Kissa ei tule syliini jos olen nakkena. Miksi?
Yleensä tykkää köllötellä sängyssä minun päälläni. Mutta jos huomaa, että olen nakkena, ei varmasti tule. Etsii ja etsii onko minussa kohtaa että on vaate, mutta jos ei niin käy vaan sänkyyn muualle köllimään.
Miksi?
Kommentit (45)
On minullakin ihokarvat. Jos kissa vaatii vatteita niin saa pukea itsekin.
Ajatelkaa, kuinka kuuma kissoilla ja koirilla on, kun niillä rassukoilla on vielä turkit niskassa.
Siksi ei muuten tule sun syliin, kun vaatteet estää sun kropan kuumuuden tulemisen niiden läpi.
Muutenhan te molemmat läkähtyisitte. Kissasi on viisas !
Koska kissa on älykäs ja se olisi kiusallista. Käytä nyt edes jotain riepua.
Kissa pitää lämpimästä ja pehmeistä materiaaleista, ei sinusta tai ihmisistä yleensä.
Ehkä kissat ovat niin fiksuja että tajuavat, että satuttavat kynsillään ihmistä jolla ei ole vaatteita välissä. Ajattelee siis sinun parastasi :)
Koska kissa on sivistynyt eläin. Se on hienostunut ja sofistikoitunut ja pitää sinua inhottavana ja alhaisena kun pervoilet alasti. Koiralle tuskin on väliä, mutta nyt puhumme KISSASTA!
Koska kissat ovat siveitä, varsinkin sivettikissat.
Sinulla on pakko olla ruma ja vihamielisen näköinen pimssu...?
Vierailija kirjoitti:
Koska kissat ovat siveitä, varsinkin sivettikissat.
Onko sivettikissa se sama kaveri, joka paskantaa sitä Sillanpää-kahvia...?
Vastaukset olivat juuri sitä av-tasoa, jota voi odottaa vähä-älyisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vastaukset olivat juuri sitä av-tasoa, jota voi odottaa vähä-älyisiltä.
Kaada itsellesi vain...
Se ei nyt vaan kertakaikkiaan sovi mirrisiltään olla.
Meillä sama juttu. Ei tule edes paljaiden reisien päälle syliin. Yleensä vedän tyynyn väliin.
Vierailija kirjoitti:
Kissa pitää lämpimästä ja pehmeistä materiaaleista, ei sinusta tai ihmisistä yleensä.
Höpöhöpö, minun kissa rakastaa minua yli kaiken. Ei mene edes kenenkään muun syliin, nukkuu mun vieressä, tai rinnan päällä. Ihana olento!
Koska kissasi ei ole pervo. Onhan hänelläkin turkki päällä, voithan sinäkin verhoutua johonkin kauhtanaan että voitte kölliä vierekkäin.