Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa ei tule syliini jos olen nakkena. Miksi?

Vierailija
27.06.2020 |

Yleensä tykkää köllötellä sängyssä minun päälläni. Mutta jos huomaa, että olen nakkena, ei varmasti tule. Etsii ja etsii onko minussa kohtaa että on vaate, mutta jos ei niin käy vaan sänkyyn muualle köllimään.

Miksi?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa pitää lämpimästä ja pehmeistä materiaaleista, ei sinusta tai ihmisistä yleensä.

Persoonakohtaista. Mun kahdesta kissasta toinen etsii aina aurinkoisen ja kuuman paikan levätä, mutta toinen kissa nauttii varjosta, vetoisista nurkista ja viileästä.

Vierailija
42/45 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, hiki ja liukkaus yhdessä. Hiki tahmaa turkin ja ihon paljaus tekee sen, ettei mirri saa tarvittaessa otetta, jos lipsuu. Tietää ehkä jo kokemuksesta, että tulee huutoa, ymmärtää satuttavansa kovemmilla kynsiotteilla, ja haluaa tätä rauhan säilymisen vuoksi välttää. 

Kyllä kissat ja koirat ihan oikeasti sopeuttaa tekemistään paljon ihmisen kanssa. Ihmiset vain harvemmin pysähtyy näitä pohtimaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa pitää lämpimästä ja pehmeistä materiaaleista, ei sinusta tai ihmisistä yleensä.

Höpöhöpö, minun kissa rakastaa minua yli kaiken. Ei mene edes kenenkään muun syliin, nukkuu mun vieressä, tai rinnan päällä. Ihana olento!

Minun kissa on sinun kissan sukulaissielu, ovat ihan samanlaisia, ihania olentoja!

Vierailija
44/45 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlatkaapa löytyykö vastaus jostain. Kiinnostaa

www.google.com

Ole hyvä.

Vierailija
45/45 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minku pelkää sinun haluavan nakuttaa sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän