Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketoilu ja ryppyjen lisääntyminen

Vierailija
28.06.2020 |

Oletteko huomanneet teillä tai läheisillä miten tiukat dietit ovat aiheuttaneet lisääntyneitä ja pysyväksi jääneitä ryppyjä? Eikö esimerkiksi ketoilu pitäisi pitää sisällään paljon rasvaa? Mikä sitten aiheuttaa sen, että 33-vuotiaan naisen kasvojen iho on yhtä ryppyinen kuin minun 48-vuotiaan tätini iho? Olen järkyttynyt.

Kiinnostaisi tietää johtuuko se ravintoaineiden puutteesta? En itse lähtisi dietille, joka muuttaa minut melkein 20 vuotta vanhemman näköiseksi. Eikö dietin pitäisi onnistuessaan aiheuttaa myös positiivisia vaikutuksia ihossa ja tehdä nuoremman ja sädehtivämmän näköiseksi? Itse ainakin olen oman elämäntaparemontin jälkeen paljon nuoremman näköinen, iho hehkuu ja minua luullaan 10 vuotta nuoremmaksi, muttei kyseessä olekkaan ketoilu, jota ollaan venytetty laihdutuksen himoissa liian pitkälle.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ongelma on se nälättömyyden tunne, jonka keto tuo. Ei se, että tarkoitettaisiin että ketoilija on ”vaalean hötön puutteessa”. Ihminen tarvitsee tietyn määrän ravintoaineita ja jos ketoilee jollakin 500 kalorin määrällä tai käy salilla joka päivä eikä huolehdi palautumisesta, niin ketodietillä ei sillä määrällä saada kaikkea tarvittavaa, se on vaan fakta.

En itsekkään syö sokeria tai höttöhiilaria kuin poikkeustapauksissa.

Ketodieetti ei ole mikään kitudieetti, joten mitä jää saamatta?

Osaatko lukea? Kyse on niistä, jotka vetää ketoilun yli - niillä jää tärkeät ravintoaineet saamatta. Sama kuin anorektikoilla, jotka elävät jollakin 200-500 kalorilla / päivä. Olen itsekin ketoilija ja ymmärrän tämän asian pointin. Miksi sinä et ymmärrä?

En ymmärrä mitä ravintoaineita jää saamatta kun vedetään yli

Vierailija
22/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ongelma on se nälättömyyden tunne, jonka keto tuo. Ei se, että tarkoitettaisiin että ketoilija on ”vaalean hötön puutteessa”. Ihminen tarvitsee tietyn määrän ravintoaineita ja jos ketoilee jollakin 500 kalorin määrällä tai käy salilla joka päivä eikä huolehdi palautumisesta, niin ketodietillä ei sillä määrällä saada kaikkea tarvittavaa, se on vaan fakta.

Osaatko lukea? Kyse on niistä, jotka vetää ketoilun yli - niillä jää tärkeät ravintoaineet saamatta. Sama kuin anorektikoilla, jotka elävät jollakin 200-500 kalorilla / päivä. Olen itsekin ketoilija ja ymmärrän tämän asian pointin. Miksi sinä et ymmärrä?

No mitkä ravintoaineet jää saamatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis tiedä vastausta esitettyyn kysymykseen?

Vierailija
24/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsas eläinrasva vanhentaa ja tekee ihosta samean ja sairaan näköisen. Vaikuttaahan se tietenkin pintaverisuoniin samalla tavalla kuin valtimoihinkin.

Vierailija
25/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön alla 1000 kaloria päivässä ja koostan ateriani kana, kala, kalkkuna, kananmuna, siemenet, mantelit, suosin kaaleja ja muita maan päällisiä kasviksia, kreikkalaista jogurttia, suomalaisia marjoja( ei mansikoita), raejuustoa ja oliiviöljyä. Eli mitä ravintoaineita minulta nyt jää saamatta?

Vierailija
26/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ketoilu vedetään yli?

Vierailija
27/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ketoile, mutta en myöskään ole nähnyt ketoilijan muuttuvan ryppyiseksi. Jos näin on käynyt, se on varmaan sama kuin joillain vegaaneilla ja laihduttajilla. Ei ole syönyt ohjeiden mukaan, vaan yksipuolisesti, todennäköisesti liian vähärasvaisesti. Jonkin puutos.

Vierailija
28/28 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runsas eläinrasva vanhentaa ja tekee ihosta samean ja sairaan näköisen. Vaikuttaahan se tietenkin pintaverisuoniin samalla tavalla kuin valtimoihinkin.

Täytyy olla luomua se rasva, koska niissä muissa on monenlaisia jäämiä - esimerkiksi aknelääkettä possunrasvassa, jos on suomalaista lihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä