***SUURPERHEKUUMEILIJAT VKO 28***
Aloitus tälle ilmeisesti edelleen helteiselle viikolle. Palailen itse myöhemmin.
Kommentit (61)
[color=orchid]testing testing
[color=deeppink]miltähän tämä näyttää
[color=purple1]entäs tämä
[color=blueviolet]ja lisää vielä
[color=yellow]tämä oli viimeinen
[color=blue][size=6]♥
EI keltaista SATTUU silmiin!
Ton liilankin kun kestaa nippa nappa: koklaahan muita vareja?!
vai sattuu silmiin. Olen täysin samaa mieltä. Mitäs muita värejä sitä onkaan. Hm
[color=purple]mitäs Levinia tykkäät tästä
[color=green]tai tästä
[color=blue]entä tämä
medison
Silloin kun tätä suurperhekuumeilijoiden listaa rupesin päivittään niin siellähän oli sydämet ja koot sun muut kommervenkit valmiina ja äsken en meinannut millään saada niitä onnistumaan. Että olen tyytyväinen itseeni.
Nyt olen kyllä pörrännyt täällä niin kauan että pakko on ruveta jotain kotitöitä tekemään.
Medison+5 (ja haave huhtivauvasta)
Olin aamupäivällä kakkosen ja kuopuksen kanssa lähikaupungissa jalkinehankinnoilla ja reissu onnistui 100%:sti. Mukulat oli ihmisiksi(muistin siitä kehuakin) ja tarviketta löytyi. Poika sai sandaalit, lenkkarit ja rantaläpsyt. Vaatetavaraa Citymarketin aletangoista löytyi kivasti. Oikein hyvän näköisiä T-paitoja ja shortseja useampia. Meillä tämän pojan jalkinehankinnat on yleensä kovastikin ongelmallisia, hänellä kun on pitkä ja kapea jalka. Koon pitää olla jo aikuisten kokoja, mut lesti pitäis olla lapsen. Nyt löytyi lasten puolelta riittävän isona.
Täällä meinaa jo lähes " paleltua" , lämpöasteita taitaa olla nippanappa 20 ja tuulee. Saa vihdoinkin sisäilman viilenemään.
Meillä tuo isäntä ottaa nuo kylvötyöt vakavissaan, ainakin tähän aikaan kuusta, saapa nähdä mikä tilanne on viikon päästä :DD
Medisonille sitten vaan rutkasti lykkyä yritykselle kun hommiin pääsette. Jokos Mittumaarin kuvotusolo alkaa hellittää? Tulethan neuvolakuulumisia sitten kertomaan kun reissu on tehty.
+++terveiset täältä lomalta!
Ei ne ollut menkat vaan kiinnittymisvuoto(?)
Plussan,vahvan tein aamulla!
Ihan sekava olo ja kädet tärisee yhä...
Leanna +5 ja rv4
Onpa hienoja uutisia. Toivotaan, että kaikki etenee hyvin loppuun saakka. Pysyttelehän kertomassa kuulumisia kumminkin meidänkin puolelle. Hyvään aikaan tuli sitten se auto vaihdettua! :DD
Onnittelut Leannalle plussan johdosta! Olen käynyt seuraamassa jutusteluanne tuolta odotuspuolelta päivittäin. Ihanaa odotusta sinulle!
Opemamma, jonka viidennen villahousun laskettu aika lähenee päivä päivältä (rv 33+1)
JA ONNEA JA ONNEA JA ONNEA!!
SAATIIN TAAS TUO PLUSSAPUTKI AUKI, niin eikohan kaikki muutkin sinne ryntaile!!! Ma kylla hiukan veikkailinkin sulta jotain ' yllaria' kun niin vaisusti olit viime aikoina mukana?? Sormes tais kylla syyhyta???
Medisonille; etta varit ok nyt ja kaikki plussat ja sydamet; niitahan taas tarvitaan uuteen aloitukseen...
Eipa tassa kummempia: tarrasukkia vai mita ne nyt niin toivoi Leannalle!
Sylintäydeltä onnea Lennalle!!!! Kaikkea hyvää jatkoon ja toivotaan että kaikki menee hienosti loppuun asti! Milloinkas se laskettuaika sitten on?
