Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaisitko käyttää shortseja Rihannan jaloilla?

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ashley Graham on lihavampi kuin Rihanna mutta Grahamin jalatkin ovat kauniimmat. Kauneus ei ole kinni painosta vaan ruumiinrakenteesta, luustosta ja rasvan jakautumisesta kehoon. Ashley Graham on kaikin puolin täydellisen näköinen.

Vierailija
22/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlaiset muodottomat pölkyt. Tai no muotoa kyllä löytyy -polvista. Kolmen patin polvet. Lisäksi selluliitit.

Silti pidän lyhyitä hameita ja shortseja. Aiemmin häpesin jalkojani enkä pidä niistä edelleenkään, mutta olen vasta alkanut ajatella, ettei kiinnosta tippaakaan mitä muut ajattelee. Varmasti moni katsoo, että onpa siinä naisella harvinaisen rumat jalat, mutta minä en valitettavasti jalkojeni muodolle mitään voi. Salilla käynti ei muokkaa olemattomia pohjeita tai hoikenna leveitä nilkkoja, joten mennään sillä mitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ei edelleenkään mene ymmärrykseen, niin ketjun pointtina ei ole haukkua rihannaa, vaan selvittää että kehtaisiko muut kulkea shortseissa tuollaisilla jaloilla -.- se ei tarkoita, että niissä on jotain vikaa. se on KYSYMYS. 

Vierailija
24/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samanlaiset ja en kulje reidet paljastavissa shortseissa. Uikkareissa on korkea jalantie, eli jos on näkösällä niin reippaasi ylös vaan.

Vierailija
25/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Älä katso sitä rajausta vaan kokonaiskuvaa. Ei ne pelkät jalat niissä shortseissa kävele vaan koko tyyppi. Hemmetin tyylikäs mimmi tuossakin asussa.

ööm en kysynyt asun tyylikkyydestä yhtään mitään, vaan että kehtaisiko porukka kulkea shortseissa, jos jalat olisivat/ovat samanlaiset kuin rihannalla. -.-

Niin? Kyllä minä sen luin. Ja vastasin sun kysymykseen, että TIETYSTI. Ole tyylikäs oma itsesi äläkä takerru pelkkiin jalkoihin. Olet muutakin kuin jalat.

Miten tällainenkin pitää vääntää rautalangasta? Yhtä lailla kuin sinä kysyit Rihannan kautta, minä vastasin kysymykseesi Rihannan kautta.

Vierailija
26/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa rumat jalat, aivan kuin itselläni. Pohkeet muodottamat tikkupötköt, joihin ei kehity muotoa edes treenauksella.

En käytä shortseja muiden silmiä säästääkseni

Vierailija
27/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rihannalla kuulwntyönyäjän kroppa??? Mitä ihmettä.... Oot varmaa jo ku kukkakeppi mies itse 🤣

Vierailija
28/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rihannalla on paksut mustien jalat niinkuin Beyoncellakin, silti rokkaavat upeasti. Ei ole jaloista kiinni.

Vierailija
29/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan on normaalit jalat. Jos mulla olis kiinteemmät jalat nii käyttäisin..

Vierailija
30/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja jos ei edelleenkään mene ymmärrykseen, niin ketjun pointtina ei ole haukkua rihannaa, vaan selvittää että kehtaisiko muut kulkea shortseissa tuollaisilla jaloilla -.- se ei tarkoita, että niissä on jotain vikaa. se on KYSYMYS. 

Jos niissä ei mielestäsi olisi jotain vikaa niin et olisi aloittanut koko ketjua.

Vierailija
31/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rihannan nettovarallisuus on noin 600 miljoonaa dollaria. Ei hetkauta palstalla notkuvien mammojen/miesmammojen mietteet tai edes jalkojen paksuus Ririä.

Eikä ole rahojaan ulkonäöllään tehnyt. On hyvin tavallisen pulliaisen näköinen, ei mitään viehättävää ulkonäössä, ja silti on tienannut viihdebisneksessä upeasti. Eli ei ulkonäkö todellakaan merkitse kaikkea, ei oikeastaan mitään.

