Mitä ajattelet nykypäivän nuoresta miehestä jolla on pituutta selvästi alle 175cm esim n. 170cm tasan.
Nuorten naisten keskipituus on n. 167cm ja sen lisäksi on paljon pitkiä naisia..
Toki sitten on se pieni osuus jotka on alle 167cm.
Mitä ajattelet nuoresta miehestä joka on vain 170cm pitkä
Kommentit (17)
Sukulais mies on tuon pituinen ja tosi hento ja pieni muutenkin. Vanhusten ja +30v keskuudessa näyttää normille. Nuorten seassa taas tosi pikkuruiselle
Öö en mitään? Mitä pitäisi ajatella?
En yhtään mitään. En näe kaikkia miehiä potentiaalisina kumppaneina joiden ulkonäöstä pitää olla jotain mieltä. Oma mieheni on 168cm ja itse 170cm.
Vierailija kirjoitti:
Sukulais mies on tuon pituinen ja tosi hento ja pieni muutenkin. Vanhusten ja +30v keskuudessa näyttää normille. Nuorten seassa taas tosi pikkuruiselle
Sitte teilläpäin on vain jättikokoisia nuoria.. Toi 170cm on kuitenkin ihan normi pituus sekä miehellä että naiselle ja missä ikäluokassa hyvänsä.
En mitään, tuskin kiinnittäisin asiaan mitään huomiota. Tyttäreni on 175 cm pitkä kaunotar ja on sanonut, että häntä ei haittaisi, vaikka mies olisi häntä vähän lyhyempi, kunhan ei sentään kymmentä senttiä. Sukulaistytön mies on häntä ainakin sen 10 cm lyhyempi. Toki siihen pituuseroon kiinnitti ekalla tapaamiskerralla huomion, mutta eipä sitä sittemmin ole muistanutkaan, onnelliselta vaikuttavat ja vauva tulossa.
Voi hitto, miksi jonkun pituudesta pitää olla jotakin mieltä?
En mitään koska poikani on 188 cm ja isänsä 194 cm. Itse olen 168 cm. Toinen tyttäristä on 172 ja toinen 169. Minkä sitä pituudelleen mahtaa.
Itse 165 cm pituisena miehenä jos mainitsen pituuden, niin homma lakkaa siihen. Useamman kerran netin välillä keskustellessa nainen on ensiksi ollut valmiina kaikkeen ja kaikki on ok, mutta kun livenä on nähty, niin sitten mennäänkin vaikeaksi ja homma on siinä.
Älkää naiset valehdelko, ettei se pituus muka mitään meinaa, kun kaikki miehet jo tiedetään totuus!
Sinusta ajattelen, että olet ää liö. Täydellinen ää liö!
Vierailija kirjoitti:
Itse 165 cm pituisena miehenä jos mainitsen pituuden, niin homma lakkaa siihen. Useamman kerran netin välillä keskustellessa nainen on ensiksi ollut valmiina kaikkeen ja kaikki on ok, mutta kun livenä on nähty, niin sitten mennäänkin vaikeaksi ja homma on siinä.
Älkää naiset valehdelko, ettei se pituus muka mitään meinaa, kun kaikki miehet jo tiedetään totuus!
Se on sama homma kaikilla niehillä pituudesta riippumatta. Varsinkin nuoret naiset ovat vaikeita.
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, että yhtään mikään muu ei voi livenä vaikuttaa asiaan kuin vain se pituus?
Noh, mun veli on vissiin 168cm pitkä, ja isäni saman mittainen, ja aina niille on naisia riittänyt. Omista pojista 2 on n. 170cm pitkiä, ja yksi 190cm, ja näistä toinen 170cm on aina ollut tyttöjen suosiossa ja aina ollut tyttöystävä rinnalla, toisella ei koskaan. Onko tässäkin syynä siis pituus?
Minä voin rehellisesti myöntää, että dissaan miehen treffisovelluksissa, jos hän on ilmoittanut pituudekseen noin 170 cm tai alle. Nyt olen töissä tavannut miehen, joka on ehkä juuri tuon 170 cm ja hän on mielestäni AIVAN älyttömän ihana tapaus. Ottaisin! Mutta hän on jo varattu. Jotain kummaahan tässä pituusasiassa taitaa olla naisten mielessä, jos ennakkoon pituutta ajattelee???? Pistää itseni ainakin miettimään.
Että se ehkä ehtii kuolla enne ku ikuine elämä keksitää.
Mun mies on tasan 170 cm. En ajatellut hänen pituuttaan silloin kun tapasin hänet ensimäisen kerran, enkä ole ajatellut koskaan sen jälkeenkään. Itse olen 169 cm.
En mitään erityistä. Mun vanhemmat on 152 ja 172cm eli kumppani löytyy kaikenpituisille.