Miksi kaupungeissa on rasismia eniten?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/87699c1e-335c-4902-9d68-814fb2ada94c
Maalla ollaan varmaan enemmän yhteisön puolesta?
Kommentit (16)
Yllättävää, koska aina helsinkiläiset ovat näitä kilvan kehumassa ja puolustamassa, jos puhe on Helsingistä.
Eihän landella edes ole m a m u j a. Helppo sieltä on esittää liberaalia.
Maaseudulla on vähemmän ulkomaalaisia, jotka hakeutuvat mieluiten isoihin kaupunkeihin.
Viharikoksiin syyllistyy eniten m**hanmuuttajat ja uhreina on toiset m**hanmuuttajat.
Pitää myös muistaa että he tekevät rasistisia rikoksia myös toisiaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Landepaukut liberaaleja? Viikon vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää, koska aina helsinkiläiset ovat näitä kilvan kehumassa ja puolustamassa, jos puhe on Helsingistä.
Minä asun helsingissä ja äänestän Halla-ahoa joten ei saa yleistää.
Vierailija kirjoitti:
Liian kuuma aihe; ne tätä haluavat asuu kaupungeissa. Mutta omilla alueillaan eristäytyneenä.
Juu, itse häivytään paikalta ja pyydetään muita sietämään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, mutta niitä ahkerampia ja sellaisiksi opetettu täällä. Ja kerrottu miten täällä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on, mutta niitä ahkerampia ja sellaisiksi opetettu täällä. Ja kerrottu miten täällä ollaan.
Ja sitä kautta rasismi vähenee, kun nuo asiat niille kerrotaan ja opetetaan heti.
Maakuntie rassukat (+ ruotsalaiset nasut) riehuvat stadissa.
Tänään 70 % suominaisista oli komea ulkomaalainen mukana retkellä.
Helsinkiläinen olen ja en pidä u.lko.maalaisista. Ennen äänestin persuja, nyt en enää koska alentavat naisia.
Ei niistä tykätä missään. Suuremmat kaupungit ovat jo saaneet liikaa osakseen. Kaikilla ostareilla ei tiedä, missä maassa oikeasti ollaan. Sietokyky ylittyi jo kauan sitten. Ainoa toivo on äänestää persuja ja osoittaa noille käytännössä syvän halveksuntansa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä Tampereella ainakin on.
Liian kuuma aihe; ne tätä haluavat asuu kaupungeissa. Mutta omilla alueillaan eristäytyneenä.