Niin, voi vaan kysyä että millä ihmeen lahjoilla se on rahansa tehnyt, kun äänikään ei ole hääppöinen ja biisit toinen toistaan kammottavampia. Semmoista tyhjänpäiväistä paskaa. Toki kuulijakuntansa kai silläkin. Monen kauniin ja vähän paremman laulajan varakkuuden ymmärtää paremmin.

Vierailija
32/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos niissä ei mielestäsi olisi jotain vikaa niin et olisi aloittanut koko ketjua.

Hauskasti täällä kuvitellaan tietävänsä muiden ajatukset :'D

ap

Vierailija
33/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yksi päivä rannalla naisen jonka jalat vääntyivät ulos päin. Siis lähtien lantiosta koukkaa niin että polvet ulos päin ja siitä taas sääret menee sisään päin. Joku leikkausarpi taisi olla niin ehkä joku rakentteellinen vika?

Kehtaisiko ap kulkea bikinit päällä kuten näkemäni nainen? Miksi ap miettii mitä muut kehtaa pukea päälle?

Vierailija
34/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No miksi aloitit tämän ketjun?

Ja vastaus kysymykseen: joo. Itselläni rumemmat jalat ja käytän shortseja silti.

Vierailija
35/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kehtaisin!

N 165/50

Vierailija
36/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen tottunut mun omiin tikkusääriin. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että Rihannan säärissä olisi jotain vikaa:)

N23

Vierailija
37/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on samanlaiset muodottomat pölkyt. Tai no muotoa kyllä löytyy -polvista. Kolmen patin polvet. Lisäksi selluliitit.

Silti pidän lyhyitä hameita ja shortseja. Aiemmin häpesin jalkojani enkä pidä niistä edelleenkään, mutta olen vasta alkanut ajatella, ettei kiinnosta tippaakaan mitä muut ajattelee. Varmasti moni katsoo, että onpa siinä naisella harvinaisen rumat jalat, mutta minä en valitettavasti jalkojeni muodolle mitään voi. Salilla käynti ei muokkaa olemattomia pohjeita tai hoikenna leveitä nilkkoja, joten mennään sillä mitä on.

Voin luvata ettei 99% ihmisistä kiinnosta minkä näköiset jalat jollain ohikulkijalla tai auringonottajalla on. Eikä varmastikaan ajattele että onpa rumat jalat! Jos joku idiootti sulle tällaista kommentoisi niin on todennäköisesti joku elämänhallinnan menettänyt spurgu joka haukkuu ihan joka ikistä vastaantulijaa ulkonäöstä ja jaloista huolimatta.

Vierailija
38/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska olen tottunut mun omiin tikkusääriin. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että Rihannan säärissä olisi jotain vikaa:)

N23

Minulle tulee aina kauhea myötähäpeä näistä sukupuolen ja iän ilmoittamisista :'D ensinnäkin tämä on naisten palsta, joten naiseutesi ei tuo yhtään mitään lisäarvoa viestiin. Miksi ikä täytyy ilmoittaa?? Mihin se vaikuttaa??

Vierailija
39/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itsekin vastaavia aloituksia nuorempana kun olin epävarma itsestäni. Etsin julkkiksen, jonka joku ruumiinosa näytti samalta kuin omani ja kyselin että kehtaisitko tämän näköisenä pukea sitä tai tätä.

Vaikka kommentit olivat positiivisia, en silti kehdannut ja kuljin kesät peittävissä vaatteissa hikoillen. Tämä on väärä tapa rakentaa itsetuntoa. Pue päälle sellaista, jossa tunnet olosi itsevarmaksi. Kaikkien ei ole pakko käyttää shortseja.

Vierailija
40/98 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sanavalintasi paljastaa ajatuksesi. Kehdata= uskaltaa ilman että hävettää. Vai onko sinulla eri käsitys sanan merkityksestä? Valitsitko Rihannan sattumalta? Miksi et aloittanut esim. keskustelua "Kehtaisitko käyttää shortseja Sara Siepin jaloilla?"