Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaisitko käyttää shortseja Rihannan jaloilla?

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamamma haukkumassa Rihannan rumaksi ja kehumassa itseään. Priceless. Mutta tätähän palstailu nykyään 99% on.

Vierailija
82/98 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ne koivet muutu ratapölkyiksi syömättä liikaa.

eli ihan oma  valinta se on.

Väärin. Joillakin, kuten mulla, on jalat sellaset luonnostaan. Siihen ei valitettavasti laihdutus auta. Mun jalat oli pölkyt jo hyvin nuorena, kun olin tosi laiha.

Komppaan tätä. Hullu ajatus että ihminen voisi aina vaikuttaa omaan ulkonäköönsä ja on syypää siihen.

Myös minulla jo parikymppisenä ja hoikkana (45kg) koivet olleet läskiset pölkyt. Vieläkään en ole ylipainoinen ja jalat entistä tukevammat, liikuntaa on harrastettu koko ajan ja ruokailutottumukset on maltilliset. Epäilen sairastavani , joka on suomessa heikosti tunnettu ja diagnosoitu.

Siis lipodeemaa, kännykkä poisti sanan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Älä katso sitä rajausta vaan kokonaiskuvaa. Ei ne pelkät jalat niissä shortseissa kävele vaan koko tyyppi. Hemmetin tyylikäs mimmi tuossakin asussa.

ööm en kysynyt asun tyylikkyydestä yhtään mitään, vaan että kehtaisiko porukka kulkea shortseissa, jos jalat olisivat/ovat samanlaiset kuin rihannalla. -.-

Miksei kehtaisi? Ihmisen ulkoinen olemus ei ole se tärkein ominaisuus, valitettavasti, ap, vaikka niin ilmeisesti kuvittelet.

Vierailija
84/98 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin monella suomalaisella  on lipoedema, jossa jalat (pohkeista reisiin) kasvavat kohtuuttomiksi pölkyiksi.

Vierailija
85/98 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mautonta ja typerää arvostella ja nyrpistellä ihmisten epätäydellistä kroppaa! Lapsellista suorastaan.

Vierailija
86/98 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä en kehdannut. Nykyään helposti (30 v).

Vierailija
87/98 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä, asiaton ja mauton kysymys. Shortsit eivät ole yksinoikeus vain ja ainoastaan hoikkajalkaisille!

Vierailija
88/98 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan käyttää shortseja omilla reisilläni ja Rihannalla on paljon sievemmät, eli todellakin.

Vierailija
89/98 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka katson, en näe noissa jaloissa kertakaikkiaan mitään vikaa. Oikein kauniit jalat.

Tämä avaus saa minut toisissaan epäilemään av-palstalaisten mielenterveyttä ja elämänlaatua.

Vastaan siis että tietysti kehtasin. Omat jalkani ovat paksut ja selluliittiset. Olen ylipainoinen. Kehtaisin siltikin käyttää shortseja, mutta en voi koska reiteni hankaavat toisensa verille, ja pidempipunttiset shortsit näyttävät typerältä näin lyhyellä ihmisellä.

Vierailija
90/98 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi mautonta ja typerää arvostella ja nyrpistellä ihmisten epätäydellistä kroppaa! Lapsellista suorastaan.

Eihän lapset edes tee niin, elleivät aikuisilta opi. 

Vierailija
91/98 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kehtaamisesta kiinni.  Luulen että asia olisi vaikea toteuttaa.  En tiedä missä Rihanna asuu tai missä liikkuu.  Lisäksi en usko hänen oikein ymmärtävän pyyntöäni saada kokeilla shortseja hänen jaloillaan.  Voi olla että saisin korvilleni tai ainakin napakan puputuksen ja haukkumisen.  Ja ehkä sillä on joku turvamieskin. 

Siksi tyydyn katselemaan vain Rihannan kuvia.  M56.

Vierailija
92/98 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin monella suomalaisella  on lipoedema, jossa jalat (pohkeista reisiin) kasvavat kohtuuttomiksi pölkyiksi.

No itseasiassa lipodeema vaikuttaa usein nilkkoihin ja pohkeisiin ja sitten siitä ylöspäin. Ei kannattaisi näsäviisastella asialla, josta ei selvästikään tiedä yhtään mitään.

Vierailija
93/98 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi

Vierailija
94/98 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi. Siro yläosaltaan ja alaosaltaan pökkelö.

Ihmetellyt olen jo pidempään miten paljon katukuvassa on norsun kokoisia naisia minihameissa tai shortseissa, painoindexi taatusti yli 40 ja pukeudutaan kuin teinit - tosin osa heistä onkin teinejä.

Vierailija
95/98 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä... tietenkin kehtaisin. Kehtaisin käyttää shortseja ihan minkälaisilla jaloilla tahansa. Toivon, että kaikki, jotka haluavat käyttää shortseja, käyttävät shortseja.

Vierailija
96/98 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaisi. Siro yläosaltaan ja alaosaltaan pökkelö.

Ihmetellyt olen jo pidempään miten paljon katukuvassa on norsun kokoisia naisia minihameissa tai shortseissa, painoindexi taatusti yli 40 ja pukeudutaan kuin teinit - tosin osa heistä onkin teinejä.

No tosiasassa painoindeksi yli 40 ei ole mitenkään kovin yleinen ja harva heistä pukeutuu shortseihin, koska jalat hankaavat yhteen ja lahkeet alkavat kuroutua haaruksesta ylös. Tämä tapahtuu itselläni jo alle 30 indeksillä. 

Vierailija
97/98 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan kyllä ihan omillanikin. En esittele itseäni muille vaan pukeudun omien mieltymysten ja sään mukaisesti, eikä se kuulu kenellekään!

Vierailija
98/98 |
29.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin ihmisiä jotka arvostelevat toisten ulkonäköä. Erittäin tyhmän, pinnallisen ja ylimielisen kuvan antavat itsestään. Harva edes on oikeasti itse todella niin hyvän näköinen etteikö itsestäänkin arvosteltavaa löytyisi.