Pettääkö mies
Olin tyttöjen kanssa rimpsalla pitkästä aikaa viikonloppuna. Äsken huomasin, että mies on vaihtanut sänkyyn uudet lakanat.. vanhat lakanat makaa jo kuivina ja silitettyinä kaapissa. Onko tämä merkki siitä, että meidän sängyssä on vahdannut joku toinen nainen? Lakanat vaihdettiin noin viikko sitten, joten ei mielestäni olleet vielä vaihdon tarpeessa
Kommentit (14)
Mies, joka osaa pestä, silittää ja viikata lakanat, ei petä
Silitetyt lakanat, just joo. Uskottavaa...
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka osaa pestä, silittää ja viikata lakanat, ei petä
Tai voi kyllä pettää miestään.
Yleensä pettää, kuten me naisetkin vaikka olisi kovinkin onnellisia, siis nuorina. Vanhana sitten oppii ehkä jotain. Niin se vaan menee!
Jos mies ei juuri koskaan tee noin, niin eiköhän siellä joku huoratsu ole käyny jakamassa rasiaansa miehellesi :)
Sitä on kuunneltu Vesalaa ja kehitetty oiva provo. Näytä mulle yksi suomalainen mies, joka silittää lakanat.
1/5 säälistä.
Otin illalla mieheltä suihin ja annoin pillua. Spermaa tuli paljon, joten tuskinpa kukaan oli viikonlopun aika käynyt kiveksiä tyhjentämässä. Huh 😅
-AP
Se pano on vaihtanut ja silittänyt ne...
No todellakin on pettänyt!! Kokemusta on.
Mun mies siivoaa aina kun olen lasten kanssa poissa. Ei kuulemma ole muutakaan tekemistä ja on orpo olo kun talo kaikuu tyhjyyttään. Harvoin tosin lakanoita vaihtaa, mutta imuroi ja pesee lattiat sekä ikkunat jne. Eli tylsyyteen. Itse olen vaihtanut lakanat ennen miehen tuloa matkoilta, koska ajattelin että on mukavaa tulla kotiin ja puhtaisiin lakanoihin nukkumaan. En ollut pettänyt ;)
Se halusi vain vaihtaa puhtaat lakanat valmiiksi sen vuoksi, jos sinä tuota oman panosi teidän sänkyyn panemaan :)
Nääh, anoppi se vain on nähnyt tilaisuutensa tulleen. Käynyt silittämässä pojan lakanat.
Eihän tuo nyt mikään merkki pettämisestä ole. Ehkä pientä tyhmyyttä mukana jos silittää kun voisi mankeloidakin.
Ei meillä petetä, me ollaan sovittu että vieraissa saa käydä, mutta kotona pitää kertoa.