Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhapoika naislääkärin vastaanotolla

Vierailija
28.06.2020 |

Virtsaamisvaivojen vuoksi. Lääkäri piirtää kuvan miehen anatomiasta ja selittää jotain kalkkisakan kertymisestä. Siemensyöksyt liittyvät asiaan myös "Riippuu kuinka usein on yhdyntöjä......." hän jättää lauseen roikkumaan ja tuijottaa silmiin odottaen vastausta. Vastausta ei vanhaltapojalta koskaan tule koska niitähän ei ole ollut ensimmäistäkään. Tunnelma on kiusallinen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että sellainen fantasia.

Vierailija
2/13 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustuu tositapahtumiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla aika valtavat paineet jos ei eläissään ole syöksynyt kertaakaan.

Vierailija
4/13 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on vähän sama kuin mulla naisena on gynekologilla käydessä, jossa ei tosin ole tarvinnut paljoa käydä kun ei seksielämääkään ole, ehkäisyn takiahan siellä yleensä käydään. Mutta jotain alapäävaivoja kun tulee ja meen sinne, niin ainahan ne olettaa että on ollut seksielämää. Sitten kun mulla on jo ikääkin, niin ne pahimmillaan käyttää jotain instrumentteja jotka on tarkoitettu synnyttäneille naisille ja ihmettelee miks mua sattuu niin paljon. Ihan normi papakoekin on mulle kivulias vaikka kaikki naiset sanoo ettei se tunnu miltään. Sen takia en enää ole käynyt papakokeissa vaikka kai se seksitöntä elämää elävällekin olisi hyväksi? Ne ronkkii välillä niin saakelin rajusti ajattelematta ollenkaan ettei mun alavärkissä olla käyty niin mulla on vähän niin kuin jumissa paikat henkisesti ja fyysisesti. Lääkäreillä pitäisi olla tiedossa se, ettei kaikilla potilailla välttämättä ole ollut seksielämää koskaan, joten ei voi olettaa sellaista automaattisesti.

Vierailija
5/13 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kurppalääkäri on sen vanhanpojan tasoa. Hyvätuloinen täti kun on niin voi ottaa vanhasta pojasta nöyrän elätin ja ehkä vanhapoika joskus suostuu panemaan keski-ikäistä lääkäriä.

Vierailija
6/13 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Lääkäri voi sanoa jotain siemensyöksyistä, mutta ei yhdynnöistä.

Vierailija
7/13 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kurppalääkäri on sen vanhanpojan tasoa. Hyvätuloinen täti kun on niin voi ottaa vanhasta pojasta nöyrän elätin ja ehkä vanhapoika joskus suostuu panemaan keski-ikäistä lääkäriä.

Mä voisin panna joka päivä ja rakastaa jos vanhempi nainen elättäisi minua (ruokaa ja joskus rahaa uusiin vaatteisiin sekä tietokoneen osiin (päivitykset)). Olen päihteetön ja sporttinen kropaltani. Puhelias ja hymyileväinen melkein kolme kymppinen työtön mies. Osaan myös laittaa ruokaa ja pestä pyykkiä :)

Vierailija
8/13 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Lääkäri voi sanoa jotain siemensyöksyistä, mutta ei yhdynnöistä.

Kyllä minulta on kysytty "onko yhdyntöjä?"

Olen nainen ja kysymyksen esitti gyne.

Ehkäpä juuri siksi, mitä nro 4 kertoo.

Vierailija
9/13 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle sekoittaa pään ja voi aikaansaada kaikenlaisia hallusinaatioita.

Vierailija
10/13 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi lääkäri ottikin jo kookkaat munkkinsa esiin liiveistä takkinsa alta ja siveli niihin viettelevästi öljyä vanhaapoikaa silmiin samalla katsoen. "Jos haluat, voimme hoitaa poikuutesi pois päiväjärjestyksestä tässä ja nyt." Lääkäri kipusi tutkimuspöydälle ja nosti hamettaan, jonka alla ei ollut alushousuja. Karvainen, turvonneen punainen  ja kosteapillu odotti kovaakullia sisäänsä. Lääkäri levittipillua ja vein toisen kätensä utareilleen niitä sivellen. Nussimua nyt senkinsonni nainen vaikersi.

Hot! Harvoin tulee lääkärillä käytyä, mutta haluaisin samanlaisen skenaarion toteutuvan työkkärissä kun olen työkkärin tädin huoneessa kahden kesken.

Vierailija
11/13 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi lääkäri ottikin jo kookkaat munkkinsa esiin liiveistä takkinsa alta ja siveli niihin viettelevästi öljyä vanhaapoikaa silmiin samalla katsoen. "Jos haluat, voimme hoitaa poikuutesi pois päiväjärjestyksestä tässä ja nyt." Lääkäri kipusi tutkimuspöydälle ja nosti hamettaan, jonka alla ei ollut alushousuja. Karvainen, turvonneen punainen  ja kosteapillu odotti kovaakullia sisäänsä. Lääkäri levittipillua ja vein toisen kätensä utareilleen niitä sivellen. Nussimua nyt senkinsonni nainen vaikersi.

Hot! Harvoin tulee lääkärillä käytyä, mutta haluaisin samanlaisen skenaarion toteutuvan työkkärissä kun olen työkkärin tädin huoneessa kahden kesken.

Mene lääkäriin eturauhasvaivojen vuoksi niin saat anaalikäsittelyn samalla, toivottavasti lääkärinä ei ole harmaa tympääntynyt mies.

Vierailija
12/13 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene lääkäriin eturauhasvaivojen vuoksi niin saat anaalikäsittelyn samalla, toivottavasti lääkärinä ei ole harmaa tympääntynyt mies.

Osaan kyllä hoitaa anaaliani ihan itse.

Vierailija
13/13 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan kyllä hoitaa anaaliani ihan itse.

Naisen tekemä eturauhastunnustelu anaalin kautta ei siis kiinnosta, reippaasti liukastetta ja kumihanskat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän