Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön ja minua haukutaan, ettei mikään kelpaa ja olen laiska ja saamaton, pilalle hemmoteltu vätys

Vierailija
28.06.2020 |

Oikeasti olen hakenut ihan kaikkia mahdollisia paikkoja, esim. tänään hain vanhusten ja vammaisten henkilökohtaiseksi avustajaksi. Jos yritän sanoa, niin vastataan "Niin varmaan joo!". Minkä sille voin, etten vaan pääse, vaikka hakisin mihin? Sit saatetaan syyllistää, että muuttaisit Helsinkiin. Niin, samat syyllistäjät joista se on kauheaa kun maksetaan verorahoista työttömille tukea, Helsingissä sitä maksettaisiin paljon enemmän. Enkä usko, että työllistyisin Helsingissä sen paremmin kun hukkuisin siellä vielä useampien hakijoiden massaan.

Tekeekö teidänkin mieli haukkua minua? Haukkukaa pois.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy syy jostain muualta kuin itsestä. Olet laiska vätys.

Vierailija
2/9 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on vain isommat ongelmat. Sinä sentään yrität ja se on pääasia. Muuta et voi tehdä, kun ne asiat ei ole sinun käsissäsi. Sinä vain haet ja sitten pääset jos pääset. Mitään muuta sinun ei tarvitse tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän extrakysymys: Pitäisikö teidän mielestä kaikkien työttömien kokeilla puhelinmyyntiä provikkapalkalla? Jos ei kokeile puhelinmyyntiä, onko silloin laiska vätys?

Vierailija
4/9 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta tässä on se, että yksi haukkujistani on itsekin työtön ja selittää miten HÄN on kyllä ollut erittäin aktiivinen kun soitti marjatilalle ja kysyi pääsisikö poimimaan marjoja. Siis soitti yhteen paikkaan, ja on mielestään nyt joku pyhimys.

Vierailija
5/9 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa kuin petaa. Itse olet tilanteesi ja tuttaviesi sanomiset aiheuttanut. Kannattaa jäädä sinne Perä-Hikiälle asumaan.

Vierailija
6/9 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän extrakysymys: Pitäisikö teidän mielestä kaikkien työttömien kokeilla puhelinmyyntiä provikkapalkalla? Jos ei kokeile puhelinmyyntiä, onko silloin laiska vätys?

Siinä hommassa palaa loppuun nopeasti mikäli ei ole luonteeltaan myyntimiehiä. Voisi melkein sanoa, että se on täysin kutsumushommaa mikäli haluaa menestyä alalla yhtään.

Vierailija
7/9 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 11v putkeen työttömänä ja tänä aikana ollut yhteensä 1 haastattelussa.

34v mies Turusta.

Vierailija
8/9 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele, ainakin teet silloin jotain itsesi hyväksy.  Mikä on pohjakoulutuksesi?

Jossainhan se syy on, ettet pääse mihinkään töihin.

Kukaan ei ota sinua töihin, koska vaikutat sellaiselta ihmiseltä , että et pärjäisi tuossa hakemassasi duunissa.

Vain sinä voit muuttaa tilanteen.

Ja sitten kun saatkin sen duunipaikan, niin nuo, jotka sinua nyt arvostelee, alkavat kadehtia sinua, ja arvostelemaan työpaikkaasi.

Katsos kun semmosta se elämä on, aina löytyy sivullisilta jotain ilkeä ja pahantahtoista sanomista, harvoin positiivista ja tsemppavaa.

Vierailija
9/9 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt olisi hyvä hetki siivota elämästä pois ikävät ihmiset? Luultavasti haukkuvat myös sit ammattias jos sellaisen hankit. Vain se oma ammatti kelpaa, kaikki muu on kuraa. Älä enää tapaa niitä ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi