Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siippa taas mököttää (mies 42 v)

Vierailija
28.06.2020 |

Tätä on lomalla ollut vähän väliä eikä mikään kelpaa, jos ehdottaa jotain tekemistä. Onko tämä alkavaan keski-ikään liiittyvää murjottamista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä 40+ miesten haukkumisia on epäilyttävän paljon.

Jollakin pakkomielle?

Kyllä minun tuntemani ovat kivoja.

Vierailija
2/9 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Munkin mies on alkanut mököttämään ja kiukuttelemaan enemmän sen jälkeen kun täytti 40v. Kai sillä jotku vaihdevuodet tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mikään alkava keski-ikä ole, sehän on jo hyvin vahvasti keski-ikänen jos on 42 v. Mua lääkäri nimitti keski-ikäiseksi ja olen 35.

Vierailija
4/9 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sieltä alkaa pikkuhiljaa keski-ikä tulla päälle rytinällä.

Oletko kysynyt mitä hän haluaisi tehdä, vai haluaako sitten tehdä mitään?

Ei kannata painostaa tekemään, eikä liikaa kiinnittää huomiota siihen mökötykseenkään. Palautetta voi antaa, esimerkiksi yhteisen tekemisen jälkeen/aikana kertoa miten kiva yhdessä on olla, ja toki suoranaisesti hirveän huonosta käytöksestä sanoakin asiallisesti.

42v voi myös kokea esimerkiksi kolmekymppisten kivat tekemiset nyt jo lapsellisina, ja kaipaa mahdollisesti jo aikuisempien juttuja.

Vierailija
5/9 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä 40+ miesten haukkumisia on epäilyttävän paljon.

Jollakin pakkomielle?

Kyllä minun tuntemani ovat kivoja.

Se pakkomielle on Ikis.

Vierailija
6/9 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

42v voi myös kokea esimerkiksi kolmekymppisten kivat tekemiset nyt jo lapsellisina, ja kaipaa mahdollisesti jo aikuisempien juttuja.

Näin 48-vuotiaana miehenä minua oikeasti kiinnostaisi tietää mitkä ovat niitä aikuisempien juttuja?

Harrastuskavereissa kun on paljon kolmekymppisiä enkä osaa pitää heitä kovin lapsellisina. Olen siis vähän huolestunut itsestäni...

Golfia en ainakaan pelaa ja se ainakin on väärin :D

Vierailija
7/9 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies samanlainen. Jos sitten ehdotan, että mennäänkö syömään roskaa ja juomaan alkoholia sen jälkeen sopii heti. Eli häntä ei kiinnosta samat asiat, kuin minua. Elämäntapansa oli joskus paremmat ja kävimme urheilemassa yhdessä. Hän alkanut näyttää jo aika epäsiistiltä, kun posket turvonneet ja iho kuiva epäterveellisestä ruuasta. Käyn yksin tai ystävien kanssa pelaamassa sulkista, joogaamassa, rannalla, tapahtumissa, konserteissa ja näyttelyissä.

Vierailija
8/9 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla seksuaalista turhautumista.

Vierailija
9/9 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo mikään alkava keski-ikä ole, sehän on jo hyvin vahvasti keski-ikänen jos on 42 v. Mua lääkäri nimitti keski-ikäiseksi ja olen 35.

No niinhän se on. Sanna Marin on kans ~35 v ja on medissa niin nuori ja raikas ja nätti että! Verrattuna "keski-ikäisiin täteihin ja varsinkin SETIIN. On tämä surullista tämä nykyajan "tasa-arvo".