Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi mennä töihin ilman rauhoittavaa lääkettä

Vierailija
28.06.2020 |

Tämä on jatkunut jo vuosia.
Odotan kauhulla huomista, kun toivon, että lääke vaikuttaa ennen töihin saapumista.

Kävelen kuin ankka aina töihin, mutta töistä kotiin palatessa juoksen tai ainkin kävelen hyvin reippaasti, kun päivä on taas lusittu.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen työ?

Mikä lääke ja annostus?

Ootko huomannut sivuvaikutuksia? Addiktiota?

Vierailija
2/67 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen työ?

Mikä lääke ja annostus?

En ole huomannut mitään sivuvaikutuksia.

Lääkettä saisi ottaa 3 tablettia päivässä, muta yleensä otan yhden, joskus kaksi, kun tiedän, että pomo tulee paikalle.

En ole hoitoalalla enkä aja autoa tai ole tarkkuutta vaatissa konetehtävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua siellä työpaikalla ahdistaa?

Vierailija
4/67 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava esimerkki siitä, miten etuoikeutettu työssäkäyvä ihminen ap on. Ei tavallinen ihminen tuollaisia lääkkeitä saa.

Vierailija
5/67 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen työ?

Mikä lääke ja annostus?

En ole huomannut mitään sivuvaikutuksia.

Lääkettä saisi ottaa 3 tablettia päivässä, muta yleensä otan yhden, joskus kaksi, kun tiedän, että pomo tulee paikalle.

En ole hoitoalalla enkä aja autoa tai ole tarkkuutta vaatissa konetehtävissä.

Mikä lääke, eihän tuo kerro mitään että sanoo 3 tablettia kun ne tabletit voi olla mitä vain.

Vierailija
6/67 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä saat rauhoittavia lääkkeitä, eihän niitä meinaa saada, vaikk kuinka ahdistais. Kokemusta on...

Vierailija
7/67 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä saat rauhoittavia lääkkeitä, eihän niitä meinaa saada, vaikk kuinka ahdistais. Kokemusta on...

Ap:lla on harhoja, joihin hänellä on väärä lääkitys. Ketiapiini tuohon auttaisi.

Vierailija
8/67 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava esimerkki siitä, miten etuoikeutettu työssäkäyvä ihminen ap on. Ei tavallinen ihminen tuollaisia lääkkeitä saa.

Mä olen varmasti sitten se mukava esimerkki niistä etuoikeutetuista, jotka eivät ole töissä ja saavat. Pameistahan tässä kyse.

Vierailija
9/67 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole varovainen mitä toivot. Olen käytännössä työkyvytön noiden lääkkeiden käytön seurauksena. Lähtee herkästi touhu käsistä kun vaatii aina suurempaa ja suurempaa määrää et lääkkeistä saa mitään hyötyjä. Ja jossain vaiheessa alkaa tosissaan päässä viiraamaan kun tuo vähän niinku alkoholia vetäis.

Tärkeätä on että annostuksen pitää pienenä. Sillon ne murheetkin yleensä on pieniä. Paras olis kyl etsiä jokin toinen ratkaisu. Mut aina on ihmisiä joille ei toleranssi synny yhtä herkästi, ja homma voi toimia tyydyttävästi.

Vierailija
10/67 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on harhoja, joihin hänellä on väärä lääkitys. Ketiapiini tuohon auttaisi.

Perusteluita? En ole AP

Vierailija
11/67 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika asiatonta hillua rauhoittavien alaisena työpaikalla. Kyllä muutkin töitä tekevät ilman huumeita.

Vierailija
12/67 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama tilanne. Sairastuin jo nuorena. Ilman rauhoittavaa en uskaltaisi lähteä kotoa minnekään. Töissä käynti on pelottavaa , mutta lääkkeen avulla mahdollista.

Vierailija
13/67 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika asiatonta hillua rauhoittavien alaisena työpaikalla. Kyllä muutkin töitä tekevät ilman huumeita.

Eihän tässä ole huumeista kukaan puhunut yhtään mitään. Ap:lla lääkitys, mikä tuntuu tehoavan.

