Kissa ei tule syliini jos olen nakkena. Miksi?
Yleensä tykkää köllötellä sängyssä minun päälläni. Mutta jos huomaa, että olen nakkena, ei varmasti tule. Etsii ja etsii onko minussa kohtaa että on vaate, mutta jos ei niin käy vaan sänkyyn muualle köllimään.
Miksi?
Kommentit (45)
Jep, hiki ja liukkaus yhdessä. Hiki tahmaa turkin ja ihon paljaus tekee sen, ettei mirri saa tarvittaessa otetta, jos lipsuu. Tietää ehkä jo kokemuksesta, että tulee huutoa, ymmärtää satuttavansa kovemmilla kynsiotteilla, ja haluaa tätä rauhan säilymisen vuoksi välttää.
Kyllä kissat ja koirat ihan oikeasti sopeuttaa tekemistään paljon ihmisen kanssa. Ihmiset vain harvemmin pysähtyy näitä pohtimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa pitää lämpimästä ja pehmeistä materiaaleista, ei sinusta tai ihmisistä yleensä.
Höpöhöpö, minun kissa rakastaa minua yli kaiken. Ei mene edes kenenkään muun syliin, nukkuu mun vieressä, tai rinnan päällä. Ihana olento!
Minun kissa on sinun kissan sukulaissielu, ovat ihan samanlaisia, ihania olentoja!
Minku pelkää sinun haluavan nakuttaa sitä.
Persoonakohtaista. Mun kahdesta kissasta toinen etsii aina aurinkoisen ja kuuman paikan levätä, mutta toinen kissa nauttii varjosta, vetoisista nurkista ja viileästä.