Näytin varatulle miehelle persposkeani s-marketissa.
Oli liikkeellä vaimonsa kanssa visiiin.. Mulla oli päällä lyhyt hame ja nostin sitä vähän miehen edess. Miehen katse kiinnittyi 30 sekunniksi minun perskeposkeeni. Ja kuola alkoi valua. Ei välittänyt vaimonsa reaktiosta
Kommentit (15)
Vaimo kysyi kilohintaa? Sitä näytetään, mikä on kaupan.
Kiitos. Oli mun päivän kohokohta. Oma vaimo ei enää näytä mitään muuta kuin nyrpää naamaa!
Ja hourat väittää, että pukeutuvat itseään varten!
Mun poikaystävä on jo useamman kuukauden tuijotellut meidän S-marketin blondia laiheliinimyyjää, nyt olen kostoksi ollut jo pidempään lähes kokonaan ilman ruokaa. Olen laihtunut BMI 20:stä BMI 16:seen, mies alkaa olemaan jo huolissaan, mutta evvk. Jos tykkää laihoista niin kyllä se mustakin sellaisen saa. Enkä lopeta, ennen kuin olen reilusti laihempi kuin se myyjä.
N22
En halua nähdä kenenkään muhkuraista selluliitti persettä kauppareissullani, kiitos pidä ne housut/hamees jalassa
Vatkaan veivaan
Vierailija kirjoitti:
Mun poikaystävä on jo useamman kuukauden tuijotellut meidän S-marketin blondia laiheliinimyyjää, nyt olen kostoksi ollut jo pidempään lähes kokonaan ilman ruokaa. Olen laihtunut BMI 20:stä BMI 16:seen, mies alkaa olemaan jo huolissaan, mutta evvk. Jos tykkää laihoista niin kyllä se mustakin sellaisen saa. Enkä lopeta, ennen kuin olen reilusti laihempi kuin se myyjä.
N22
Kannattaa varmaan pilata tissit ym. Älyttömällä laihduttamisella.
Meidän lähikaupan kassalla on aika mieletön PERSE kun näin sen rannalla bikineissä, hyvä ettei tullut tahaton erektio, onneksi vesi oli niin kylmää.
Näyttäisipä mullekin naiset persettä kunnolla.
Mä näin ton tilanteen, oli Porvoon S-marketissa, eikö ollutkin! Ja sitten vielä myyjän piti tulla moppaamaan se kuolalammikko pois!
Valkoposkipershanhet vallanneet S-marketit!!!
Vierailija kirjoitti:
Ja hourat väittää, että pukeutuvat itseään varten!
Alapeukuttajat tunnistavat itsensä kuten aina
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Oli mun päivän kohokohta. Oma vaimo ei enää näytä mitään muuta kuin nyrpää naamaa!
Ole hyvä
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22
Kannattaa varmaan pilata tissit ym. Älyttömällä laihduttamisella.
Meidän lähikaupan kassalla on aika mieletön PERSE kun näin sen rannalla bikineissä, hyvä ettei tullut tahaton erektio, onneksi vesi oli niin kylmää.
Höh, mulla ei vedenlämpö vaikuta erektioon.
Ääss-marketin myyjäkö siellä?