Kehtaisitko käyttää shortseja Rihannan jaloilla?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Eli normaalipainoisia saa nykyään haukkua. On ihan normaali 30+ vartalo. Tässä iässä ei enää kiinnosta olla langanlaiha eikä se näytäkään omaan silmään enää niin hyvältä kuin nuorempana. Enempi sopii hieman kurvikkaampi kroppa ja naisellisempi tyyli mielestäni. Tämä siis minun mielipiteeni.
Normaalipainoisia on jo pitkään saanut haukkua, virallinen termi on ns. laihaläski. Sillä termillä body sheimataan tavallisia, normaalipainoisia naisia, jotka eivät treenaa suoli pitkänä
fitnessiä tai kyykytä itseään salilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska olen tottunut mun omiin tikkusääriin. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että Rihannan säärissä olisi jotain vikaa:)
N23
Minulle tulee aina kauhea myötähäpeä näistä sukupuolen ja iän ilmoittamisista :'D ensinnäkin tämä on naisten palsta, joten naiseutesi ei tuo yhtään mitään lisäarvoa viestiin. Miksi ikä täytyy ilmoittaa?? Mihin se vaikuttaa??
Kyllähän se täytyy mainita, että on jo peräti 23 vuotta kertynyt elämän kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli normaalipainoisia saa nykyään haukkua. On ihan normaali 30+ vartalo. Tässä iässä ei enää kiinnosta olla langanlaiha eikä se näytäkään omaan silmään enää niin hyvältä kuin nuorempana. Enempi sopii hieman kurvikkaampi kroppa ja naisellisempi tyyli mielestäni. Tämä siis minun mielipiteeni.
Normaalipainoisia on jo pitkään saanut haukkua, virallinen termi on ns. laihaläski. Sillä termillä body sheimataan tavallisia, normaalipainoisia naisia, jotka eivät treenaa suoli pitkänä
fitnessiä tai kyykytä itseään salilla.
Bodyposi käy jos on hyvin tiimalasivartaloinen ylipainoinen jolla on kroppaan suhteutettuna pieni vyötärö. Naisten vapautuminen ulkonäköpaineista ei tapahdu koskaan kun pitää saada alistaa naisia muottiin rahan takia.
https://i.pinimg.com/564x/5b/38/66/5b3866ca7a4610bc80e68876813dc854.jpg
Jotenkin lohdullista, ettei ne kauniit julkkiksetkaan ole aina ihan täydellisiä. Mun jalat on ollu aina muotoa ’tukit’, joten en sitten teinivuosieni ole käyttänyt shortseja tai (lyhyitä) hameita julkisesti.
Kyllä. Upean lihaksikkaat ja muodokkaat reidet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska olen tottunut mun omiin tikkusääriin. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että Rihannan säärissä olisi jotain vikaa:)
N23
Minulle tulee aina kauhea myötähäpeä näistä sukupuolen ja iän ilmoittamisista :'D ensinnäkin tämä on naisten palsta, joten naiseutesi ei tuo yhtään mitään lisäarvoa viestiin. Miksi ikä täytyy ilmoittaa?? Mihin se vaikuttaa??
Kyllähän se täytyy mainita, että on jo peräti 23 vuotta kertynyt elämän kokemusta.
Näköjään mulla on kuitenkin sitä hieman enemmän kuin sulla, koska tiedän esimerkiksi sen, että elämänkokemus kirjoitetaan yhteen:D
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Ilmoitan sen ihan siksi, että muistan käydän tarkistamassa saamani peukutukset. Muuten mun mielipide hukkuu muiden sekaan.
N23
N23
N23
N23Ärsyttääkö niin kovasti, että pilasin sun päivän:D
Öö käykö joku todella tarkistamassa omien viestien peukutukset? Miksi?? :D
Siksi, koska mulla on TODELLA tylsää. Olen kolmatta viikkoa tiputuksessa, enkä voi liikkua juuri minnekään. Sen vuoksi tarkistan mm. saamani peukut, koska se tuo jännitystä mun elämään:)
Toivottavasti kuolet.
Itken.............
Kunpa tietäisit miten ilkeästi mulle sanoit:(((((((((
N23
Olipa ihan asiatonta ja kamalan ilkeämielinen tuo kommentti. Älä välitä tuollaisista ilkeistä, tuollaisilla täytyy olla jotain pahoja ongelmia itsensä kanssa.. Pikaista paranemista ja kaikkea ihanaa elämääsi <3
Kiitos sun ihanista sanoista
Ellei sulle kukaan ole aiemmin sanonut, niin sulla on todella hyvä sydän. Sellainen välittävä ja empaattinen
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Ilmoitan sen ihan siksi, että muistan käydän tarkistamassa saamani peukutukset. Muuten mun mielipide hukkuu muiden sekaan.