Vierailija
14/67 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole varovainen mitä toivot. Olen käytännössä työkyvytön noiden lääkkeiden käytön seurauksena. Lähtee herkästi touhu käsistä kun vaatii aina suurempaa ja suurempaa määrää et lääkkeistä saa mitään hyötyjä. Ja jossain vaiheessa alkaa tosissaan päässä viiraamaan kun tuo vähän niinku alkoholia vetäis.

Tärkeätä on että annostuksen pitää pienenä. Sillon ne murheetkin yleensä on pieniä. Paras olis kyl etsiä jokin toinen ratkaisu. Mut aina on ihmisiä joille ei toleranssi synny yhtä herkästi, ja homma voi toimia tyydyttävästi.

Olen kokeillut työkyvyttömyyttä ilman lääkkeitä eli työkyvyttömyys lääkkeiden vuoksi olisi uusi kokemus. Ehtisi kuitenkin kerryttää eläkettä ja työhistoriaa siinä välissä, kun olisi hetken työkykyinen lääkkeiden kanssa.

Vierailija
15/67 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sua siellä työpaikalla ahdistaa?

Ei välttämättä mikään, vaan kyse on yleistyneestä ahdistuksesta, että sinne työpaikalle/muiden seuraan on yleensä pakko mennä.

Minulla tuo edelsi lopullista romahdusta. Olin hermoromahduksen partaalla enkä mitenkään työkykyinen, mutta mahalasku johtui lähinnä yksityisistä asioista. Töissäkäyminen ja 'normaaliuden bluffaaminen' oli vain lopulta liikaa kaiken muun paskan päälle.

-ei ap

Vierailija
16/67 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat tavallisella ihmisellä? Eikös "tavallista" ole, että pystyy käymään töissä ilman lääkkeitä. Väittäisin sellaista paljon etuoikeutetummaksi tilanteeksi kuin ap:llä. Itse kärsin myös toimintakykyä rajoittavista mielen ongelmista ja olen työtön. En ole vielä löytänyt ratkaisua. En haluaisi lääkeriippuvuutta enkä sivuvaikutuksia. (Lihominen on jo koettu, eivätkä ne lääkkeet edes "korjanneet" minua.)

Vierailija
17/67 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oxepam on lääkkeen nimi.

Ihan siis tuttavallisesti pami.

Minä en ole mitenkään etuoikeutettu muuten kuin siten, että on vielä työpaikka.

Kyllä noita pameja saa, jos niihin on tarve.

Eivät lääkärit tietääkseni nykyään lääkkeitä voi miten sattuu määräillä.

ap

Vierailija
18/67 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hillua työpaikalla?

Asiattomasti?

Itse olet varmasti ollut aina jumalattoman timmi ja terhakka töissäsi. Jatkahan samaan malliin.

Hienoa.

Upeaa.

Vierailija
19/67 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat tavallisella ihmisellä? Eikös "tavallista" ole, että pystyy käymään töissä ilman lääkkeitä. Väittäisin sellaista paljon etuoikeutetummaksi tilanteeksi kuin ap:llä. Itse kärsin myös toimintakykyä rajoittavista mielen ongelmista ja olen työtön. En ole vielä löytänyt ratkaisua. En haluaisi lääkeriippuvuutta enkä sivuvaikutuksia. (Lihominen on jo koettu, eivätkä ne lääkkeet edes "korjanneet" minua.)

Mikä lääke ei korjannut sua? Mirtazapin?

Se lihottaa moni, koskanestettä kertyy elimistöön.

Vierailija
20/67 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa ei saa rauhoittavia. Myös työtön on aivan tavallinen ihminen mutta ei se takaa sitä, että hän saisi lääkkeitä joilla toimintakykyä voisi kokeilla parantaa ja sitä kautta ehkä päästä töihinkin.

Riippuvuus on monimutkaisempi asia kuin pelkkä lääke, johon liittyy suurempi riippuvuusriski kuin toisiin. Se voi tulla mihin tahansa lääkkeeseen. Sitä ei kannata pelätä ellei ole omassa elämässä jotakin oikeaa syytä sille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme