Minkä tyyppisen ihmisen kanssa et halua pitää yhteyttä?
Kommentit (49)
Sellaiseen, joka varasti minulta rahaa. Tai kuten hän sanoisi "lainasi"
Tämän keskustelupalstan moden kanssa
Juoruilijan. Jos kuulen kolmannen ihmisen asioista, se on aivan varma että myös minun asiani leviävät eteenpäin. Kiitos mutta ei kiitos.
Minäkään en halua pitää yhteyttä niiden kanssa jotka puhuu selän takana paskaa. En vaikka kuinka mielistelisivät päin naamaa. Oon postanut ne myös kaikista someista, koska sieltäkin ne aina keksii jotain josta jauhaa selän takana paskaa. Pahimmillaan ottavat screenshotteja ja muita yksityisistä päivityksistä, joita sitten levittävät pitkin poikin.
Vierailija kirjoitti:
Suhtaudun nykyään varauksellisesti sydämellisiin ihmisiin. Työpaikallani on ihanan symppis tyyppi, joka ottaa kaikki uudet työntekijät vastaan avuliaasti ja avoimesti. Hän saa jokaisen tuntemaan itsensä tärkeäksi ja kuuntelee ja auttaa. Kun olen hänet nyt kymmenen vuotta tuntenut ja päässyt näkemään eri yhteyksissä töissä ja vapaalla, olen nähnyt kuinka ikävä ihminen hän on selän takana. Puhuu pahaa ja valittaa asioista ja ihmisistä, joiden edessä ja julkisissa tilanteissa on mielin kielin. Hyi että, inhottaa aina, kun näen, että hän on taas kietonut uuden työntekijän pauloihinsa..
Mä tunnen kans muutaman tällaisen. Vastenmielisin ihmistyyppi ikinä. Sitten kun näkee sen selän takana olevan puolen, niin hitto kun se mielistely alkaa ällöttää. Suorastaan oksettaa.
Vierailija kirjoitti:
Suhtaudun nykyään varauksellisesti sydämellisiin ihmisiin. Työpaikallani on ihanan symppis tyyppi, joka ottaa kaikki uudet työntekijät vastaan avuliaasti ja avoimesti. Hän saa jokaisen tuntemaan itsensä tärkeäksi ja kuuntelee ja auttaa. Kun olen hänet nyt kymmenen vuotta tuntenut ja päässyt näkemään eri yhteyksissä töissä ja vapaalla, olen nähnyt kuinka ikävä ihminen hän on selän takana. Puhuu pahaa ja valittaa asioista ja ihmisistä, joiden edessä ja julkisissa tilanteissa on mielin kielin. Hyi että, inhottaa aina, kun näen, että hän on taas kietonut uuden työntekijän pauloihinsa..
Jos ihminen ei uskalla ikinä sanoa mitään negatiivisia asioita suoraan päin naamaa tai julkisesti, niin silloin hälytyskellojen pitäis soida ettei ole ihan rehellinen. Toki voi olla myös aivan tossukka, mutta siis useimmat rehellisen mukavat uskaltaa edes joskus sanoa kritiikkiä päin naamaa tai julkisesti. Silloin siis kun on oikeasti tarve.
Sellaisen joka lainaa rahaa ja jättää maksamatta varsinkin kun tietää, että itselläni on tiukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jostain syystä saanut ympärilleni pari ihmistä, joilla on tarve vittuilevaan sävyyn kommentoida minun ulkonäköäni. Näihin ei kiinnosta pitää yhteyttä. Eivät hauku suoraan, mutta välillisesti. Esimerkiksi toisella näistä on tapana haukkua kaikki blondit naiset minulle suureen ääneen, vaikka minäkin olen blondi.
Joo! Mäkin just viilentelen välejä sellaiseen joka on arvostellut just tuolla tavalla ulkonäköäni ja ottaa yhteyttä aina kun tarvitsee jotain. Ja saattaa syyllistää jos mulle ei joku juttu käy. Olen melko systemaattisesti kieltäytynyt kaikesta viime aikoina. Uskomaton tyyppi
Muiden syyttäjä. Hänessä itsessäänhän ei ole mitään vikaa.