Kissa ei tule syliini jos olen nakkena. Miksi?
Yleensä tykkää köllötellä sängyssä minun päälläni. Mutta jos huomaa, että olen nakkena, ei varmasti tule. Etsii ja etsii onko minussa kohtaa että on vaate, mutta jos ei niin käy vaan sänkyyn muualle köllimään.
Miksi?
Kommentit (45)
Meilläkään kissa ei mielellään tule paljaalle iholle nukkumaan. Jos oon sohvalla shortsit jalassa, se änkeää lahjeosuuden päälle.
Sama homma täällä, tulee syliin vain jos on esim housun lahjetta tai mekon helmaa missä olla, paljaille reisille ei tule. Syytä en ole tuohon keksinyt.
Googlatkaapa löytyykö vastaus jostain. Kiinnostaa
Kissasi vain omalla tavallaan ja hienovaraisesti ilmaisee mielipiteensä ulkonäöstäsi. 🤣
Lisään vielä, että tulee peiton alle viereen nukkumaan jos olen kyljellään pelkissä pikkareissa . Mutta jos makaan selällään pikkareissa niin ei tule päälle makoilemaan. Eli sinällään iho ei ole se ongelma kun vieretysten maataan.
Ja teille höpöhöpö vastaajille, *huoh*
Kissaa ärsyttää exhibbarit, koska on aina itse turkki päällä. Ymmärrän kissaa, omani toimii samoin.
Mun molemmat kissat haluavat nukkumaan peiton alle kun selältäni maatessa laitan jalat koukkuun jolloin peiton alle tulee pieni luola. Vähän ajan päästä sitten kuuluu pelottava rapina kun kissa teroittaa kynsiään lakanoihin ja merkkaa majan omaksi kotiluolakseen.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm.... Tähän tuskin saadaan tyhjentävää vastausta. Ellei sinun kissa sulle joku päivä kerro. :)
Meillä oli kissa aikoinaan (äidilläni siis) joka kyllä möyri peiton alle vaikka olisi ollut vain alushousut jalassa. Kissat on yksilöitä siinä missä ihmisetkin.
Mulla on kyllä tulleet kissat paljaille reisille nukkumaan samalla tavalla kuin olisi vaate välissä. Tuntuu vaan vähän ikävältä joskus kun rupeavat leipomaan siinä kehrätessä. Reidet sitten täynnä pieniä punaisia reikiä.
Onko teillä paljaalla iholla jotain rasvaa joka tuoksuu? Tai hikinen iho? Kummastakaan kissat tuskin tykkää.
No tässä tulee Tosikon Totuus: kissa välttelee (varsinkin näin kuumalla) ihmisen paljasta ihoa, koska siitä erittyy tietysti hikeä ihan älyttömästi, ja se johtaisi taas hirveään duunimäärään turkin puhdistamisessa.
Eli siis jokin rätti siinä välissä imee sitä hikeä melko paljon, eikä se silloin ole kaikki siinä kissan turkissa.
Veikkaanpa myös, että ihmisen paljas iho ei tunnu, eikä haise kissasta hyvältä.
Olet vastenmielinen alastomana. En minäkään sinun iholle kiipeäisi saati sitten kissa, joka on tarkka siitä mihin asettuu.
Sitä inhottaa saada karvoja turkkiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä tulleet kissat paljaille reisille nukkumaan samalla tavalla kuin olisi vaate välissä. Tuntuu vaan vähän ikävältä joskus kun rupeavat leipomaan siinä kehrätessä. Reidet sitten täynnä pieniä punaisia reikiä.
Onko teillä paljaalla iholla jotain rasvaa joka tuoksuu? Tai hikinen iho? Kummastakaan kissat tuskin tykkää.
Tähän täytyy kyllä sanoa, että monet kissat tuntuvat pitävän hien hajusta. Yksi kissoistani menee aina kieriskelemään miesvieraiden hikisiin kenkiin, ihan kuin niissä kengissä olisi huumetta.
Samoin jos teen lihastreeniä matolla pyyhkeen päällä niin heti kun nousen niin joku kissoista käy sen hikisen pyyhkeen päälle hyvin tyytyväisen näköisenä nukkumaan. Monesti on löytynyt kissa myös jonkin muun hikisen vaatteen päältä.
Kissa on tottunut vaatteisiin. Paljas iho tuntuu vieraalle. Tuskin siinä sen ihmeempiä syitä on.
Vierailija kirjoitti:
No tässä tulee Tosikon Totuus: kissa välttelee (varsinkin näin kuumalla) ihmisen paljasta ihoa, koska siitä erittyy tietysti hikeä ihan älyttömästi, ja se johtaisi taas hirveään duunimäärään turkin puhdistamisessa.
Eli siis jokin rätti siinä välissä imee sitä hikeä melko paljon, eikä se silloin ole kaikki siinä kissan turkissa.
Veikkaanpa myös, että ihmisen paljas iho ei tunnu, eikä haise kissasta hyvältä.
Osaatko tosikko vastata miksi vanha seniorikolli köllöttelee mielellään miehen rinnan päällä, mutta naisten rintojen päälle ei tule? Epäilyksiä on herännyt vaikka leikattu kolli onkin...
Varmaan siksi että kissalla on kynnet ja jos vaikka hyppää sohvalle syliin paljaiden reisien päälle niin jos se "jarruttaa" kynsillä paljaalle iholle niin sattuu aivan älyttömästi ja saattaa tulla vertakin. Luulisin että sen takia katsovat onko jotain vaatetta päällä mihin tarttua kynsillä.
Veikkaan myös, että pelkää kynsien satuttavan. Sen mielestä olet haavoittuvainen ilman vaateita, vähän niinkuin kissa ilman karvoja ☺️
Hmmm.... Tähän tuskin saadaan tyhjentävää vastausta. Ellei sinun kissa sulle joku päivä kerro. :)
Meillä oli kissa aikoinaan (äidilläni siis) joka kyllä möyri peiton alle vaikka olisi ollut vain alushousut jalassa. Kissat on yksilöitä siinä missä ihmisetkin.