Espoolainen Aleksi astui ääriään myöten täynnä olevaan bussiin
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/espoolainen-aleksi-astui-viime-yona…
Ehkä Aleksin kannattaisi mennä taksilla? Kehtaa vielä itkeä, ettei kuljettaja rajoittanut matkustajamäärää mitenkään. Ehkä kuljettajan olisi pitänyt heittää tuo Aleksi ulos matkustajamäärän rajoittamisen nimissä.
Itsekin kun olin taannoin kuljettajan, tuli ajoittain näitä tilanteita. Kerran bussi oli ääriään myöten täynnä yölähdöllä, joku alkoi vaatimaan, ettei saisi näin paljon ottaa ihmisiä kyytiin. Kerroin tälle valittajalle, että pyydän vartijoita poistamaan hänet täältä, että tulee väljempää. Ihmisten itsekkyys ja tyhmyys nousee näissä tilanteissa hyvin esille. Ei ehkä tajua, että se onkin hän itse, joka joutuu poistumaan. Tosin ohjeiden ja sääntöjen mukaan kuljettaja ei missään tilanteessa saa poistua ohjaamosta eikä ketään saa väkivalloin poistaa. Aina vartijat tai virkavalta paikalle.
ex-bussikuski
Kommentit (5)
Mitä ihmeellistä tuossa on? Saman videon voisi kuvata joka aamu Pasilan asemalla, kun ihmiset joutuvat tunkemaan busseihin. Suurin osa näistä ihmisistä menee sairaalaan töihin.
Noita itsekeskeisiä minäminäpellejä on kyllä ollut julkisuudessa nyt erityisen paljon. Miten he kehtaavat oikeasti kitistä, että paikassa X on ihmisiä "kuin mitään koronaa ei olisikaan" ja nää kitisevät minäminät on ihan itse siellä, ikäänkuin heidän tarpeensa olisi jotenkin tärkeämpiä kuin muiden.
Noloja tyyppejä 😂
Ja miksi tästäkin on pitänyt tehdä uutinen? Jos Aleksi olisi halunnut pitää turvavälit, olisi mennyt taksilla tai ollut menemättä bilettämään keskustaan! Yksinkertaista.
Toisaalta jos Aleksia ei oltaisiin otettu kyytiin, olisi hän soittanut mediaan ja itkenyt sitä, että jäi Ruoholahden rampille ilman kyytiä kotiin. Ja korvaukset olisi tietysti haettu.
Samaa olen ihmetellyt. Epidemian alussa joku kauhisteli, kun rautakaupassa oli niin paljon ihmisiä. Ihmettelin vain, että niinhän olit itsekin, mitä silloin asiasta valitat. Monesta vain itsellä on jotain oikeuksia enemmän kuin muilla.