Tosi ihanaa että saadaan tuo plussa-aalto käyntiin.
Medison
Niin täpinöissäni minä olin tuosta uutisestasi Leanna, että painoin vahingossa väärää nappulaa.
Onnea Leanna!!!Heti kun olen poissa koneelta, tapahtuu jotakin! Onnea koko perheelle ja tarrasukkia matkaan vauvalle!! Olikohan se autonhankkimisjuttu tosiaan sittenkin ihan " tahaton" juttu juuri nyt...? Oli tai ei, hyvin ajoitettu!!!
Huh hellettä. Toivoin jo sadetta taas tälle päivälle,mutta sinne ne harmaat pilvet taas jonnekin katosivat.
Nyt meillä alkaa varsinaiset tohinat viikonloppuna, lauantaiaamuna lähdetään miehen ja pikkuisimman kanssa lähes toiselle puolelle maata häihin. Sunnuntaina tullaan takaisin ja maanantaina suuntaamme yhtä kauas toiseen suuntaan Suomen maata mökille. Sitten olenkin nettipimennossa koko viikon! Ja kukaan täällä ei sitten sillä välin plussaile, eikös niin...! No ei vaiskaan, kaikki toimiin vain! Voi kun pääsisi jo itsekin ...
nimim. " ei meillä vielä vaan.." eli Suviruusu
ps. meillä oli tänään muuten pari tutun lasta hoidossa vähän aikaa. Miehen kanssa katseltiin, ettei tuo viisi noin kauniisti yhdessä leikkien niin pahalta näytä...kun hiljaa ja kiltisti ovat!! No, kunhan ensin neljännen saisi...
aamun rehkiminen kostautui kyllä kunnon huononaolona ja väsynä. Mutta tulipahan jotain tehtyäkin! :0) Toivottavasti menkkasi eivät ala just kun meette vesipuistoon, vaan tulevat jo sitä ennen!
Ja LEANNALLE sata suukkoa ja halausta ja paljon onnea! Minkä verran sinulla tuli sitä kiinnittymisvuotoa? Nimittäin ultran mukaan ne minunkin valemenkkani olisivat olleet pikemminkin kiinnittymisvuotoa. Ihmettelen vaan, kun sitä tuli kuitenkin useampana päivänä.. Vaikka samapa tuo, mitä se oli, kun raskaus kuitenkin jatkui. Ja jatkuu toivottavasti edelleen.
Mittumaari rv 10+6 ja älytön pelotus huomisesta neuvolasta päällä
Mittumaarille, etta otahan ' loysasti huomenissa; joka toinen paiva hervoton puuska ei haittaa, kun sitten taas toisena pv lepailee...
Mun koko kamppa tuoksuu puhtaalle pyykille; vaihdoin uutta laventelin tuoksuista omoa ja siina tuntuukin ulkoa tuotuna pyykki tuoksuvan raikkaalta! Kivaa vaihteluahan tuo...
Luin jostain etta laventelia suositellaan allergikkojen pyykinpesuaineeks' siis polypunkkia vastaan; ei voisi sietaa laventelia?! Jossain ohjelmassakin tv:ssa siita hehkutettiin, voisi suihkupullosta ripauttaa laventelioljya veteen liotettuna kerran 3 pv... ja kun meitin kakkonen tuosta karsii ja aivastelee siis aivan vimmatusti jos on polyt paassy keraantymaan; kaikkea kokeilen helpottaakseni hanen oloaan! (Tietty huone siivotaan joka toinen pv ja petivaatteita tuuletetaan joka pv)
Ei oo taas mitaan galluppejakaan ollu vahaan aikaan? Kesan n. kilometreja? Kun Suomea raijaa eestaas niin tuleehan noita, laskeeko kukaan paljonko sita kesassa kulkee?
Rajataan nyt vaikka aikakin 1.6-31.8 valiseks' ajaks' ?!
-levinia-
Onnea täältäkin kautta, Leanna ja käyhän ihmeessä taaperopuolen syysmammoihin jatkossakin kuulumisia laittamassa.
