Kumppani ei halua luopua muiden naisten tissien tuijottamisesta
Kumppani ei halua luopua muiden naisten tissien ja perseiden tuijotuksesta. Minun mielestäni sellainen ei kuulu aikuiseen parisuhteeseen. sellainen on loukkaavaa kumppania kohtaan kun hän ei riitä. Sellainen on loukkaavaa muita naisia kohtaan, nainen on ihminen ei tissi/perse. Nuoret jätkät asia erikseen
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Tajutkaa jo pösilät että miesten seksuaalisuus on VISUAALISTA!! Kaikki miehet niitä katsoo. Se on 100% luonnon fakta! Jotkut myöntää sen kumppanilleen toiset ei. Geeeeessss. Itsestään selvä asia meille miehille
M35
Vaikka katsoisi, niin oman naisen seurassa ei ole tarvetta vilkuilla muita. Ei tuntuisi minusta naisena mukavalta.
Katsokoon sitten itsekseen tai poikaporukassa jos on sellainen tarve.
No tuo tarkoittaa avointa parisuhdetta, joten eikun alat vilkuilla sivusuhteita petipuuhiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet niitä katselevat, fiksut vaan tekevät sen huomaamattomasti eivätkä julista puolisolleen harrastavansa sitä.
Mistä tiedät. Oletettavasti täysin tuntemattomien ihmisten ulokkeiden katselu on täysin turhaa kaikin puolin. En pitäisi sitä itsestään selvänä.
Mutta se on itsestäänselvyys miehille! Kyseessä on miehille niin luonnollinen reaktio, etteivät miehet usein itse edes kiinnitä asiaan huomiota.
Sitä paitsi monet tutkimukset ovat osoittaneet, että myös naiset katselevat toisten naisten rintoja, usein jopa miehiäkin enemmän.
Minua aina ihmetyttää tämä miten miehiä pidetään jonain vaistojensa varassa toimivina ameeboina, jotka eivät vaan voi käytökselleen mitään. Ei tarvitse hillitä itseään tai edes yrittää käyttäytyä, koska vaistot ja primitiivireaktiot. Tai eikö miehiä itseään häiritse tällainen?
Mun miehellä sama. Katselee todella paljon muita naisia ja sitten suuttuu mulle kun sanon sen loukkaavan mua. Tuntuu etten riitä hänelle vaikka muka sanoo mun olevan kaunis yms. Tuntuu todella pahalta, miten sitä voisi sietää paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä sama. Katselee todella paljon muita naisia ja sitten suuttuu mulle kun sanon sen loukkaavan mua. Tuntuu etten riitä hänelle vaikka muka sanoo mun olevan kaunis yms. Tuntuu todella pahalta, miten sitä voisi sietää paremmin?
Et voi koskaan ymmärtää koska et ole mies mutta selitä se niin itsellesi että me miehet emme voi sille mitään. Se on luonnon fakta ja sisällä meidän dnassa ja geeneissä. Ehkä se helpottaa oloasi ajatella että se on täysin luonnollista
Vierailija kirjoitti:
Niin ja lisäyksenä etten itse kiinnitä juuri mitään huomiota muihin miehiin, koska en koe tarvetta sellaiselle. Siksi miehen käytös tuntuu ekstrapahalta.
Ei halua luopua? Oletteko oikein keskustelleet asiasta?
Automaattireaktioille ei mitään voi, mutta tahallinen tuijottelu on toinen juttu. Puolison läsnäollessa täysin törkeää. Vaihtoon.