet toistuu. 17