Oon kyllä muutenkin ehtiessäni selaillut kuulumisianne, vaikkette varmaan enää muista, että olin jonkin aikaa mukana porukassa.
T@hti ja p6v, t4v, p1v10kk sekä poikavauva 6vrk
Olipa hieno uutinen että plussaa saatiin pitkästä aikaa tännekkin pinoon !!
Olikos sulla mitään oireita vai ihan vaan menkkojen myöhässä olon vuoksi teit testin ? Koskas olis laskettu- aika?
Nyt vaan tarrasukkia ja vauvaliimaa oikein rutkasti mukaan ja pidetään peukut pystyssä, että kaikki menee hyvin !!
Tänne ei kummempia kuulu, tänään tultiin päivällä kotio mökiltä kun saatiin serkkuja kylään ja huomenna mennään Linnanmäelle !!
Alkaa olemaan sen verran kiukkuista porukkaa, että on pakko lähteä erotuomariksi ja laittaamaan nukkumaan että suurelta kiukuttelulta huomenna vältytään..
Palailen paremmalla aikaa mukavia kesäpäiviä ihan teille kaikille !!
T. Isotikru + 4
Aluksi suuret onnittelut halauksen kera Leannalle. Ihana uutinen. Onnittelut myös sinulle T@hti poikavauvasta. Mukava kuulla myös vauvauutisia tälläkin puolella.
Toivottavasti tätiä kaipailevat saisivat piankin vieraan. Mulla meni 6 vko:a km:n jälkeen ennen ekoja kuukautisia.
Omaa napaa sen verran, että kahdet menkat on ehtiny sitten imetyksen lopetuksen jälkeen tulla. Nyt kp11/41, eli pitkä oli tuo ensimmäinen kierto. Ovista ei yhtään osaa laskea tuosta kp:sta, mutta luulen, että tää kierto menee ihan hukkaan, ku mies lähtee parin viikon päästä kalaan viikoksi. Mutta eipä tässä tietenkään mikään kiire ole. Eilen kuulin yhden kaverin odottavan vauvaa. Kieltämättä ois ihana itsekin...
Meillä on kesä mennyt reissatessa ja rakentaessa. Vielä ois kahden viikon reissu tiedossa. Ekana viikko kylästellään ja sitten oon viikon mummolassa lasten kans, ku mies on kalassa. Ihanaa on tää kesä, mutta kyllä sitten väsyttävääkin, kun niin paljon mennään ja täytyis tosiaan vielä rakentaakin jotakin.
Kilometrejä meillä tulee kesässä aikas paljon. Mummoloihin on matkaa yli 700 km suuntaansa ja jos pari reissua tekee sinne niin siinä tulee jo 3000. Lisäksi vielä mitä tässä lähempänä pyöritään. En kyllä edes osaa arvioida mitä tulee yhteensä.
Mutta nyt kyllä lähden suihkuun ja sitten lukemaan kirjaa.
Pipsa+5
Leanna:paljon onnea ihanasta uutisesta!
Levinia:tääl oon varautunut siihen,et menkat ei ala niin säännöllisesti kuin aiemmin,Tosin aiempien km jälkeen oletettu kierto on ollut se sama kuin ennen km.
Varataan risteily Ruotsiin ystäväpariskunnan kans syyskuuksi,lapset(nuorin ekaa kertaa yöhoitoon!)menee mummolaan koko viikonlopux.
Otetaan silja sviitit,niihin kuuluu aamupalakin.
Tänään oli julmetun kiire päivä,olin koko päivän harjoittelemassa työkuvioita ja nyt illan kaivinkone on tasoittanut meidän alapeltoa ja kaivanut pihatien auki.Alapellolle tulee suliskenttä toiseen päähän ja toiseen päähän tulee kuorma-autojen parkkipaikka.
Huomenna vielä harjoittelen,sit aloittelen työt syyskuussa kun hoitaja aloittaa meillä työt.
Nyt unten maille.Kauniita unia kaikille!
Lumina ja lapset
Vielä kun saisi tuon sydämen isommaksi. Mitenkäs se nyt menikään.
[color=red][size=5]♥