N23
N23
N23
Siksi, koska mulla on TODELLA tylsää. Olen kolmatta viikkoa tiputuksessa, enkä voi liikkua juuri minnekään. Sen vuoksi tarkistan mm. saamani peukut, koska se tuo jännitystä mun elämään:)
Toivottavasti kuolet.
Itken.............
N23
Älähän välitä. Sä selviät kyllä, tekisi mieli halata sua ku olisit lähempänä.
M28 (Katsos mitä mäki teen ;)
Oletko muuten se sama mies, joka on kommentoinut paljon mun viestejä viime aikoina? Muun muassa mun tn:jä:D
N23
Vierailija kirjoitti:
Noilla koroilla melkeinpä kenen tahansa sääret näyttäisivät paremmilta kuin Rihannan. Kuulantyöntäjän vartalo.
Niin ja.
KuulantyöntäjäOn urheilija ja urheilijan vartalossa ja jaloissa on voimaa ja se näkyy. Ne on hienot.
Rihannan jaloissa ei ole mitään vikaa. Mutta kengissä on. Ne saavat jalat näyttämään suhteessa kookkaammilta kuin ovatkaan.
Vierailija kirjoitti:
https://i.pinimg.com/564x/5b/38/66/5b3866ca7a4610bc80e68876813dc854.jpg
Jotenkin lohdullista, ettei ne kauniit julkkiksetkaan ole aina ihan täydellisiä. Mun jalat on ollu aina muotoa ’tukit’, joten en sitten teinivuosieni ole käyttänyt shortseja tai (lyhyitä) hameita julkisesti.
Näissä kuvissa näyttää kyllä paksuilta koivet.
En tiennytkään että Rihanna on noin painava. Luulin paljon laihemmaksi aiemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
N23
N23
N23
Toivottavasti kuolet.
Itken.............
N23
Älähän välitä. Sä selviät kyllä, tekisi mieli halata sua ku olisit lähempänä.
M28 (Katsos mitä mäki teen ;)
Oletko muuten se sama mies, joka on kommentoinut paljon mun viestejä viime aikoina? Muun muassa mun tn:jä:D
N23
Jep, juuri se. Kävin vielä seuraavana päivänäkin vilkaisemassa niitä kun nauratti niin hemmetisti:) Ootkos myös toi bikineissä kaupassa pistäytyjä?:)
M28
No todellakin, kun kehtaan itsenänikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Näköjään mulla on kuitenkin sitä hieman enemmän kuin sulla, koska tiedän esimerkiksi sen, että elämänkokemus kirjoitetaan yhteen:D
N23
No niin, hienoa, että sinä et tee ikinä (kirjoitus)virheitä. Sitten kun olet mun ikäinen, huomaat toivottavasti tehneesi virheen jos toisenkin.
Passiivisagressiivisten hymiöden käyttäminen antaa muuten ihmisestä entistäkin typerämmän vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
N23
Tytteli luulee, että yhdyssanojen oikein kirjoittaminen on elämänkokemusta. 🙄 Eipä ton ikäisellä muusta vielä voi paljon kokemusta ollakaan kuin vain koulun penkillä istumisesta.
ei ne koivet muutu ratapölkyiksi syömättä liikaa.
eli ihan oma valinta se on.
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Joillakin, kuten mulla, on jalat sellaset luonnostaan. Siihen ei valitettavasti laihdutus auta. Mun jalat oli pölkyt jo hyvin nuorena, kun olin tosi laiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Joillakin, kuten mulla, on jalat sellaset luonnostaan. Siihen ei valitettavasti laihdutus auta. Mun jalat oli pölkyt jo hyvin nuorena, kun olin tosi laiha.
Komppaan tätä. Hullu ajatus että ihminen voisi aina vaikuttaa omaan ulkonäköönsä ja on syypää siihen.
Myös minulla jo parikymppisenä ja hoikkana (45kg) koivet olleet läskiset pölkyt. Vieläkään en ole ylipainoinen ja jalat entistä tukevammat, liikuntaa on harrastettu koko ajan ja ruokailutottumukset on maltilliset. Epäilen sairastavani , joka on suomessa heikosti tunnettu ja diagnosoitu.