Hoi, sinkku: oletko valmis ottamaan seurustelukumppanin, jolla on lapsia aikaisemmasta suhteesta?
Onko lasten iällä ja lukumäärällä merkitystä? Minkä ikäinen itse olet?
Kommentit (120)
En ikinä, en todellakaan. Ei ole äitifiiliksiä, enkä ala opettelemaan roolia toisen rakkaushedelmien vuoksi.
N+30
Miesystävälläni on aikuinen poika ja hänellä kaksi alle kouluikäistä lasta. Isompi lapsista on välillä kanssamme mökillä. Se ei haittaa ja on itseasiassa ihan kivaa, mutta en kestäisi jatkuvaa huolehtimista lapsista. Rajoittaisi liikaa elämäämme.
En, koska en halua elämääni saati tulevaan perheeseeni mitään ylimääräisiä hangaroundeja.
n30+
Itse kiinnitin huomiota tuohon äitivartalo-kommenttiin. Itse olen 43-vuotias ja treenannut pt:n kanssa 5 vuotta. Vartaloni on nyt paremmassa kuosissa kun silloin kun sain lapseni 31-vuotiaana. Kaikki ei ole niin mustavalkoista. Monet fitnesskisaajatkin ovat äitejä.
Se lapsi ei saa olla kovin pieni. Eikä pieniä kun 1. Ja sillä pitää olla perussäännöt, jotka tänä päivänä tuppaa lapsilta puuttumaan. Hemmoteltua lasta en elämääni huoli.
Vierailija kirjoitti:
Saa olla aikuisia lapsia.
N50
Ainoastaan jos pysyvät ikuisesti lapsettomina.
N45
En. Olen kokeillut ja jotenkin isyys miehessä ei kiinnosta seksuaalisesti. Isän kanssa seksi on jotenkin pakkopullaa. Lapsia haluamattoman kanssa seksi on eri tavalla hedonistinen suoritus (ja sellaisesta kiihotun).
En ole koskaan halunnut lapsia ja tämä littyy maailmankuvaani. Lapsia haluavilla on järjestäen ihan erilainen käsitys maailmasta. Elämänfilosiani ei yksinkertaisesti mene yksiin isäihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua ollenkaan lapsia elämääni, ja vanhemman kanssa seurusteleminen ei tee tätä mahdolliseksi. En myöskään viehäty seksuaalsiesti äitivartaloista. Onneksi lapsettomista naisista ei ole Suomessa varsinaisesti mitään pulaa.
Mikä tekee äitivartalon? Ylipaino?
Ei niinkään ylipaino vaan esimerkiksi venynyt vatsanahka, raskausarvet vastassa, sektioarvet, lapastissit ja muut vastaavat merkit.
En jaksaisi pieniä lapsia. Nykyisellä 16v poika ja se on ok. Itse 47v ja omat lapset jo aikuisia
Vierailija kirjoitti:
En. Olen kokeillut ja jotenkin isyys miehessä ei kiinnosta seksuaalisesti. Isän kanssa seksi on jotenkin pakkopullaa. Lapsia haluamattoman kanssa seksi on eri tavalla hedonistinen suoritus (ja sellaisesta kiihotun).
En ole koskaan halunnut lapsia ja tämä littyy maailmankuvaani. Lapsia haluavilla on järjestäen ihan erilainen käsitys maailmasta. Elämänfilosiani ei yksinkertaisesti mene yksiin isäihmisten kanssa.
Olen mies ja ajattelen aivan samoin. Olen huomannut tuon maailmankuvaeron myös käytännössä. Ystävyyskin lisääntyjien kanssa tuntuu aika vaikealta.
Vierailija kirjoitti:
N50
Liian iso riski lapsenlapsista.
N39
Vierailija kirjoitti:
Itse kiinnitin huomiota tuohon äitivartalo-kommenttiin. Itse olen 43-vuotias ja treenannut pt:n kanssa 5 vuotta. Vartaloni on nyt paremmassa kuosissa kun silloin kun sain lapseni 31-vuotiaana. Kaikki ei ole niin mustavalkoista. Monet fitnesskisaajatkin ovat äitejä.
Roikkuva vatsanahka ei treenaamalla kiristy eivätkä roikkuvat tissit täyty.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa äideistä ei ole fitnesskisaajia.
En todellakaan ole.
Mulla ei ole omia lapsia, miksi ottaisin seurustelukumppanin, jonka lapsia mun olisi pakko tavata tai suvaita heitä kodissani?
Tai olla kummpanin lasten takia, estynyt kumppania tapaamasta.
Ei kiitos. Lapsettomiakin seurustelukavereita on tarpeeksi tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni ei toisaalta pidä fitnessvartaloa millään tavalla tavoiteltavana. Kun reidet ovat kuin norsunjalat, tokikaan siinä vatsanahan löysyys ei ensimmäisenä hyppää silmille ja kun tisseihin on tuutattu silikonipussit, ei rintojen venyminen haittaa. Kisoissa kaiken päällä vielä ruskea maali, joka häivyttää raskausarvet.
Osa tykkää keijukaisvartaloisista naisista ja sellaisia vartaloita harvemmin fitnessharrastajilla näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua ollenkaan lapsia elämääni, ja vanhemman kanssa seurusteleminen ei tee tätä mahdolliseksi. En myöskään viehäty seksuaalsiesti äitivartaloista. Onneksi lapsettomista naisista ei ole Suomessa varsinaisesti mitään pulaa.
Mikä tekee äitivartalon? Ylipaino?
Joka puolelta lösähtänyt fläsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni ei toisaalta pidä fitnessvartaloa millään tavalla tavoiteltavana. Kun reidet ovat kuin norsunjalat, tokikaan siinä vatsanahan löysyys ei ensimmäisenä hyppää silmille ja kun tisseihin on tuutattu silikonipussit, ei rintojen venyminen haittaa. Kisoissa kaiken päällä vielä ruskea maali, joka häivyttää raskausarvet.
Osa tykkää keijukaisvartaloisista naisista ja sellaisia vartaloita harvemmin fitnessharrastajilla näkee.
Hyvä pointti. Keijukaisvartaloinen kuvaa aika hyvin omaa ihannettani. Fitnesskroppa ei herätä mitään erityisiä himoja.
N50